Strana 1 z 2
čo zo šróbami ktore nejdu ani za boha pohnut ?
Napísané: Ne Aug 19, 2007 4:33 pm
od užívateľa Adrian 15
CHcem sa Vas spitat co robite zo šrobami ktore nejdu ani za pohnut ?
Mne nejdu von tie 2 sroby kde sa spaja vyfuk a valec .
Mate nato nieake specialny pripravok ? co ich zamrazujete ? alebo odvrtate ?
Re: čo zo šróbami ktore nejdu ani za boha pohnut ?
Napísané: Ne Aug 19, 2007 4:35 pm
od užívateľa shobull
No ja pokusal som sa dnes rozobrat spojku a tiez som neuspel.
Na vsetky take zapeklite skrutky je asi najlepsie pouzit pneumaticku pistlol.
No tebe to neviem ci pomoze, lebo tie skrutky su asi male. Skus WDčko, len aby si nenastrekal tam kde nemas.
Re: čo zo šróbami ktore nejdu ani za boha pohnut ?
Napísané: Ne Aug 19, 2007 4:37 pm
od užívateľa dr.snake
Adrian 15 napísal:CHcem sa Vas spitat co robite zo šrobami ktore nejdu ani za pohnut ?
Mne nejdu von tie 2 sroby kde sa spaja vyfuk a valec .
Mate nato nieake specialny pripravok ? co ich zamrazujete ? alebo odvrtate ?
poriadny kluc by to chcelo kamos kupil za 5 kila v rusku taky ze po nom j.. a trhne

Napísané: Ne Aug 19, 2007 4:46 pm
od užívateľa ripper
tie na laufe nesli ani mne dobre daj velku racnu z goli a urob velku paku
Napísané: Ne Aug 19, 2007 4:49 pm
od užívateľa dr.snake
ripper napísal:tie na laufe nesli ani mne dobre daj velku racnu z goli a urob velku paku
trhnut a mozno aj kus brzdovej kapaliny ale asi ho*no pomoze..trhnut s paku

moze sa stat ze aj urves....potom vyvrtas co uz

Napísané: Ne Aug 19, 2007 5:07 pm
od užívateľa ripper
pokial neranajkujes kazde rano salonky tak to povolit musis a tie sroby su az take male neni aby sa urvali
Napísané: Ne Aug 19, 2007 7:48 pm
od užívateľa VLADY
alebo pobúchať z kladivom ale len tak aby si nerozbúchal závit....brzdovka to istí..za bolševika WDčko nebolo tak sa používala bežne alebo aj petrolej ale ten rýchlo uschne...
Napísané: Ne Aug 19, 2007 8:06 pm
od užívateľa shobull
dr.snake napísal:ripper napísal:tie na laufe nesli ani mne dobre daj velku racnu z goli a urob velku paku
trhnut a mozno aj kus brzdovej kapaliny ale asi ho*no pomoze..trhnut s paku

moze sa stat ze aj urves....potom vyvrtas co uz

Ja len keby niekto nevedel ako vyzera velka paka
Len dodam komentar ze ide o rozoberanie spojky.
Napísané: Ne Aug 19, 2007 8:10 pm
od užívateľa dr.snake
Napísané: Ne Aug 19, 2007 8:23 pm
od užívateľa FastHaly
ani mne nejdu dole dve z dekla uz som po nich puchal kladivom i WD40 striekal ale akurat zaoblujem zavit sakra musim ich prevrtat ??abo este nejak inak sa da
Napísané: Ne Aug 19, 2007 10:09 pm
od užívateľa aumirek
vše co bylo řečeno poslední možnost pokud to ale jde a nic ti tam neshoří nahhřát autogenem nebo letlampou jinak na výfuk jsou super mosazné šrouby povolíš vždy
Napísané: Ne Aug 19, 2007 10:20 pm
od užívateľa Bobo
Brzdovka sa používala, ale červená. Nastriekať večer, ráno skúsiť povoliť. Tú je síce problém dnes zohnať, ale fungovala 100%-ne. Inak, každý šrób sa dá urvať. Potom stačí odvŕtať a narezať nový závit. Ale občas pomôže poriadne udrieť kladivom :violent1: - samozrejme nie po závite!
Napísané: Ne Aug 19, 2007 10:28 pm
od užívateľa ripper
shobull napísal:dr.snake napísal:
trhnut a mozno aj kus brzdovej kapaliny ale asi ho*no pomoze..trhnut s paku

moze sa stat ze aj urves....potom vyvrtas co uz

Ja len keby niekto nevedel ako vyzera velka paka
Len dodam komentar ze ide o rozoberanie spojky.
a aky modeli to rozoberaju dobre ze nemaju saka
Napísané: Ne Aug 19, 2007 10:37 pm
od užívateľa momoo
ja idem za matkou ... ta ma dobre nasere a potom ide vsetko ked na nu nadavam

Napísané: Ne Aug 19, 2007 11:06 pm
od užívateľa Bobo
Čo nejde silou, ide väčšou silou :violent1:
Napísané: Ne Aug 19, 2007 11:14 pm
od užívateľa geetee
ked ta vsetko zradilo,
pomoze ti kladivo!! :gt1:
ja som pomocou tochto hesla vyriesil minimalne 7neriesitelnych problemou na pezote(pri terajsom skladani)
a na specialne servisne prace mame trojkilove gumenne kladivo

Napísané: Ne Aug 19, 2007 11:19 pm
od užívateľa aumirek
lepši máš normální kladivo a mosaznou nebo lépe měděnou kulatinu a pokud to jde nahřát neexistuje to nepovolit
Napísané: Ne Aug 19, 2007 11:23 pm
od užívateľa Bobo
Alebo "ruský kľúč" - majzel a kladivo :violent1:
Napísané: Ne Aug 19, 2007 11:44 pm
od užívateľa geetee
aumirek napísal:lepši máš normální kladivo a mosaznou nebo lépe měděnou kulatinu a pokud to jde nahřát neexistuje to nepovolit
tak aj hlinikove,mosadzne a aj klasicke kovove, ale to gumenne pouzivame skoro nonstop :gt1:
Re: čo zo šróbami ktore nejdu ani za boha pohnut ?
Napísané: Po Aug 20, 2007 12:08 pm
od užívateľa theruck
Adrian 15 napísal:CHcem sa Vas spitat co robite zo šrobami ktore nejdu ani za pohnut ?
Mne nejdu von tie 2 sroby kde sa spaja vyfuk a valec .
Mate nato nieake specialny pripravok ? co ich zamrazujete ? alebo odvrtate ?
skus ich odtahovat ked je to este zerave
Napísané: Po Aug 20, 2007 3:37 pm
od užívateľa marko358
keby si kupil adams ako ja tak pri 2000km nemas srobi na vyfuku ako ja
a ked mi to povedali pozral som ako puk a on nato ze sak to je bezne to sa stava furt tak ty co maju adams tak chodte kuknut srobi ci ich tam vobec este mate
FAKT VOBEC NESRANDUJEM

Napísané: Po Aug 20, 2007 4:16 pm
od užívateľa jean
Nie len adams, ale všetky číny. Aj ja som kukal jak puk, keď som mal zrazu dragster

. Horšie bolo, že sa ulomil aj jeden štift, čo to chudák sám držal. Našťastie som to ešte povolil kliešťami. A v návode píšu, že kontrolujte skrutky, ale napadlo by ma to???
Napísané: Po Aug 20, 2007 4:20 pm
od užívateľa aumirek
no to tě mělo napadnout a pro ty co to neznaj to i píšou u všeho se povolují více nebo méně šrouby a proto se musí jednou dvakrát dotáhnout a pak drží
Napísané: Po Aug 20, 2007 4:34 pm
od užívateľa marko358
jean napísal:Nie len adams, ale všetky číny. Aj ja som kukal jak puk, keď som mal zrazu dragster

. Horšie bolo, že sa ulomil aj jeden štift, čo to chudák sám držal. Našťastie som to ešte povolil kliešťami. A v návode píšu, že kontrolujte skrutky, ale napadlo by ma to???
vies to cloveka nenapadne ze za 1000km by mohli srobi vypadat
ale ked mi povedali ze tie srobi co su tam origos sa stracaju vsetkym mi dost vyrazilo dych ale ze tie co su tam teraz tie sa nestratia lebo tieto su dobre a este raz zaistene ale aj tie mam kontrolovat
a myslim si ze ked vyrobca o takychto veciach vie nech tam da na prvy raz spravne alebo nech to napisu do navodu ze tie srobi treba kontrolovat kazdych 100km a podla potreby dotiahnut
Napísané: Po Aug 20, 2007 4:51 pm
od užívateľa jean
Presne ja som mal 1200 km keď sa mi to stalo. Inak v servisnej je prvý interval po 1000km. Zatiaľ všetky mnou nezavinené poruchy (3) boli povolené skrutky. Sa trasiem, čo šikmí zabudli dotiahnuť v motore.