Strana 1 z 4
Peugeot jet force 125 compressor
Napísané: Po Aug 20, 2007 2:16 am
od užívateľa ArMoR
Chystám si kúpiť túto motorku, strašne sa mi páči, a podla prečítaného to ide krásne ... máte stým niekto nejaké skúsenosti?
Aby som vedel či to má nejaký háček, či je na to potrebný nejaký tuning, lebo nie ...
Napísané: Po Aug 20, 2007 6:02 am
od užívateľa geetee
ide to o nieco lepsie ako 250siatky, ale zere to jak besnne ked to nahanas, rozhodne to nieje masina pre studenta co ma 300sk na tyzden lebo denne kludne mines tisicku za benzin
Napísané: Po Aug 20, 2007 10:10 am
od užívateľa aumirek
tak to nemá háček ale pořádnej hák
Napísané: Po Aug 20, 2007 12:46 pm
od užívateľa dr.snake
pazoty boli a su furt sroty

Napísané: Ne Sep 02, 2007 2:04 am
od užívateľa ArMoR
Benzín neni problém, ani peniaze, problém mám stým či to ide fakt tak ako to píšu ...
http://peugeot.katalog-motocyklov.sk/mo ... ompressor/
nemáte skúsenosť aspoň s jednoduchou?

Napísané: Ne Sep 02, 2007 9:42 am
od užívateľa ferencciko
To ides kupovat novy ci starsi. Ak novy tak za tie peniaze by som si vedel kupit iny stroj. Co tak gilleru nexus 250 alebo suzuki burgman???

Napísané: Ne Sep 02, 2007 11:02 am
od užívateľa Jostobb
no kebyže mám na to peniaze tak by som si to kúpil hneď

veď sa pozri na tie údaje 125 dá 100 za necelých 7 sekúnd

... to si myslým že je slušné ... veď s tým by si to natrel nielen scootrom ale aj nejakému pasatovi

.. podľa mňa je to celkom dobrý scoot pre mladého človeka je pekný a rýchly

Napísané: Ne Sep 02, 2007 12:58 pm
od užívateľa x.treme
uz len to ze to je preplnovany motor mi nedá spať... to neni hocijaky stroj... ma viac sily ako nejaka 250ka...
Napísané: Ne Sep 02, 2007 1:42 pm
od užívateľa jean
Ale podľa tech. údajov to má len 15 PS. Toľko majú čínske 250, európske majú ďaleko viac.
Napísané: Ne Sep 02, 2007 2:06 pm
od užívateľa dr.snake
sudruhovia z francie maju gut dizajn....len ked sa ti tam zacne srat elektrika imobilizer ta je s nimi furt problem

Napísané: Ne Sep 02, 2007 2:58 pm
od užívateľa Tomino115
geetee: s tymi peniazmi na benzin trocha prehaanas...nezdaa sa ti?
Napísané: Ne Sep 02, 2007 3:37 pm
od užívateľa jeffo
jean napísal:Ale podľa tech. údajov to má len 15 PS. Toľko majú čínske 250, európske majú ďaleko viac.
ma 15kW a 20 PS podla tych udajov z webky ktoru si sem hodil
Napísané: Ne Sep 02, 2007 3:53 pm
od užívateľa Jostobb
a to je podľa vás málo 15kw veď ak máš vodičák A1 tak s tým ani nemôžeš jazdiť

lol podľa mňa je to viacej než dosť ..

Napísané: Ne Sep 02, 2007 9:15 pm
od užívateľa ArMoR
ako hovorím srať nato kolko žere, len nech mi to ide ...
chcem si kúpuť nový, a 250 ku si nechcem kúpiť lebo na to nemám vodičák ... mám len na 125
Burgman sa mi nepáči, toto vyzerá agresívne, dúfam že to aj agresívne pôjde, a keď mi dá 100vku za 7 sec tak udim dávať na svetelnej Otcovho mercedesa E320 :DDD
Takže, nemáte sým nikto skúsenosť sa musím opýtať?

jop a kolko by sa to malo nabehávať? 500, 1000? KM ov?
chystám ho kúpiť v nemecku, lebo na slovensko sa nedováža... teda aspoň mi v predajni hovorili ...
Btw. možno to bude bolbá otázka, vlastne aj je, ale načo slúži ten kompressor v tom?
http://download.hip-hop.sk/kali_-_zapla ... _j...mp3
Napísané: Ne Sep 02, 2007 9:20 pm
od užívateľa ferencciko
No ja neviem presne ale kompresor sluzi na staly a prudky prud vzduchu a tym zvysuje vykon motora, Na vykon to je super ked je kompresor ale motor nema dlhu zivotnost lebo pracuje stale vo vysokych otáčkach.
Napísané: Ne Sep 02, 2007 10:32 pm
od užívateľa jean
Načo by boli prepĺňanému motoru otáčky??? Vodičák na 125 je ale obmedzený výkonom, tak ti aj tak na jetforce neplatí.
Napísané: Po Sep 03, 2007 10:50 am
od užívateľa dr.snake
preplnanie je koli sile v nizich otackach ne> neni zly ale vybral by som si daco ine

Napísané: Po Sep 03, 2007 8:33 pm
od užívateľa VLADY
Podla mňa to je imidžofka...a ten motor bude asi dosť komplikovaný kvôli tomu preplňovaniu a to mi ku scootru moc nepasuje ale aj o výdrž a životnosť by som sa nebál určite to nezbúchali Franckovia za dva dni v garáži a začali to vyrábať bez nejakých testov.....

Napísané: Po Sep 03, 2007 9:05 pm
od užívateľa ferencciko
VLADY napísal:Podla mňa to je imidžofka...a ten motor bude asi dosť komplikovaný kvôli tomu preplňovaniu a to mi ku scootru moc nepasuje ale aj o výdrž a životnosť by som sa nebál určite to nezbúchali Franckovia za dva dni v garáži a začali to vyrábať bez nejakých testov.....

Isto to maju vyskusane, ALE chces mi povedat ze vysokootačkové motory maju rovnakodlhu zivotnosť ako nizkootackové ??? (za predpokladu ze boli rovnako namahane vzhladom k ich vykonu)

Napísané: Po Sep 03, 2007 9:08 pm
od užívateľa dr.snake
ferencciko napísal:VLADY napísal:Podla mňa to je imidžofka...a ten motor bude asi dosť komplikovaný kvôli tomu preplňovaniu a to mi ku scootru moc nepasuje ale aj o výdrž a životnosť by som sa nebál určite to nezbúchali Franckovia za dva dni v garáži a začali to vyrábať bez nejakých testov.....

Isto to maju vyskusane, ALE chces mi povedat ze vysokootačkové motory maju rovnakodlhu zivotnosť ako nizkootackové ??? (za predpokladu ze boli rovnako namahane vzhladom k ich vykonu)

ty sa bars tiez netes kamos uz ma tretie leonardo co ma v muke vahadla popraskane.......dufam ze nemas rotax 150ccm? ale staru dvojventilovu yamahu motor co?

Napísané: Po Sep 03, 2007 9:32 pm
od užívateľa ArMoR
no ak dobre viem A1 vodičák je do 20 koní, takže sa zmestím ešte... nedávno som čítal pravidlá o cestnej premávke, ale musím si to ešte raz prekuknúť

ale jednoznačne si vyberám JEtforce ku ... krásny dizajn, sila a zráchlenie ...
Alebo mi viete poradiť niečo lepšie?
kolko my žere to má v PC

Napísané: Po Sep 03, 2007 10:36 pm
od užívateľa jean
Tak vieš zle, 125 do 11kW, potom je 25kW a nad 25kW.
Napísané: Ut Sep 04, 2007 10:55 am
od užívateľa geetee
ferencciko napísal:VLADY napísal:Podla mňa to je imidžofka...a ten motor bude asi dosť komplikovaný kvôli tomu preplňovaniu a to mi ku scootru moc nepasuje ale aj o výdrž a životnosť by som sa nebál určite to nezbúchali Franckovia za dva dni v garáži a začali to vyrábať bez nejakých testov.....

Isto to maju vyskusane, ALE chces mi povedat ze vysokootačkové motory maju rovnakodlhu zivotnosť ako nizkootackové ??? (za predpokladu ze boli rovnako namahane vzhladom k ich vykonu)

ale to mas popletene, to nema s otackami nic spolocne, kompresor je ako turbo (len turbo je pohanane vyfukovimi plinmi a kompresor cez remen)
kompresor ma tu vihodu ze tlaci ten vzduch uz pri nizkych otackach (turbo potrebuje na to vyfukove pliny ktore sa bez otacok nejak nedostavia) cize uplne super riesenie a tiez mu tam asi netlaci 3 atmosfery takze ten motor v pohode vydrzi, mozno nie 500tis km ale len 100tis (to su len cisla z brucha, nebrat doslova)
kolki jazdite na turbo dizloch, alebo 1.8T s VWgroup? a riesi niekto vydrz motora bi kupe? ciste taranie s vasej strany.
a keby nie, kto ma na opicu, musi mat aj na banany
a da sa stym kludne jazdit 6litrov a ked otocis za den 300km nebodaj pojdes dakde na vylet tak ta spotreba je na penazenke citelna.
PS: nevidel som seriovu 250ccm ktora by dala seriovy jet s kompresrom
Napísané: Ut Sep 04, 2007 10:59 am
od užívateľa geetee
Po mnohých stránkach unikátny skúter, ktorému napríklad nechýba dvojitý chrbticový rám z hlinených profilov. Pod športovou kapotážou je horizontálny štvordobý kvapalinou chladený motor, ktorému v menších otáčkach kompresor zvyšuje výkon až o 60%. Vďaka tomu sa s výkonom 15kW dokážete dostať na rýchlosť 100km/hod za necelých 7 sekúnd. Dá sa povedať, že sa jedná o jeden z najrýchlejších 125 skútrov sveta, ak nie najrýchlejší.
:gt1::gt1::gt1::gt1::gt1::gt1::gt1: curam magi v kockach :gt1::gt1::gt1::gt1::gt1:
Napísané: Ut Sep 04, 2007 12:18 pm
od užívateľa jean
nemožem si pomôcť ale ja tomu zrýchleniu neverím. T-max má 40k a také zrýchlenie nespraví. Rozdiel v hmotnosti zas až taký nie je. Podľa mňa sa to pod 10s nedostane. Meral to už niekto okrem výrobcu?