Strana 1 z 2

Čínska "elektrika"

Napísané: So Sep 22, 2007 4:14 pm
od užívateľa rspeed
Konecne som sa dostal k nahratiu slubovanych fotiek "cinskeho elektrickeho zazraku".Vozil som sa na tom a je to sranda kedze "to" nevydava ziaden zvuk....Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Napísané: So Sep 22, 2007 4:42 pm
od užívateľa aumirek
no to je sice hezké přesto nějaká informace kolik a jak daleko to jede by neuškodila jinak mi by to asi vyhovovalo ale ta cena asi moc čínská také nebude.

Napísané: So Sep 22, 2007 4:46 pm
od užívateľa jean
No a kvalita čínskeho spracovania sa nezaprie, taký tenký napájací kábel pri tých prúdoch musí spôsobovať pekné straty.

Napísané: So Sep 22, 2007 8:24 pm
od užívateľa rspeed
...takze Vmax.na plnej baterke bola 55 km/h,dojazd papierovo 40 km ale po 50 km sstale isla,cena v cine bola v prepocte okolo 4.500 Sk a k tomu treba priratat prevoz v lodnom kontajneri cize spolu okolo 8-9.000,plus 100% rabat
predajna cena na slovensku 16 - 18.000...
...k tej kvalite - je to nezapreta cina,zopar srubiek chybalo,plasty strasne,no alarm s dialkovym potesil,otrasovy senzor funguje bezproblemov a hlucnost sialena...
...Inak ten kablik k elektromotoru som fotil naschval,dnu su dve este tensie..

Napísané: So Sep 22, 2007 8:50 pm
od užívateľa aumirek
tak to je slušné pro muj učel bohatě dostačující klidně bych to měnil za muj a překvapila mne cena elektro bejvá dost drahé.

Napísané: So Sep 22, 2007 8:58 pm
od užívateľa jean
Vymeň ten káblik aspoň za 10mm2 (ak to tam nejako dostaneš) a potom si dovolím tvrdiť, že jazdné výkony stúpnu aspoň o 10%. Alebo ti zhorí motor, ak číňani počítali s takými cvernami :)

Napísané: So Sep 22, 2007 9:01 pm
od užívateľa yukirally
moj sused mma podobne a hore kopcom musi pedalovat

Napísané: So Sep 22, 2007 9:16 pm
od užívateľa rspeed
...jean-ty tuner elektroskutrov... :lol:

...yukirally - tento nema pedale(az na ten na podlahe-pravou nohou brzdene zadne koleso)

Napísané: So Sep 22, 2007 9:23 pm
od užívateľa jean
Gény elektrikára sa vo mne nezaprú :twisted:, kurňa za 15000 by som to asi aj kúpil. škoda, že to nemali vtedy, keď som ja chcel skúter :(

Napísané: So Sep 22, 2007 10:38 pm
od užívateľa Bacil-BA
Ak to ide napr. na 36V, tak to ani nemusí mať hrubé káble.
Teda jeden kábel, lebo predpokladám, že ten čo tam ide dnu cez osku je asi iba"+", mínus je cez kostru. :wink:

Napísané: So Sep 22, 2007 10:47 pm
od užívateľa alcatelko
starter na 12v ma aky hruby kabel :)

Napísané: So Sep 22, 2007 10:48 pm
od užívateľa kukolarik
ked sa to casom vyvinie, bude dojazd cca 100km a maximalka aspon 90 tak by som to zobral, po ba by to bola sranda behat...

Napísané: So Sep 22, 2007 11:13 pm
od užívateľa alcatelko
ved take uz davno su...len nie su z ciny a nestoja 15tisic...je tu o tm niekde tema...a niekde som cital ze uz dokoncili vyvoj speci palivovych clankov pre to takze neobmedzeny dojazd...

Napísané: So Sep 22, 2007 11:19 pm
od užívateľa Plexxak
Elektricke skutre boli vystavene aj vo Franfurte na autosalone, som tam bol a kukam ze co to je...Konstrukcia jak Tajfun akurat to malo elektromotor, to tam vo velkom predvadzali, no hruza... :)

Napísané: So Sep 22, 2007 11:27 pm
od užívateľa aumirek
el skutr jsem měl byl vyrobenej v německu asi 1975 .Nemělo to žádnou kapotáž rychlost asi 35 dojezd 40 km.Elektronika žádná jen motor a baterka mimochodem ty káble asi stejné a žádnej problém.Akcelerace ohromná do kopce stejně jak po rovině s kopce už rychleji.

Napísané: So Sep 22, 2007 11:32 pm
od užívateľa alcatelko
v urob si sam casaku z nejakeho 80teho je navod na vyrobu elekrickeho bicykla...na dve 6v baterky z motorky...dojazd cca 40km rychlost 25km/h :) z dnesnymi baterkami by to uz bolo o inom...

Napísané: So Sep 22, 2007 11:36 pm
od užívateľa aumirek
alcatelko napísal:v urob si sam casaku z nejakeho 80teho je navod na vyrobu elekrickeho bicykla...na dve 6v baterky z motorky...dojazd cca 40km rychlost 25km/h :) z dnesnymi baterkami by to uz bolo o inom...
jo znám a vyděl jsem to trošku to ale přehnali to platilo jen pokud si alespon trochu pomáhal šlapánim ale něco do sebe to mělo a s dnešními koly by to zase bylo lepší

Napísané: So Sep 22, 2007 11:42 pm
od užívateľa rspeed
...inak vedel som ze el.motor ma slusnu trakciu ale od tohto som to necakal,ono to fakt uz od spodku ide sialene...a v tej buzirke su myslim dva tenke kabliky a pod sedadlom 4 baterie,vyzeraju ako klasika motorkove...
ten skuter ma sused,obchoduje z cinou,donasa z ciny galanteriu a do kontajnera stale nieco prihodi...inak povedal ze nech mu dam vzorku hocicoho,v dalsej zasielke mi donesie celu okopirovanu seriu....proste cina

Napísané: So Sep 22, 2007 11:48 pm
od užívateľa aumirek
rspeed napísal:...inak vedel som ze el.motor ma slusnu trakciu ale od tohto som to necakal,ono to fakt uz od spodku ide sialene...a v tej buzirke su myslim dva tenke kabliky a pod sedadlom 4 baterie,vyzeraju ako klasika motorkove...
ten skuter ma sused,obchoduje z cinou,donasa z ciny galanteriu a do kontajnera stale nieco prihodi...inak povedal ze nech mu dam vzorku hocicoho,v dalsej zasielke mi donesie celu okopirovanu seriu....proste cina
popravdě řečeno neexistuje 50 tka skutr co svoji maximálku dosáhne v tak krátkém čase jak elektrickej

Napísané: Ne Sep 23, 2007 12:29 am
od užívateľa Bacil-BA
rspeed napísal:..a v tej buzirke su myslim dva tenke kabliky a pod sedadlom 4 baterie,vyzeraju ako klasika motorkove...
Takže to kľudne môže byť 48V motor a preto nemusia byť hrubé káble.
Tie dva káble môžu byť aj dva "+" kvôli rozdeleniu výkonu bez zložitej elektroniky. :wink:
Kým k tomu nie je k tomu schéma zapojenia, tažko za bude "tuniť". :D :D :D

Napísané: Ne Sep 23, 2007 1:39 pm
od užívateľa jean
Bacil, aj pri 48V ide do toho motora cez 20A, cez hentakú cvernu, to robí straty jak hovado. 350W motor si pri pohýňaní kľudne zapýta cez 100A. Predpokladám, že tomto je aspoň 500W, ak nie 750. Tých 10mm2 je také najmenšie minimum. Pokiaľ by ten nárast prúdu vydržala regulačná elektronika, to by sa muselo skontrolovať. A je nepravdepodobné, že by motor bral - cez kostru, lebo je tam uchytený kyvne a to by robilo bordel v tom kĺbe.

Napísané: Ne Sep 23, 2007 2:11 pm
od užívateľa aumirek
jean napísal:Bacil, aj pri 48V ide do toho motora cez 20A, cez hentakú cvernu, to robí straty jak hovado. 350W motor si pri pohýňaní kľudne zapýta cez 100A. Predpokladám, že tomto je aspoň 500W, ak nie 750. Tých 10mm2 je také najmenšie minimum. Pokiaľ by ten nárast prúdu vydržala regulačná elektronika, to by sa muselo skontrolovať. A je nepravdepodobné, že by motor bral - cez kostru, lebo je tam uchytený kyvne a to by robilo bordel v tom kĺbe.
a už jsi vyděl někdy takové to pletené nebo podobné přemostění kostry a těch 100 A asi jo ale jen okamžik a navíc skoč se podívat do kteréhokoliv auta altík 40 A a kablik jakej

Napísané: Ne Sep 23, 2007 2:24 pm
od užívateľa Tao
Tiez sa mi to nezda, desiatku kable nemam ani na zvaracke a to tam ide trvale 60~120A

Napísané: Ne Sep 23, 2007 3:04 pm
od užívateľa rspeed
...sa mi paci ako ste sa pustili do tejto debaty- je to v podstate asi aj blizka buducnost ked nam dojde ropa,no mna tam asi najviac aj tak zaujalo to dialkove a alarm,pri zaobstaravacej cene scotu som chlapcovi navrhol nech zacne dovazat aspon alarm,ved nakup musi byt smiesny....

Napísané: Ne Sep 23, 2007 4:01 pm
od užívateľa jean
Aumirek videl, to ma nenapadlo. Celková účinnosť alternátora (to čo dostanem k baterke /to čo doňho motor dá) je zúfalo mizerná. A tých 100 A tam ide pár sekúnd kým sa trocha neodľahčí. Tao 10mm2 je priemer asi 3,6 mm, to máš zaujímavý aparát, keď nemá ani také tenké káble :), to máš prúdovú hustotu cez 10A/mm2? To je určite podľa normy...