Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
Moderátor: Moderators
Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
Prekutal som pár fór ale nenašiel som info, tak ať viem na akú vôľu to mám nastaviť. Dík
- Bobo
- st. skútrista
- Príspevky: 573
- Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
- Skúter: BMW R 1200 RT
- Bydlisko: MA (teda skôr okolie)
Tu sú údaje pre 250, ale keďže je hlava rovnaká, tak to platí aj pre 300.
Technické dáta a špecifikácia Xciting 250
šírka vozidla: 810 mm
Výška vozidla: 1450 mm
Dĺžka vozidla: 2255 mm
Výška sedačky: 810 mm
Hmotnosť prázdneho vozidla: 189 kg
Povolená celková hmotnosť: 380 kg
Najvyššia rýchlosť: 122 km/h
Rozmer mezi osou predného a zadného kolesa: 1590 mm
Predná brzda: 2x kotúč 260 mm
Zadná brzda: 1x kotúč 240 mm
Predné pérovanie: Teleskopická vidlica 40 mm
Zadné pérovanie: 2x nastaviteľný olejový tlmič
Veľkosť predného kolesa: 120/70-15 56S TL
Veľkosť zadného kola: 150/70-14 66S TL
Tlak v pneumatikách: predné: 1,80 - 2,0 bar
zadné: 2,1 - 2,3 bar
Bateria: 12 Volt / 14 Ah
Štartér: elektrický
Obsah nádrže ( Benzín ): 12,8 Liter
Druh pohonné látky: bezolovnattý benzín
Žiarovkyň: predný svetlomet 12V / 60-55W H4
Parekovacie: 12V / 10W celosklenené
Blinkre: 12V / 10W
Zadné a brzdové svetlo: LED
Typ motoru:
vodou chladený 1-válec 4-Takt
Kompresný pomer: 10,6 : 1
Ventilová vôľa: studený motor 0,12 mm sací aj výfukový ventil
Vŕtanie x Zdvih: 72,7 x 60 mm
Obsah: 249,0 ccm
Max. točivý moment: 20,1 Nm pri 6500 ot/min
Max. výkon: 14,5 kW pri 7250 ot/min
Otáčky volnobehu: 1400 - 1600 ot/min
Olej do prevodovky: SAE 80/90 (0,23 l)
Olej v predných teleskopoch: SAE 30
Motorový olej: SAE 15W40 /(0,9 l)
Základné nastavenie karburátoru: 2 1/4 otáčky
Zapalovacia sviečka: NGK DPR 7EA-9
Technické dáta a špecifikácia Xciting 250
šírka vozidla: 810 mm
Výška vozidla: 1450 mm
Dĺžka vozidla: 2255 mm
Výška sedačky: 810 mm
Hmotnosť prázdneho vozidla: 189 kg
Povolená celková hmotnosť: 380 kg
Najvyššia rýchlosť: 122 km/h
Rozmer mezi osou predného a zadného kolesa: 1590 mm
Predná brzda: 2x kotúč 260 mm
Zadná brzda: 1x kotúč 240 mm
Predné pérovanie: Teleskopická vidlica 40 mm
Zadné pérovanie: 2x nastaviteľný olejový tlmič
Veľkosť predného kolesa: 120/70-15 56S TL
Veľkosť zadného kola: 150/70-14 66S TL
Tlak v pneumatikách: predné: 1,80 - 2,0 bar
zadné: 2,1 - 2,3 bar
Bateria: 12 Volt / 14 Ah
Štartér: elektrický
Obsah nádrže ( Benzín ): 12,8 Liter
Druh pohonné látky: bezolovnattý benzín
Žiarovkyň: predný svetlomet 12V / 60-55W H4
Parekovacie: 12V / 10W celosklenené
Blinkre: 12V / 10W
Zadné a brzdové svetlo: LED
Typ motoru:
vodou chladený 1-válec 4-Takt
Kompresný pomer: 10,6 : 1
Ventilová vôľa: studený motor 0,12 mm sací aj výfukový ventil
Vŕtanie x Zdvih: 72,7 x 60 mm
Obsah: 249,0 ccm
Max. točivý moment: 20,1 Nm pri 6500 ot/min
Max. výkon: 14,5 kW pri 7250 ot/min
Otáčky volnobehu: 1400 - 1600 ot/min
Olej do prevodovky: SAE 80/90 (0,23 l)
Olej v predných teleskopoch: SAE 30
Motorový olej: SAE 15W40 /(0,9 l)
Základné nastavenie karburátoru: 2 1/4 otáčky
Zapalovacia sviečka: NGK DPR 7EA-9
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
2 crossbiker: uff, chlape, u Teba sa asi ziadna motorka dlho neohreje...
http://motoride.sk/?P=inz_detail&ID=114035 Ale zlava 20tisic za mesiac stary scooter, to je dobra akcia. :thumbright:


- shobull
- st. cyklista
- Príspevky: 247
- Dátum registrácie: Pi Júl 27, 2007 9:12 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: BARDEJOV
Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
Zdravim, sorry ze otvaram staru temu, ale asi zbytocnejsie by asi bolo otvarat novu. Vie mi niekto napisat, ako sa na takom XC300i (250) nastavuju ventily? Lebo som bol v suzuki PO sa informovat o nastaveni ventilov a bolo mi povedane, ze ma to vyjde na cca 160€, pretoze je treba menit tesnenie (tusim hlavy valca) a to je velmi drahe.
Tak som rozmyslal a nezda sa mi, zeby to malo byt take zlozite a drahe a uz vobec nie ze je potrebne menit take tesnenie, ved potom by to spominali tito majitelia co to uz robili, nie? Tak prosim skusenejsich o nazor.
Tak som rozmyslal a nezda sa mi, zeby to malo byt take zlozite a drahe a uz vobec nie ze je potrebne menit take tesnenie, ved potom by to spominali tito majitelia co to uz robili, nie? Tak prosim skusenejsich o nazor.
podpis som si este nenastavil
- Damo555
- motorkár
- Príspevky: 3825
- Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
- Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
- Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
Veď pri nastavovaní ventilov netreba dávať ani dole hlavu.... stačí zhodiť dekel-viečko ventilov, pretočiť motorom do polohy kde sú všetky ventily zatvorene to urobíš podľa značky T na rotore a potom pomocou listových mieroch nastavíš vôľu...
Pozeral som na servisný manuál pre Xciting 300i a je to skoro to iste ako na mojej čine, takže nič takže čo sa nedá zvládnuť...
Pozeral som na servisný manuál pre Xciting 300i a je to skoro to iste ako na mojej čine, takže nič takže čo sa nedá zvládnuť...
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad
- Bobo
- st. skútrista
- Príspevky: 573
- Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
- Skúter: BMW R 1200 RT
- Bydlisko: MA (teda skôr okolie)
Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
Žiadne tesnenie sa tam nemení. Oddekluješ priestor nad motorom medzi nohami, dáš dole kryt hlavy valca a nastavíš ventile listovou mierkou. Ale na nastavenie budeš potrebovať vidlicový kľúč, tuším že veľkosť 3 alebo 4 mm. To bol trochu problém, ale nakoniec to vyriešil univerzálny nastavovací kľúč... Práca cca na 1,5 hodinky aj s oddeklovaním a zložením komplet.
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT
- SnoopyBA
- moderátor
- Príspevky: 2539
- Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
- Skúter: Honda Vision 110
- Bydlisko: Bratislava
Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
Maximálne sa tam (možno) dáva nejaká tesniaca hmota pod ten dekel (nedávno o tom písal chalanisko na inom fore, šlo o Hondu) ale určite nie tesnenie pod hlavou. a čo tam chceli robiť za 160€ neviem..
- Damo555
- motorkár
- Príspevky: 3825
- Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
- Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
- Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
tam je gumené tesnenie ktoré mi tesni aj po 10tich rozobratiach
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad
- SnoopyBA
- moderátor
- Príspevky: 2539
- Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
- Skúter: Honda Vision 110
- Bydlisko: Bratislava
Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
Damo ja viem, takisto ako na autách.. Preto som dal DO ZÁTVORKY možno, nemusí to byť tak..
edit: ale aj KEBY.. 160€..??

edit: ale aj KEBY.. 160€..??


- Damo555
- motorkár
- Príspevky: 3825
- Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
- Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
- Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
tak,tak... Ak máš doma potrebne náradie tak si to spravíš sam úplne zadarmo
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad
-
- moderátor
- Príspevky: 6105
- Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
- Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
- Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
a ak nemas potrebne naradie, tak za par Eur si ho kupis a nezaplatis predrazenych 160 Eur. Len by zdierali v servisoch
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?
Šiel by som sa opýtať toho mechanika nech mi podrobne vysvetlí, ako by to robil, a odôvodní prečo by dával dole aj hlavu valcov. Mal som ich za normálnych v tom Suzuki v PO.
Spoiler: ukázať