Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Crossbiker

Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#1 Príspevok od užívateľa Crossbiker » Pi Júl 04, 2008 3:27 pm

Prekutal som pár fór ale nenašiel som info, tak ať viem na akú vôľu to mám nastaviť. Dík

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#2 Príspevok od užívateľa dr.snake » Pi Júl 04, 2008 6:17 pm

zaz zacinate stvortaktaci z ventilami?
:D :D :D :D :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
matopn
motorkár
motorkár
Príspevky: 1019
Dátum registrácie: Ne Máj 25, 2008 9:33 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Piešťany
Kontaktovať užívateľa:

#3 Príspevok od užívateľa matopn » Pi Júl 04, 2008 6:38 pm

tusims atu pisalo niekd eked si dobre pamatam ze je 0,1 pri studenom
podpis som si este nenastavil

Crossbiker

#4 Príspevok od užívateľa Crossbiker » So Júl 05, 2008 6:23 am

dr.snake napísal:zaz zacinate stvortaktaci z ventilami?
:D :D :D :D :D
hadimrška ten tvoj gepel také nemá tak závidíš?

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#5 Príspevok od užívateľa dr.snake » So Júl 05, 2008 2:41 pm

ide dobre ja som spokojny
a nemusim sa stym furt parat
podpis som si este nenastavil

Crossbiker

#6 Príspevok od užívateľa Crossbiker » So Júl 05, 2008 2:50 pm

čo je to dobre? 50km/h :lol:

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#7 Príspevok od užívateľa dr.snake » So Júl 05, 2008 6:55 pm

mne staci aj 75
ale vacsinu chodim 40-50 :D
ofukujem si vajca jak je teplo
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Bobo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 573
Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
Skúter: BMW R 1200 RT
Bydlisko: MA (teda skôr okolie)

#8 Príspevok od užívateľa Bobo » So Júl 05, 2008 8:46 pm

Tu sú údaje pre 250, ale keďže je hlava rovnaká, tak to platí aj pre 300.

Technické dáta a špecifikácia Xciting 250
šírka vozidla: 810 mm
Výška vozidla: 1450 mm
Dĺžka vozidla: 2255 mm
Výška sedačky: 810 mm
Hmotnosť prázdneho vozidla: 189 kg
Povolená celková hmotnosť: 380 kg
Najvyššia rýchlosť: 122 km/h
Rozmer mezi osou predného a zadného kolesa: 1590 mm
Predná brzda: 2x kotúč 260 mm
Zadná brzda: 1x kotúč 240 mm
Predné pérovanie: Teleskopická vidlica 40 mm
Zadné pérovanie: 2x nastaviteľný olejový tlmič
Veľkosť predného kolesa: 120/70-15 56S TL
Veľkosť zadného kola: 150/70-14 66S TL
Tlak v pneumatikách: predné: 1,80 - 2,0 bar
zadné: 2,1 - 2,3 bar
Bateria: 12 Volt / 14 Ah
Štartér: elektrický
Obsah nádrže ( Benzín ): 12,8 Liter
Druh pohonné látky: bezolovnattý benzín
Žiarovkyň: predný svetlomet 12V / 60-55W H4
Parekovacie: 12V / 10W celosklenené
Blinkre: 12V / 10W
Zadné a brzdové svetlo: LED
Typ motoru:
vodou chladený 1-válec 4-Takt
Kompresný pomer: 10,6 : 1
Ventilová vôľa: studený motor 0,12 mm sací aj výfukový ventil
Vŕtanie x Zdvih: 72,7 x 60 mm
Obsah: 249,0 ccm
Max. točivý moment: 20,1 Nm pri 6500 ot/min
Max. výkon: 14,5 kW pri 7250 ot/min
Otáčky volnobehu: 1400 - 1600 ot/min
Olej do prevodovky: SAE 80/90 (0,23 l)
Olej v predných teleskopoch: SAE 30
Motorový olej: SAE 15W40 /(0,9 l)
Základné nastavenie karburátoru: 2 1/4 otáčky
Zapalovacia sviečka: NGK DPR 7EA-9
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#9 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Júl 07, 2008 8:20 pm

2 crossbiker: uff, chlape, u Teba sa asi ziadna motorka dlho neohreje... :shock: :) http://motoride.sk/?P=inz_detail&ID=114035 Ale zlava 20tisic za mesiac stary scooter, to je dobra akcia. :thumbright:
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
XAWIER
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 990
Dátum registrácie: So Jan 21, 2006 10:59 am
Skúter: Kymco XC 300i
Bydlisko: SB - Sunset beach

#10 Príspevok od užívateľa XAWIER » Po Júl 07, 2008 9:34 pm

Crossbiker je motorkarska stetka :))) (bez urazky). Ma dobry system..pojazdi, preda a stale ma nieco nove. Na druhej strane preraba...
Kymco Xciting 300i

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#11 Príspevok od užívateľa dr.snake » Po Júl 07, 2008 10:59 pm

dajako ho tu niet
asi dakoho sonduje do koho by trepol :D :D :D
podpis som si este nenastavil

Crossbiker

#12 Príspevok od užívateľa Crossbiker » Št Júl 10, 2008 2:44 pm

som testovací jazdec, aby som mohol písať recenzie tak čo už :roll:

Užívateľov profilový obrázok
owwidius
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 594
Dátum registrácie: Po Jún 05, 2006 11:55 pm
Skúter: Suzuki V-Strom 650 ABS 2007
Bydlisko: Bratislava - Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

#13 Príspevok od užívateľa owwidius » Št Júl 10, 2008 4:19 pm

keby som tak mal ho kde parkovat....
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
shobull
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 247
Dátum registrácie: Pi Júl 27, 2007 9:12 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: BARDEJOV

Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#14 Príspevok od užívateľa shobull » Ne Sep 02, 2012 3:10 pm

Zdravim, sorry ze otvaram staru temu, ale asi zbytocnejsie by asi bolo otvarat novu. Vie mi niekto napisat, ako sa na takom XC300i (250) nastavuju ventily? Lebo som bol v suzuki PO sa informovat o nastaveni ventilov a bolo mi povedane, ze ma to vyjde na cca 160€, pretoze je treba menit tesnenie (tusim hlavy valca) a to je velmi drahe.

Tak som rozmyslal a nezda sa mi, zeby to malo byt take zlozite a drahe a uz vobec nie ze je potrebne menit take tesnenie, ved potom by to spominali tito majitelia co to uz robili, nie? Tak prosim skusenejsich o nazor.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#15 Príspevok od užívateľa Damo555 » Ne Sep 02, 2012 3:30 pm

Veď pri nastavovaní ventilov netreba dávať ani dole hlavu.... stačí zhodiť dekel-viečko ventilov, pretočiť motorom do polohy kde sú všetky ventily zatvorene to urobíš podľa značky T na rotore a potom pomocou listových mieroch nastavíš vôľu...
Pozeral som na servisný manuál pre Xciting 300i a je to skoro to iste ako na mojej čine, takže nič takže čo sa nedá zvládnuť...
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
Bobo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 573
Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
Skúter: BMW R 1200 RT
Bydlisko: MA (teda skôr okolie)

Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#16 Príspevok od užívateľa Bobo » Ne Sep 02, 2012 5:13 pm

Žiadne tesnenie sa tam nemení. Oddekluješ priestor nad motorom medzi nohami, dáš dole kryt hlavy valca a nastavíš ventile listovou mierkou. Ale na nastavenie budeš potrebovať vidlicový kľúč, tuším že veľkosť 3 alebo 4 mm. To bol trochu problém, ale nakoniec to vyriešil univerzálny nastavovací kľúč... Práca cca na 1,5 hodinky aj s oddeklovaním a zložením komplet.
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT

Užívateľov profilový obrázok
SnoopyBA
moderátor
moderátor
Príspevky: 2539
Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
Skúter: Honda Vision 110
Bydlisko: Bratislava

Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#17 Príspevok od užívateľa SnoopyBA » Ne Sep 02, 2012 8:24 pm

Maximálne sa tam (možno) dáva nejaká tesniaca hmota pod ten dekel (nedávno o tom písal chalanisko na inom fore, šlo o Hondu) ale určite nie tesnenie pod hlavou. a čo tam chceli robiť za 160€ neviem..

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#18 Príspevok od užívateľa Damo555 » Ne Sep 02, 2012 8:31 pm

tam je gumené tesnenie ktoré mi tesni aj po 10tich rozobratiach
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
SnoopyBA
moderátor
moderátor
Príspevky: 2539
Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
Skúter: Honda Vision 110
Bydlisko: Bratislava

Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#19 Príspevok od užívateľa SnoopyBA » Ne Sep 02, 2012 8:33 pm

Damo ja viem, takisto ako na autách.. Preto som dal DO ZÁTVORKY možno, nemusí to byť tak..
edit: ale aj KEBY.. 160€..?? :pray: :naughty:

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#20 Príspevok od užívateľa Damo555 » Ne Sep 02, 2012 8:36 pm

tak,tak... Ak máš doma potrebne náradie tak si to spravíš sam úplne zadarmo
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#21 Príspevok od užívateľa TomasARN » Po Sep 03, 2012 7:20 am

a ak nemas potrebne naradie, tak za par Eur si ho kupis a nezaplatis predrazenych 160 Eur. Len by zdierali v servisoch

Užívateľov profilový obrázok
mucow
motorkár
motorkár
Príspevky: 1711
Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Kymco Xciting 300i(250) - aká je vôľa ventilov?

#22 Príspevok od užívateľa mucow » Po Sep 03, 2012 8:46 am

Šiel by som sa opýtať toho mechanika nech mi podrobne vysvetlí, ako by to robil, a odôvodní prečo by dával dole aj hlavu valcov. Mal som ich za normálnych v tom Suzuki v PO.
Spoiler: ukázať
Aprilia Leonardo150
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=9961
Suzuki DR 600 & Yamaha Neos 50.

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"