Plusy a Mínusy vašich skútrov

tu sa prezentujte, čmárajte a podobné veci

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Snehulak
skútrista
skútrista
Príspevky: 251
Dátum registrácie: Po Jún 04, 2007 9:07 pm
Skúter: Gilera Runner 180cm3 Carbom
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Plusy a Mínusy vašich skútrov

#1 Príspevok od užívateľa Snehulak » Pi Júl 25, 2008 10:34 pm

Čaute všetci :)
Táto téma má pomôcť novým skútristom a iba skútristom pri výbere nového skútra alebo výmene za iný. Preto prosím pridávajte iba príspevky ktoré ostatným pomôžu alebo poradia.
Tak isto prosím adminov aby prípadné komentáre mazali a aby sa táto téma držala iba spomínaných + / -
Do príspevkov udávajte prosím presný typ skútra rok výroby a najazdené kilometre poprípade aj ako dlho daný skúter vlastníte.
- poprípade pridajte 1 foto vášho miláčika
- pokiaľ sa budete chcieť niečo opýtať kontaktujte priamo prispievateľa určite tu všetci radi poradia a pomôžu




Gilera runner SP 50 2005, 3500km ( majitelom 2 mesiace )
+ -
dobra maximálka
slušné spracovanie
výhrev na nohy
vysoký posed
2x kotúč
veľká nádrž
dobré chladenie

-
slabé svetlá
spotreba
tečúca predná vidla
zadný blatník slabo brani zamočeniu spolujazdca pri daždi
:D :D :wink: Obrázok
Naposledy upravil/-a Snehulak v Št Júl 31, 2008 10:42 am, upravené celkom 3 krát.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#2 Príspevok od užívateľa dr.snake » Pi Júl 25, 2008 10:41 pm

to co malo byt?
oda na radost ci ako
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#3 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Júl 25, 2008 10:50 pm

zaujimava tema, tesim sa na dalsie prispevky... :)

Aprilia Atlantic 250 rocnik 2004 - 10700km (z toho poslednych 1700km pod mojou taktovkou)
PLUSY:
+ najma spredu majestatny vzhlad vzbudzujuci respekt :)
+ pohodlna a velka (po prechode z poldecakoviteho scootra), vyborny posed ako doma v kresle pred telkou
+ pohodlna aj pre spolujazdca, ten vodica nijako neobmedzuje
+ kvalitne svetla
+ kvalitne tlmenie nerovnosti
+ velky turisticky plexistit, velmi dobra ochrana pred vetrom a muskami
+ priazniva spotreba cca 3.8 litra na 100 (tolko mi vedel zozrat aj moj poldecacik)
+ mozna cestovna rychlost cca 120km/h (aj vo dvojici), maximalka okolo 125km/h (turisticke plexi), ale jazdim tak 90-100km/h, pohodicka s vykonovou rezervou
+ pruzny motor a vyborny zvuk
+ dualny brzdovy system (lava brzd. paka brzdi zadny kotuc + jeden piestik prednej trojpiestikovej brzdy)
+ kvalitny vyhlad v zrkadlach
+ presna pristrojovka, pochvalit musim najma obsolutne presny ukazovatel paliva, mohol by som podla neho merat kilometre... :mrgreen:
MINUSY:
- v prudkych rychlych zakrutach sa pri zadnom pruzeni nastavenom namakko trosku vlni (ale neviem to uplne objektivne posudit, zatial sa na velkej masinke este len ucim)
- zadne tlmenie sa trosku zbytocne zdlhavo nastavuje
- pri mojej vyske 190cm nenatiahnem nohy uplne
- pri prejazde jamy pocut pazvuky (ale len pri pomalej rychlosti 10-30km/h)
- 13-palcove disky (ci kolesa?) vpredu i vzadu
- obtiazny pristup k ventilcekom kolies, tazko sa dofukuje resp. meria tlak...
- vedel by som si predstavit aj 500ccm motor... :twisted:

EDITovania: pridane nejake plusy a minusy, ktore mi napadli neskor...

Obrázok
Naposledy upravil/-a THeBaNDiT v St Júl 30, 2008 10:54 pm, upravené celkom 5 krát.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Domco
motorkár
motorkár
Príspevky: 1193
Dátum registrácie: St Sep 12, 2007 1:48 pm
Skúter: Piaggio X8
Bydlisko: Nitra

Re: Plusy a Mínusy vašich skútrov

#4 Príspevok od užívateľa Domco » Pi Júl 25, 2008 10:52 pm

Snehulak napísal:Gilera runner 05 3500km
+ -
dobra maximálka
slušné spracovanie
výhrev na nohy
vysoký posed
2x kotúč
veľká nádrž
dobré chladenie

-
slabé svetlá
spotreba
tečúca predná vidla
zadný blatník slabo brani zamočeniu spolujazdca pri daždi
zo vsetkym suhlasim az na tie minusy 8)
-spotreba to ano ,je vysoka
-svetla mam dobre, ale zase ja mam optiku
-vidla mi netecie
-zadny blatnik mne drzi dobre a nikdy nie je spolujazden(dkyna) spinavy(a)
-ako minus vidim dost blby pristup ku karburatoru a sviecke
-taktiez ukazovatel paliva ,ukazuje ako sa mu chce
Gilera runner => Piaggio X8

Užívateľov profilový obrázok
viper
motorkár
motorkár
Príspevky: 1035
Dátum registrácie: So Júl 08, 2006 7:59 pm
Skúter: Kawasaki Versys 2009
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

#5 Príspevok od užívateľa viper » Pi Júl 25, 2008 10:53 pm

THeBaNDiT napísal:- 13-palcove disky (ci kolesa?) vpredu i vzadu
Myslel som,ze mas 14" kolesa
Kawasaki Versys Touring Edition
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Júl 25, 2008 11:38 pm

k runneru...

plusy okrem ineho:
velky podsedlovy priestor (stare verzie co mali baterku pod nadrzou)
vyborny pristup ku karbu a sviecke (ked porovname napr. s roxom)
tuhy podvozok,pri beznej jazde sa nezavlni...zadny silentblok sa zacina vlnit az pri extremnej jazde na okruhu
velke plus u mna je ergonomia
vyborne brzdy (aj zadny bubon je uplne skvely)

minusy:
nahon cerpadla
pristup k vodnej pumpe
geometria podvozku (pri seriovej prednej gume),ciastocne to riesi podlozka pod tlmic
predna vidlica
zadny blatnik spojeny so svetlom (ked ho chce dat clovek prec musi ho surovo odpilit)
u 50ccm nic moc svetlo (riesi to svetlo zo 125/180ccm)
maly chladic a este k tomu za kolesom
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#7 Príspevok od užívateľa VLADY » So Júl 26, 2008 6:39 am

KYMCO GD-250
PLUSY :twisted:
- PEKNÝ DIZAJN... :love10:
- dosť malý na prepletanie sa v meste pomedzi autá ale zároveň dosť velký aj pre dvoch (rozmerovo najmenší scooter z 250kou motorom)
- duálny brzdový systém
- sklápacie elektrické zrkadlá
- nemá v strede medzi nohami tunel takže sa dajú voziť aj napríkladminerálky(6pack 2Litroviek)alebo iné veci
- integrovaný držiak z AL zliatiny vzadu takže TOPCASE sa montoval bez problémov
- dobré spracovanie a zlícovanie plastov
- slušne to svieti, vpredu je H4 55/60W ako v aute.
- dobrá spotreba max bola 4L ale bežne robím 3,5 a to ho teda vôbec nešetrím, predtým mi Pežot žral 4l bežne pri skoro polovičnej rýchlosti
- maximálka real 125 čo bohate stačí na bežné vozenie a zrýchlenie je tiež slušné na to že je to koncepčne pomerne starý motor a karbec a 2 ventil...ale zato je jednoduchý nenáročný a zatial spolahlivý cca 20 000km.......(jak napr. š100)

a teraz nejaké MÍNUSY :evil:

- troška nízke plexi...vzdušný prúd ide akurát na prilbu--zvýšená hlučnosť
- malý priemer predného kotúča - pri brutálnom brzdení z väčšej rýchlosti sa prehrieva do fialova
- absencia olejového filtra - častá výmena oleja cca 3000km
- Malé kolesá 12ky (nie že by sa nedalo jazdiť alebo že na scooter nepatria malé kolesá, ale aj k velkosti scootra by sa hodili aspoň 13ky)
- zrkadlá sú umiestnené netradične nízko a treba si zo začiatku zvyknúť
- zlý prístup pri menení žiaroviek, vpredu treba dať dole celú kapotáž a predtým aj plexi,a v zadu iba celý zadný blatník a ak sa mení žiarovka koncová-brzdová tak oddeklovať aj smerovky.Asi preto som všade napchal LEDky, teda okrem H4ky v prednom reflektore...

Kedže bol upgrade tak napíšem dačo aj na BURGOŠA:
PLUSY :)
Velký ,pohodlný ,vela úložného priestoru (síce už nedám 6pack minerálky medzi nohy ako na GD ale dám ich pekne pod sedadlo. :roll:
o dosť lepšie jazdné vlastnosti a aj brzdné (2 kotúče vpredu)
Dobré svetlá H7+H4 prístup k žiarovkám odspodu bez demontáže akurát že naslepo podla hmatu , pomerne dobrý prístup k zadným žiarovkám (bez náradia)

MÍNUSY :(
Ku všetkému pri údržbe je pomerne zlý prístup (relátka spínače snímače poistky sú porozhadzované po celom scootri)
predné smerovky,teda žiarovky nevymenitelné bez demontu kapotáže,(alebo na to treba nejakú fintu?)
píska spojka pri rozbehu(bežná vec na 400vkách že vraj...)
Zle prístupné ventilky pri dofukovaní pneu alebo meraní tlaku.
Nízky podvozok, pri vychádzaní na chodník aj ak je spravený nábeh som párkrát škrkol stojan

Na ostatné nedoriešenosti prídem asi až neskôr.... :%)
Naposledy upravil/-a VLADY v So Máj 02, 2009 10:28 pm, upravené celkom 7 krát.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#8 Príspevok od užívateľa dr.snake » So Júl 26, 2008 9:18 am

a jeden z minusov je aj dizajn :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#9 Príspevok od užívateľa VLADY » So Júl 26, 2008 9:38 am

Poprosím moderátora nech to tu premaže od toho HADOSPAMU...dik :shock:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
patrez13
skútrista
skútrista
Príspevky: 259
Dátum registrácie: Ut Okt 16, 2007 10:21 pm
Skúter: Piaggio Typhoon x50
Bydlisko: Humenné / Bociankovo
Kontaktovať užívateľa:

#10 Príspevok od užívateľa patrez13 » So Júl 26, 2008 11:35 am

Piaggio typhoon X50
++++
-výkon
-dobra maximalka
-všeobecne dobry pristup ku karbu
-spoľahlivy :D...mna ešte nesklamal
-pekny dizajn


-----
-spotreba
-slabe svetla
-predne tlmiče teču
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
n_king
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: Ne Jún 15, 2008 6:02 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Svätý Jur
Kontaktovať užívateľa:

#11 Príspevok od užívateľa n_king » So Júl 26, 2008 11:46 am

Keeway Arn 125
Plusy:
Pekny design
Super spotreba( tusim ze aj pod dva litre na 100km pri priemernej rychlosti 70km/h)
Dobre sa s nim ide v noci,(perfektne osvieti co potrebujem)
Sikovna v meste
Dobry zvuk
Spolahlivy motor(zrychlenie, sila)
Dobre umiestnenie nadrze, prehladne pri tankovani, je vidiet kedy by sa uz malo ist dotankovat

Minusy:
Kazda jama je na tom citit
Zle perovanie
Zly pristup( hlavne co sa tyka motora a par srobov, ktore sa mi zvyknu uvolnit)
Iba 5l nadrz
V strede ma tunel, nedaju sa dobre prevazat veci
Malo miesta pre spolujazdca
Smerovky( zdaju sa mi ze su moc nizko)
Ked troku ostrejsie beriem zatacku. tak skrkam hlavny stojan, je jedno ci ide o pravotocivu alebo lavotocivu zatacku
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3308
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

Re: Plusy a Mínusy vašich skútrov

#12 Príspevok od užívateľa duky5 » So Júl 26, 2008 12:05 pm

+ dizajn :twisted:
+ spotreba a dojazd
+ jazdne vlastnosti
+ dual brzdy
+ nastavitelne pruzenie a razvor kolies
+ vyhrev na nohy (v kombinacii s termoscudom uplny komfort :))
+ palubny pocitac
+ naznak deflektorov na ruky
+ dobra predpriprava na montaz kufru
+ dialkove otvaranie sedla v kluci
+ servisny interval 10 000km
+ plno doplnkov od druhovyrobcov

- nizke plexy, ktore pusta vietor rovno na helmu (zalezi od vysky jazdca)
- mensi odkladaci priestor, iba na integralu a povinnu vybavu, kto chce viac potrebuje kufor
- malo odkladacich priestorov na drobnosti (iba jeden cca na penazenku)
- po jazde v dazdi je zadna cast a variator pokryta spinou a jemnym blatom, nastastie nic z toho nejde na jazdcov
- nohy mozu byt v dvoch polohach, ale nedaju sa uplne vystriet ako na inych skutroch
- palubny pocitac rata spotrebu kolko km prejdes na 1 liter a nie spotrebu v litroch na 100km ako sme zvyknuty, prepocet je ale jednoduchy
- pri prejazdoch zakrut sa velmi skoro derie stojan a nedovoli naklon aky by si zvladol, ale to sa mi deje iba na babe :)
- chyba mi kruzok na uchytenie nakupnej tasky, ale aj vdaka strednemu tunelu by sa nemala kam dat...co ale pri sportovo "naladenom" skutri tazko vycitat, aj ked tusim gilera fuoco ten kruzok ma...
- netyka sa priamo skutra, ale treba povedat, ze je tu VELMI UBOHA SERVISNA SIET (ZIADNA), pre kvalitny servis treba ist za hranice

Užívateľov profilový obrázok
matio
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 622
Dátum registrácie: St Apr 25, 2007 11:01 am
Skúter: Motorro Polly 50
Bydlisko: Žilina, 49°11'55.69"N 18°44'7.44"E
Kontaktovať užívateľa:

#13 Príspevok od užívateľa matio » So Júl 26, 2008 1:00 pm

Motorro Polly 50 - 2500km

+ v pohode zaobstaravacia cena
+ pekny dizajn (jeden z tych lepsich cinakov)
+ celkom kvalitne prevedene plasty (ziadne fugy a nepresnosti)
+ seriovka sa pradava uz bez restrikcii (toto je podla mna velmi velke plus)
+ maximalka cca 70km/h real (seriovy kus)
+ zadny kufrik vo vybave
+ servisne opravy v ramci zaruky (vyhodne pre laikov)
+ kvazi ABS na prednom kotuci (prerusovanie brzdenie)
+ spolahlivost (zatial ma nenechal v stychu, klop klop)
+ velmi dobre odpruzena predna vidla (zadna pruzenie je uz trochu slabsie)
+ dobre viditelny co sa tyka farby, svetiel a smeroviek (aj vdaka zltej farebnej kombinacii)

- slaba zadna bubnova brzda
- vacsia spotreba oleja (1l na 800km jazdy)
- slabsi klakson(pri vacsej rychlosti ho nie je moc pocut)
- spotreba 3,5l az 4l (ovplyvnene mojim stylom jazdy)
- trosku mensia akceleracia na ukor maximalky
- dvojmiestny, ale vo dvoch je to o nicom
- za dazda dost spliecha (spinavy byva blatnik, kufrik, spz, dekel variatora, zadne cele koleso, vyfuk z vnutornej strany - predok je ok)
podpis som si este nenastavil

JohnyV

#14 Príspevok od užívateľa JohnyV » So Júl 26, 2008 3:13 pm

Yamaha Aerox r.v.11/2000

+Design a spracovanie
+rychlost a obratnost uz v serii
+13´kola
+tachometer do 130 (nie len do 80 ako na vatsine 50ccm)
+jeho celkova sportovost :)
+mnozstvo nahradnych dielov a prislusenstva v tuning shopoch
+vodník (nikdy sa mi neprehrial )
+2x kotuc a Brembo brzdy

-Priestor pre spolujazdca
-po odstraneny zadneho blatniku spolujazdec vzdy zaprskany
-mala nadrz (5l)
-pomerne velka spotreba (asi 4l)
-cize dojazd na plnu nadrz tak 120km

viac ma momentalne nenapadne .. kto ma AEROX by mohol popripade doplnit

Igor.G
cyklista
cyklista
Príspevky: 190
Dátum registrácie: Št Sep 07, 2006 3:02 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

#15 Príspevok od užívateľa Igor.G » So Júl 26, 2008 3:58 pm

pri dlhej ceste dostava zabrat chrbat zle sedenie.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
tengo
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 209
Dátum registrácie: So Júl 19, 2008 10:48 pm
Skúter: predaný
Bydlisko: Svätý Jur
Kontaktovať užívateľa:

#16 Príspevok od užívateľa tengo » So Júl 26, 2008 4:48 pm

Yamasaki CITYCRUISER 150 T ... 2007

Plusy
- dobra aerodynamika
- pohodlie
- veľmo dobre sa jazdi s dvomi
- nemá v strede tunel
- dva zadne tlmiče

Mínusy
- zla stabilita v zatáčkach
- spracovanie a nepresnosti plastov
- väčšia spotreba pri malej 6,5l nádrži
- maximálka cca 90km/h
- nepresnosť palivometra
- slabé predne svetlo
- slabá servisná sieť
- možnosť iba optického tuningu
Naposledy upravil/-a tengo v Ne Júl 27, 2008 12:48 pm, upravené celkom 2 krát.

Užívateľov profilový obrázok
respectman
cyklista
cyklista
Príspevky: 181
Dátum registrácie: Po Aug 14, 2006 3:09 pm
Skúter: Kymco CV3
Bydlisko: SC

#17 Príspevok od užívateľa respectman » So Júl 26, 2008 5:47 pm

CPI Aragon 50 r.v. 2007
PLUSY:
+ pekny, športový design :)
+ dobré spracovanie a zlícovanie plastov
+ pohodlna a veľka
+ LED-smerovky
+ veľká nádrž 8l
+ uzáver palivovej nádrže leteckého typu (taký istý ako má Yamaha Aerox, Aprilia Area)
+ dvojité halogénové predné svetlo (žiarovky H1 55W)
+ centrálne uzamykanie zapaľovania, riadenia a sedadla
+ digitalne hodiny
+ hlavný + bočný chromový stojan
+ antikorový výfuk
+ hliníkové kolesá 12ky (pneumatiky Maxxis)
+ tachometer neónové podsvietenie (modrý-červený)
+ zadné svetlo číra krytka
+ nemá v strede medzi nohami tunel
+ spolahlivy motor(zrychlenie, sila)
+ kvalitný zadny kufrik(SHAD) ako doplnok za málo penazí
+ veľa nahradnych dielov a prislusenstva v tuning shopoch
+ servisna sieť

MINUSY:
- slaba zadna bubnova brzda
- v zadu svetla, podsedák takmer vždy špinavý (diera v zadnom blatníku)
- zadne pruženie tvrde
- vacsia spotreba oleja
- spotreba paliva(3-4L podľa stylu jazdy a tuningu)
Kymco CV3

Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

#18 Príspevok od užívateľa Jostobb » So Júl 26, 2008 6:49 pm

Xinling Tajfun .. rv. 2004 50ccm

+ 4 takt
+ veľmi rýchli už v sérii max. okolo 75-80
+ žiadne reštrikcie
+ dobrá svietivosť predného svetla v noci ...(ďiaľkové svetlo je SUPER)
+ číre smerovky už v sérii
+ odkladací priestor pod riadidlami (najlepšie na pitie alebo flašku :lol: )
+ dobrý prístup ku karburátoru
+ predná kotúčová brzda
+ veľká nádrž 7 litrov


- 10Kola
- Veľmi malý pre ľudí čo majú 175+
- Jazda vo dvojici je utrpenie
- v sérii hroznéé gumy
- strašne nízky šúcham stojan už pri malom naklone do ľavotočivej zákruty v pravotočivej je to super ..
- nepresný ukazovateľ paliva
- strašne krechké plasty
- kvalita materiálov je otrasná .
- dosť vysoká spotreba
- strašne slabá zadná bubnová brzda


PS: Je na predaj :lol: 15000 a je váš :twisted:
podpis som si este nenastavil

FastHaly

#19 Príspevok od užívateľa FastHaly » So Júl 26, 2008 6:57 pm

NRG 98
+
neni to cina
2t
velmi rychly uz v serii 110km/h :)
13kola
pia motor
mne sa paci
pohodlny aj pre spolujazdca
-
zere jak divi
kapotaz je taka ... skladacka
debilny pristup k sviecke
ked sa da viac nemrz. kvapa. tak kvapka
pri extra zatacani bucham do riaditiek

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#20 Príspevok od užívateľa dr.snake » So Júl 26, 2008 7:36 pm

neos
skratka je vyborny...viac niet co dodat :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
hipi
cyklista
cyklista
Príspevky: 187
Dátum registrácie: Po Mar 17, 2008 7:10 pm
Skúter: Kymco downtown 300i-predane, honda integra 750
Bydlisko: Alzbetin Dvor

#21 Príspevok od užívateľa hipi » Ne Júl 27, 2008 10:56 am

Suzuki Epicuro 150 - 44 000km

plusy:
-nevsedny dizajn, este som nevidel tento skuter na cestach
-68cm siroky - dobre pri prepletani medzi autami
-kvalita, predosly majitel kaslal na udrzbu(ja zatial tiez) pricom po 40 000km jazdi este stale super(tah uplne rovnaky ako honda Swing 150).
- realna tachometrova maximalka po nainstalovani kufra 112km/h (v technicaku 125km/h) uvidime ked dam nastavit motor (technik povedal ze sa motora nikto ani nedotkol za celu jeho zivotnost)
-lahky(120kg)
-spotreba 3l/100km(zaujimave je, ze je rovnaka +-0,1l aj ked ho setrim a aj ked ho zmykam naplne)
-nosic na kufor-bezproblemova instalacia
-predne svetlo viac nez dostatocne, svieti ako dialkove na aute (osvetluje znacky 500m predomnou)
-od 0km/h po 30km/h vystreli ako raketa, dobra dynamika od 70km/h vyssie


minusy:

-mam 196cm, zmestim sa, ale je mi skuter maly, aj napriek tomu, ze je dost dlhy, riaditka su nizko, ideal je do 180cm
-vysoke plexi nema skoro ziadny ucinok, je uzke, pri dazdi som od pasa hore mokry
-pristrojovka je stroha, chybaju mi hodiny,otackomer, vynulovatelne pocitadlo km
-maly odkladaci priestor pod sedadlom, dam tam otvorenu prilbu a naozaj len par veci
-slabe brzdy(mozno iba zanedbana udrzba), hlavne ta zadna, je problem zaflekovat
-ziadny odkladaci priestor pod volantom
-zla vymena prednej ziarovky, treba dat dole cely predny stit aj s plexi
-len 12" kolesa
-vzadu je len jeden tlmic, nosnost je 120kg, ked sme dvaja (160kg) tak casto ideme na doraz--nebezpecne vo vysokych rychlostiach
-nepoholdne sedadlo, po pol hodine uz citim prdel, po hodine uz skoro neviem chodit, ladvinka sa mi pri brzdeni zosuchava dopredu
-hluche vykonove miesto medzi 30km/h a 70km/h - v meste je tato rychlost dost pouzivana vykon mi tu dost chyba




celkovy dojem, skuter je dobry do mesta, poskytuje dynamiku, ekonomicku prevadzku a nie je az tak narocny na udrzbu, na dlhsie cesty je to uz horsie koli pohodlnosti sedadla, ale po troche zvyku a rozumnych prestavkach sa da zvladnut aj toto(jazdu z BB som zvladol na jeden sup, ale potom v BA som sa musel ucit chodit)

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#22 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Júl 27, 2008 11:10 am

nie je to sice skuter ale...

HERO PUCH AUTOMATIC (2001)

plusy:
vykonny motor (65ccm v serii udavanych 4.2k, jednostupnova prevodovka a V max real 72km/h)
nekonecne spolahlivy motor puch aj ked v licencii vyrabany na rozdiel od cinanov este vylepseny pre indicky trh (motor je strasne predimenzovany aby vydrzal nesetrne zaobchadzanie)
16" kolesa ktore dobre zvladaju rozbite cesty
pevny zadny nosic (mal som na nom 30kg, skuste to dat na cinana :lol: )
v serii bezkonkurencna spotreba (1.7l dlhodoba, 1.5l minimalna)

minusy:
v serii nevladze do kopca
mekke zadne tlmice
sedadlo sa rychlo presedi az na plech
vednuca predna brzda
min. ulozny priestor
u verzie s hlinikovym kyvnym ramenom velmi zle ulozenie stupaciek ktore sa na velkej jame ulomia (chyba uz na originalnom rakuskom modeli, vyriesila to az ocelova kyvka aj ked vyzea otrasne)
spolujazcove stupacky su na kyvom ramene tak na jamach mu vymasiruje nohy

celkovo si myslim ze je to druhy najlepsi moped (prvy je piaggio vespa napr. bravo alebo si co ma variator :) )
mopedik ma velke moznosti tuningu aj ked u nas sa predava malinko veci na to...svajciari z neho dostali 150km/h :wink:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
marttinsk1
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 105
Dátum registrácie: So Jan 19, 2008 8:13 pm
Skúter: Suzuki AN 400 Burgman
Kontaktovať užívateľa:

#23 Príspevok od užívateľa marttinsk1 » Ne Júl 27, 2008 12:46 pm

MBK Doodo 125, r.v. 2001, 22000 km

PLUSY
+Na Slovensku asi jediny
+dobry motor (taky isty ako v Majesty 125)
+digitalny ukazatel km, hodiny
+vcelku maly
+pri jazde v dvoch, tlmice v pohode zvladaju, lepsie sedi na ceste
+celkom pohodlny
+spolahlivy
+nesucham stojan
+vodne chladenie
+nadrz 10 litrov (aj ked som do nej zmestil len 9)
+spotreba
+v podstate je to Yamaha :)

MINUSY
-nevidiet dobre zadne smerovky
-slaba ochrana proti vetru
-spatne - stale ich musim nastavovat
-malo odkladacich priestorov
-absencia bocneho stojanu
-caste servisne intervaly - cca kazdych 3000km menim olej
-pri vymene ziaroviek treba dat dole celu prednu kapotaz, da sa to aj s nou, ale stale mas pocit ze nieco utrhnes :)
-slaba, na 125ccm staci, ale pri rychlosti okolo 80 km/h ubohe zrychlenie. Ale tych 105km/h udavanych v TP da. Ked su nepriaznive podmienky tych 100 max dlhodobo zvlada.
-ukazatel paliva, ukazuje aj napatie baterky. U tychto modelov aj u Majesty 125 blbne tato kontrolka.

Celkove hodnotenie- skuter je to fajn ako premiesnovadlo. Skor do mesta ako na cestovanie. Samozrejme zvladne aj to, ale nie je to ono.
podpis som si este nenastavil

Maťo69

#24 Príspevok od užívateľa Maťo69 » Ne Júl 27, 2008 3:47 pm

Daelim NS 125 1284 km

PLUSY
+ dobry dizajn
+ pružný motor, ma rad otacky ale vie jazdt aj normalne
+ spotreba, cca 2- 2,5l na 100km ( zalezi od stylu jazdy )
+ maximálka, 119 km/h ( :shock: )
+ ostré brzdy
+ na 4 takt dobry zvuk,vdaka ktoremu sa ma uz aj ludia pytali ci to je 125ka
+ dobry posed
+ dobry tah motora vo dvoch ludoch ( ale aj v troch - stale zrychluje )
+ ,,zapalovacova zastrcka,, ( nevem ako sa tomu hovori ale byva to aj v autach, ved viete co myslim)
+ pomerne velky kufor
+ pevny zadny nosic ( v TP je max 3kg :o ale sedel na tom kamarat - ked sme isli traja :lol: , ma cca 70 kg a drzi v pohode )

MINUSY
aj ked to bude zniet asi blbo, tak nemam kunemu ZIADNE vyhrady proste ked suter tak tento je idealny :!:

Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

#25 Príspevok od užívateľa Jostobb » Ne Júl 27, 2008 4:06 pm

malá otázočka maximálka toho Daelim NS-125 je tachometrová alebo to máš Gpskom odmerané ? .... :)
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Voľná Diskusia"