KYMCO GD-250
PLUSY
- PEKNÝ DIZAJN... :love10:
- dosť malý na prepletanie sa v meste pomedzi autá ale zároveň dosť velký aj pre dvoch (rozmerovo najmenší scooter z 250kou motorom)
- duálny brzdový systém
- sklápacie elektrické zrkadlá
- nemá v strede medzi nohami tunel takže sa dajú voziť aj napríkladminerálky(6pack 2Litroviek)alebo iné veci
- integrovaný držiak z AL zliatiny vzadu takže TOPCASE sa montoval bez problémov
- dobré spracovanie a zlícovanie plastov
- slušne to svieti, vpredu je H4 55/60W ako v aute.
- dobrá spotreba max bola 4L ale bežne robím 3,5 a to ho teda vôbec nešetrím, predtým mi Pežot žral 4l bežne pri skoro polovičnej rýchlosti
- maximálka real 125 čo bohate stačí na bežné vozenie a zrýchlenie je tiež slušné na to že je to koncepčne pomerne starý motor a karbec a 2 ventil...ale zato je jednoduchý nenáročný a zatial spolahlivý cca 20 000km.......(jak napr. š100)
a teraz nejaké MÍNUSY
- troška nízke plexi...vzdušný prúd ide akurát na prilbu--zvýšená hlučnosť
- malý priemer predného kotúča - pri brutálnom brzdení z väčšej rýchlosti sa prehrieva do fialova
- absencia olejového filtra - častá výmena oleja cca 3000km
- Malé kolesá 12ky (nie že by sa nedalo jazdiť alebo že na scooter nepatria malé kolesá, ale aj k velkosti scootra by sa hodili aspoň 13ky)
- zrkadlá sú umiestnené netradične nízko a treba si zo začiatku zvyknúť
- zlý prístup pri menení žiaroviek, vpredu treba dať dole celú kapotáž a predtým aj plexi,a v zadu iba celý zadný blatník a ak sa mení žiarovka koncová-brzdová tak oddeklovať aj smerovky.Asi preto som všade napchal LEDky, teda okrem H4ky v prednom reflektore...
Kedže bol upgrade tak napíšem dačo aj na BURGOŠA:
PLUSY
Velký ,pohodlný ,vela úložného priestoru (síce už nedám 6pack minerálky medzi nohy ako na GD ale dám ich pekne pod sedadlo.
o dosť lepšie jazdné vlastnosti a aj brzdné (2 kotúče vpredu)
Dobré svetlá H7+H4 prístup k žiarovkám odspodu bez demontáže akurát že naslepo podla hmatu , pomerne dobrý prístup k zadným žiarovkám (bez náradia)
MÍNUSY
Ku všetkému pri údržbe je pomerne zlý prístup (relátka spínače snímače poistky sú porozhadzované po celom scootri)
predné smerovky,teda žiarovky nevymenitelné bez demontu kapotáže,(alebo na to treba nejakú fintu?)
píska spojka pri rozbehu(bežná vec na 400vkách že vraj...)
Zle prístupné ventilky pri dofukovaní pneu alebo meraní tlaku.
Nízky podvozok, pri vychádzaní na chodník aj ak je spravený nábeh som párkrát škrkol stojan
Na ostatné nedoriešenosti prídem asi až neskôr....
