Strana 1 z 1

otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Pi Jan 16, 2009 12:26 am
od užívateľa rastinko
tak tu je moja predstava o prudeni zmesi cez klapky do motora a rozdiel medzi otocenim dozadu a dopredu.
napiste preco je otocenie dopredu blbost..

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Pi Jan 16, 2009 12:43 am
od užívateľa alcatelko
zaklad pre maximalny vykon je aby sanie smerovalo dozadu...idealne je aj karb aby bol dozadu nnasmerovany ale vstup vzduchu ma byt dozadu...to je aj dovod preco sa na minarelkach otaca sanie...uplne fyzikalne preco je to tak ti z hlavy nenapisem ale ma to co to z dynamikou prudenia atd...

a ked si pozries sipky sanie dopredu vidis ze cele je to jeden velky obluk co je uz duplom zle...cim priamejsie tym lepsie...

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Pi Jan 16, 2009 3:21 pm
od užívateľa palo1128
Som laik ale logicky zmes po prejdení cez klapky nepozná či prišla z predu alebo zo zadu .Klapky niesu smerové a aj keby tak by platilo to isté môj názor.

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Pi Jan 16, 2009 7:17 pm
od užívateľa rastinko
mne sa na tom sani do zadu nepaci iba to, ze to prakticky saje len cez jednu stranu klapiek

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Pi Jan 16, 2009 9:26 pm
od užívateľa dr.snake
naco to je dobre neviem

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Pi Jan 16, 2009 9:40 pm
od užívateľa rastinko
je to dobre na to ked davas vacsi carb ako 21, ten nedas na seriovu prirubu a riesim problem z miestom

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Pi Jan 16, 2009 11:17 pm
od užívateľa alcatelko
palo1128 napísal:Som laik ale logicky zmes po prejdení cez klapky nepozná či prišla z predu alebo zo zadu .Klapky niesu smerové a aj keby tak by platilo to isté môj názor.
jedna sa o skor o vstup vzduchu do airboxu a dynamiku v karbe...a hlavne o to aby sla zmes co najpriamejsie...kazda zakruta a prekazka ubera vykon...ked budem mat cas vykopem clanok o sani kde sa pise o tom preco sanie ma smerovat dozadu

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: So Jan 17, 2009 4:14 pm
od užívateľa rastinko
ok sak ja do toho zas tak kutrat nechcem, ale ked najdes tak si to rad precitam ale ja zas nerobim zavodak, ja chcem len nech to "chodí" a nech je to idealne zladene a hlavne nech nemusim prerabat uchytenie motora lebo u mna je to o dost komplikovanejsie vdaka centralnemu tlmicu vzadu..

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: So Jan 17, 2009 4:16 pm
od užívateľa rastinko
inak som prekvapeny ze priamy vstup do airboxu pri 2T nieje to najlepsie.

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: St Jan 21, 2009 4:19 pm
od užívateľa PeterZ
tým autom myslíš 4T autá alebo 2T teda trabant a wartburg?

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: St Jan 21, 2009 5:56 pm
od užívateľa raplik
ked 4T tak ked to ide cez ventily tak je jedno ako je to otocene.. mozes mat aj zdola sanie.. :-D

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: St Jan 21, 2009 10:06 pm
od užívateľa alcatelko
nebavime sa tu o tuningu aby to bolo co najjednoduchsie alebo aby bola lacna vyroba...pozri si ferarri, formulu 1,wrc auta a pod aku je riesene sanie...a vstup do airboxu a smerovanie karburatora sa bavime...nie sacia hadica...aj moj favorit ma vstup do airboxu odzadu...a vstrekovanie je kolmo dole cize ani to nie je dopradu otocene...

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Št Jan 22, 2009 9:46 pm
od užívateľa palo1128
A na mojom Formane je vstup šikmo do predu a to je origoš.

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Št Jan 22, 2009 9:49 pm
od užívateľa alcatelko
karb mozno...striekacka ma uz riadnu plastovu buxu

Re: otocenie sania na minarelli dopredu vs. dozadu

Napísané: Št Jan 22, 2009 9:51 pm
od užívateľa palo1128
Áno karb