benelli tazko startuje vymena celeho karburatora nepomohla

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
patotn
chodec
chodec
Príspevky: 6
Dátum registrácie: St Jún 17, 2020 7:27 am
Skúter: benelli

benelli tazko startuje vymena celeho karburatora nepomohla

#1 Príspevok od užívateľa patotn » Po Jún 22, 2020 2:55 pm

dobry chcem sa opytat na benelli quattronove x 49
vela dielov na skuter sedi aj z inych cinskych skutrov napr keeway

mam na benelli karburator minarelli ktory je novy
a vymenil sa lebo skuter zle startoval
ked uz po vela pokusoch nastartoval a trochu sa zohrial
tak po pridani plynu sa motor zadusil

myslel som si a aj mechanik ze je to sytic
namiesto kupovania sytica sa vymenil cely karburator

po namontovani karburatora sa stav trochu zlepsil
ale stale zle startuje nastartuje az na niekolky pokus

skuter bol v servise kde vsetko skontrolovali a nenasli inu pricinu
ako problem so syticom
ked sa trochu motor zohreje tak hned reaguje na pridanie plynu
a nedusi sa
ak trochu rukou zakryjem sanie tak nastartuje bez problemov

toto som nasiel na internete a vysvetlovalo by to moj problem
so syticom
mam podozrenie ze problem je vo vyrobnej zavade na sytici

SEŘIZOVÁNÍ VENTILU SYTIČE
PLATÍ PRO MODELY SPEEDY 50 4T, New Speedy, Matrix 4T, Relly 4T,
Whip 4T, Shotgun 4T, Rex 50, Race 50
Popis závady
Studený motor jde špatně nastartovat a po delším startování motor jde jen na volnoběh a po přidání plynu zhasne udušením.
Až po delší době ohřátí na volnoběh jde motor ihned za plynem

Důvod závady
Závada je ve špatném nastavení dosedací plochy zavírací jehly je nastavena z výroby tak, že při studeném motoru cca 15°C je otevřena jen na 1/4, což je velice málo

Odstranění závady
Demontovaný ventil je potřeba ohřát horkovzdušnou pistolí po celém obalu a potom opatrně povolit oba segmenty od sebe (POZOR: je tam jemný závit, v případě málo ohřátého ventilu dojde k požkození roztržení venkovního obalu)

Takto demontovaný ventil necháme vychladnout na okolní teplotu 15-19°C. Po-té natřeme očištěný závit acetonovou barvou a sešroubujeme ventil opět dohromady, tak aby mezi spodní a vrchní hranou segmentu byla vzdálenost 20 mm
Po této úpravě i studený motor jde ihned za plynem a odpadá tak zahřívání motoru na provozní teplotu

co by ste odporucali?iny karburator ktory sa da prerobit na manual sytic?
alebo je chyba inde?
skuter jazdi inak dobre ma len 4000km
dakujem

Napísať odpoveď

Návrat na "2T čínske skútre"