CPI Aragon 50- vibrácie

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Doktor56
chodec
chodec
Príspevky: 12
Dátum registrácie: St Okt 01, 2014 11:21 am
Skúter: CPI Aragon 50
Bydlisko: Nová Dedina (pri Leviciach)

CPI Aragon 50- vibrácie

#1 Príspevok od užívateľa Doktor56 » St Okt 01, 2014 12:20 pm

Vie mi niekto poradiť, odkiaľ môžu pochádzať vibrácie, ktoré sa objavia pri rýchlosti nad 65 km/h. Cítiť ich od nôh, skúter "reve ako divý". V menšej miere to bolo cítiť už po odblokovaní.
Skúter má 7 rokov 7000km: Variator Malossi Multivar valčeky 6g, Výfuk Giannelli Extra Chrome, karb. DellOrto 17,5 tryska 92, valec Malossi Sport 70, otvorený filter Malossi. Rýchlosť max. 85km/h (GPS)
Niekedy sa podarí tesne pred max. rýchlosťou prekonať vibrácie a vtedy ide motor zrazu neuveriteľne ticho. Po ubratí plynu ako klesaju otáčky znovu prejde cez "rezonančnú krivku". Tie vibrácie sú dosť silné (vypadávajú skrutky, viackrát sa vytrhol výfuk.
CPI Aragon Malossi Sport 70 cc, vario Malossi Multivar valčeky 6g, výfuk Giannelli Extra Chrome, karb. DellOrto 17,5 tryska 92, otvorený filter Malossi.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#2 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Okt 01, 2014 2:53 pm

ak je seriova kluka typol by som to na odchadzajucu kluku...ak je menena tak mozno chybna montaz a je rozcentrovana... ak to presne kopiruje otacky motora tak vibruje to co je na kluke...ak to skor kopiruje rychlost tak to moze byt remenica zadna...ale moj typ je kluka...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#3 Príspevok od užívateľa Keejwak » St Okt 01, 2014 4:46 pm

Tak zasa ja mam na 70-ke focuse seriovu kluku a uz ma 17000 a nevibruje .... no ale pri tychto cinskych motoroch to je jeden kus OK a druhy smejd, podla toho ako sa sikmookiy vyspi ;) no ked to nevibruje stale urcite to bude nieco okolo motora (kolesa by vibrovali stale) ...
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#4 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Okt 02, 2014 8:34 am

kolesa nizkofrekvencne vibracie, skor trasenie...kluka vysokofrekvencne, vecsinou citit ako brnenie v podlahe alebo v sedade..."ide to guly a do prdele" :D
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#5 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Okt 02, 2014 9:46 am

Pojazdný vibrátor.....To je skorej pre dievčatá potom... :oops: :ROFL:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#6 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Okt 02, 2014 10:24 am

zeny miluju vibrujuce motorky...preto im skor padaju nohavicky pri harleyoch ako pri hondach :D
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Doktor56
chodec
chodec
Príspevky: 12
Dátum registrácie: St Okt 01, 2014 11:21 am
Skúter: CPI Aragon 50
Bydlisko: Nová Dedina (pri Leviciach)

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#7 Príspevok od užívateľa Doktor56 » Št Okt 02, 2014 11:46 am

Mne z tých vibrácii až tak veselo nie je. :( Rozmýšľam nad tým, ako určiť, či je to naozaj z kľuky. Dalo by sa to odskúšať tak, že by som na stojane sledoval, či to bude rezonovať bez variátora? (vylúčil by som koleso, zadnú remenicu ...) Kľuka je sériová a tá rezonancia tam bola už od začiatku. Nový valec a karb. som dal len teraz v lete. Samozrejme je to oveľa výraznejšie. A ešte jeden postreh: zadné koleso má vôľu, nie bočnú, ale v smere otáčania. Je to na obvode niekoľko centimetrov. V Moped-Slovensko mi povedali, že je to na týchto skútroch normálne.
CPI Aragon Malossi Sport 70 cc, vario Malossi Multivar valčeky 6g, výfuk Giannelli Extra Chrome, karb. DellOrto 17,5 tryska 92, otvorený filter Malossi.

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#8 Príspevok od užívateľa Keejwak » Št Okt 02, 2014 12:44 pm

Daj dole zadnu remenicu, remen a nastartuj .... :) bude ti tocit cisto len motor.... koleso ma volu aj umna cca 1 cm(a to mam nove prevody) v smere otacania takze to je OK....viac uz v poriadku nieje
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#9 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Okt 02, 2014 1:20 pm

Vôla v ozubení zadného prevodu je celkom normálna vec na všetkých scootroch...od poldeca až cez pollitre...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Doktor56
chodec
chodec
Príspevky: 12
Dátum registrácie: St Okt 01, 2014 11:21 am
Skúter: CPI Aragon 50
Bydlisko: Nová Dedina (pri Leviciach)

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#10 Príspevok od užívateľa Doktor56 » Št Okt 02, 2014 2:38 pm

Tá vôľa kolesa u mňa sa mi zdá oveľa väčšia, možno aj 4 cm na obvode kolesa. Cez víkend prídem domov a zmeriam.
Re Keejwak: keď dám dole zadnú remenicu, ostane voľný variátor bez remeňa. Nepoškodím ho pri vysokých otáčkach motora?
A ešte alcatelko raz dávnejšie odporúčal kľuku RMS Super RACING. Platí to stále ako dobrý kompromis? (To keby sa potvrdila nevyvážená sériová kľuka a musel by som meniť)
CPI Aragon Malossi Sport 70 cc, vario Malossi Multivar valčeky 6g, výfuk Giannelli Extra Chrome, karb. DellOrto 17,5 tryska 92, otvorený filter Malossi.

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#11 Príspevok od užívateľa Keejwak » Št Okt 02, 2014 4:38 pm

4cm ? To je si myslim ze vela.....no nech sa vyjadria skusenejsi ..... a k tomu variu.... motor nebudes vytacat do maxima nie? Podla zvuku skus otacky, pri ktorych to vibruje ak vobec bude vibrovat .... proste sa pohraj s plynom a zistis ci to vybruje od kluky :)
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#12 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Okt 02, 2014 4:59 pm

Vôbec neriešiť či to má vôlu na obvode kolesa 2 alebo 4cm.... skrátka tá vôľa tam je daná zubovou vôlou v prevodoch... Ak sú vyšlahané zuby alebo vadné ložisko prejaví sa to zvukovo a celkovo hocijaký problém v prevodovke sa zvyčajne prejavuje zvukom....A nie aby si niekto myslel že 2cm je OK a 3cm je ešte v norme a 4cm je už moc... :pardon:
Ja na SIMILÁTORE ale vlastne ani žiadne kolesá nemám takže čo tu zas píšem za sprostosti :ROFL:
....Základ je aby tam bolo dosť oleja. A občas ho vymeniť. :good:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#13 Príspevok od užívateľa Keejwak » Št Okt 02, 2014 5:44 pm

Ja len ze na tom istom motore len + 10000km som tam mal volu 4 krat mensiu ..... dakde asi bude chyba :)
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#14 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Okt 02, 2014 6:03 pm

Idem Ti to odmerať na B400Vke? :pardon:
Už som bol.....Koleso zadné mám 13" a meral som to na boku pneumatiky na tej hrane kde končí behúňová časť a začína bočná, a tam mi to robí cca 15 mm.
Naposledy upravil/-a VLADY v Št Okt 02, 2014 6:16 pm, upravené celkom 1 krát.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Doktor56
chodec
chodec
Príspevky: 12
Dátum registrácie: St Okt 01, 2014 11:21 am
Skúter: CPI Aragon 50
Bydlisko: Nová Dedina (pri Leviciach)

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#15 Príspevok od užívateľa Doktor56 » Št Okt 02, 2014 6:13 pm

Re Keejwak: Práve to mám obavy, že tie vibrácie sú blízko max. otáčok
CPI Aragon Malossi Sport 70 cc, vario Malossi Multivar valčeky 6g, výfuk Giannelli Extra Chrome, karb. DellOrto 17,5 tryska 92, otvorený filter Malossi.

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#16 Príspevok od užívateľa Keejwak » Št Okt 02, 2014 6:19 pm

Doktor56 napísal:Niekedy sa podarí tesne pred max. rýchlosťou prekonať vibrácie a vtedy ide motor zrazu neuveriteľne ticho. Po ubratí plynu ako klesaju otáčky znovu prejde cez "rezonančnú krivku".

Tak asi max nie ..... vybruje to uz hned od pohybu ci ako?otackomer asi nemas co? To by pomohlo .... vedel by si presne pri akych ot. ti to vybruje a tie otacky by si napodobnil na stojane :)

Vlady: ja tu hovorim o cinskej 50-ke ne o suzuki :) a uznaj .... 4 cm? Videl si prevody na cpi? Niesu az tak zle zeby mali taku volu ....
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#17 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Okt 02, 2014 8:42 pm

Písal som to na porovnanie ten môj nameraný údaj....pretože skrátka pri skúšaní rukou by som tvrdil že aj mne to toľko chodí...chápeme sa. Dakedy je skrátka meranie od oka dosť uletený údaj.
Preto som zobral do ruky meter a išiel to premerať.
4cm na vonkajšom priemere kolesa sa teraz aj mne zdá cez limit....Len ako rozmýšľam a špekulujem nenapadá ma dôvod toho....jedine že by malo vôlu ešte samotné zadné koleso na drážkach osky, alebo potom už len vybehané uloženie ozubeného medzikola v prevodovke prípadne ak je medzikolo z dvoch kusov a bolo by medzi sebou uložené na drážkach.Ale to mi príde veľmi málo pravdepodobné. Ošlahané zuby na prevodoch by boli hlučné...to je overené tam problém nemôže byť. A to sa stane ak ide prevod nasucho.
Alči je na ťahu má väčšiu prax v tomto.... :beer:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
BacaNR
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 611
Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
Bydlisko: Nitra

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#18 Príspevok od užívateľa BacaNR » Št Okt 02, 2014 9:05 pm

mne podobne ako popisujes hucalo lozisko v dekli variatora, po vymene vsetko OK a robota na 5 minut :) to zistis aj rukou ci ho mas zle zlebo nemas ak mas spravny cit v ruke
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm

Doktor56
chodec
chodec
Príspevky: 12
Dátum registrácie: St Okt 01, 2014 11:21 am
Skúter: CPI Aragon 50
Bydlisko: Nová Dedina (pri Leviciach)

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#19 Príspevok od užívateľa Doktor56 » Št Okt 02, 2014 10:28 pm

Ďakujem zatiaľ za rady. Cez víkend odmeriam tú vôľu presne a skontrolujem aj ložisko na kryte variátora.
CPI Aragon Malossi Sport 70 cc, vario Malossi Multivar valčeky 6g, výfuk Giannelli Extra Chrome, karb. DellOrto 17,5 tryska 92, otvorený filter Malossi.

Užívateľov profilový obrázok
BacaNR
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 611
Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
Bydlisko: Nitra

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#20 Príspevok od užívateľa BacaNR » Št Okt 02, 2014 10:54 pm

skadial si vlastne? :)
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#21 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Okt 03, 2014 9:45 am

Doktor56 napísal:keď dám dole zadnú remenicu, ostane voľný variátor bez remeňa. Nepoškodím ho pri vysokých otáčkach motora?
A ešte alcatelko raz dávnejšie odporúčal kľuku RMS Super RACING. Platí to stále ako dobrý kompromis? (To keby sa potvrdila nevyvážená sériová kľuka a musel by som meniť)
ked ides bez remena skusat vario tak vyber valceky, daj dole tu cast kam idu valceky a daj dole voditka zo zadneho taniera...cize ti sotane na kluke nakopavaci segmet, pevna remenica, valcek z varia, zadny pritlacny tanier kde boli voditka a volnobezka...ked tam nechas valceky nebude ich nic drzat na mieste vytlaci ich na obvod a mozu zdeformovat zadny tanier alebo sposobovat vibracie...

ta kluka je super ale pokial viem nerobi sa na cinaky len na minarelku (mozno od vtedy je uz aj na cinaky...minarelkova tam nepasuje je iny kuzel na zapalko a iny priemer 100hranu na vario)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Doktor56
chodec
chodec
Príspevky: 12
Dátum registrácie: St Okt 01, 2014 11:21 am
Skúter: CPI Aragon 50
Bydlisko: Nová Dedina (pri Leviciach)

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#22 Príspevok od užívateľa Doktor56 » Po Okt 06, 2014 9:58 pm

Tak som sa ku skútru dostal až dnes večer.
1. Sypem si popol na hlavu a ospravedlňujem sa hlavne Vladymu. Tá vôľa kolesa je naozaj iba cca 1cm a potvrdilo sa, že 3x si over (meraj), kým niečo napíšem.
2. V kryte varia som nenašiel ložisko. Ak som dobre pochopil, mal by byť v ňom uložený koniec osi, na ktorej je zadná remenica a spojka. Keď som dal kryt dole, miesto v kryte vidím ale žiadne ložisko tam nie je. Vie mi poradiť niekto z majiteľov CPI?
3. Podozrivá bola koncovka výfuku. Keď som ju rozobral, pod karbónovým valcom je odtrhnutá perforovaná trubka na obidvoch koncoch.
Ale myslím si, že je to skôr následok ako príčina rezonancií. Dám zvariť a uvidím..
Motor bez remeňa som nestihol vyskúšať, skúsim zajtra
CPI Aragon Malossi Sport 70 cc, vario Malossi Multivar valčeky 6g, výfuk Giannelli Extra Chrome, karb. DellOrto 17,5 tryska 92, otvorený filter Malossi.

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#23 Príspevok od užívateľa Keejwak » Ut Okt 07, 2014 8:00 am

Tak to lozisko rychlo zozen :) oznacenie 638Z

Skus pokyvat s oskou na ktorej je zadna remenica ci nema vôľu..... a skus este nastartovat bez krytu s komplet variom a pozri ci sa remenica netoci zle (osmička-netoci sa rovnomerne) alebo este lepsie ...urob to ako na videu...


Vadna Remenica Cpi Aragon: nove cpi aragon loziska nemali lebo ich tam jednoducho zabudli dat, nedali .. http://youtu.be/zPpIBdGSio4
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#24 Príspevok od užívateľa VLADY » Ut Okt 07, 2014 9:51 am

Ak je tam na to ložisko miesto dal by som ho tam...bude to stabilnejšie a menej náchylné na nejaké rezonancie ...predsa len... hlavne ak je možné že na druhom konci tej hriadele v prevodovke nieje ani valivé ložisko ale len púzdro síce v oleji ale aj tak...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Doktor56
chodec
chodec
Príspevky: 12
Dátum registrácie: St Okt 01, 2014 11:21 am
Skúter: CPI Aragon 50
Bydlisko: Nová Dedina (pri Leviciach)

Re: CPI Aragon 50- vibrácie

#25 Príspevok od užívateľa Doktor56 » Ut Okt 07, 2014 9:31 pm

Tak som dnes dal zavariť výfuk, kúpil som ložisko do krytu varia a poskladal. Neuveriteľné, prešiel som vyše 20km a vibrácie žiadne! To ložisko tam asi nikdy nebolo! Taiwanskí pracujúci ho zabudli (nestihli) vložiť! Ďakujem za rady!
Tak idem ladiť ďalej. Pri setupe, ktorý mám, je v karbe tryska 92. Sviečka bola dnes hrdzavo tehlová. Predtým som skúšal 88 (asi málo), 96 a 94 sa mi zdalo veľa. Keď som mal airbox s vybratým kolienkom bola optimálna tryska asi 80, ale nevedel som s tým airboxom naladiť voľnobeh. Ihla mi vždy vychádza optimálne na 2.stupni odspodu (segerka v 2.drážke zvrchu).
Max. rýchlosť dnes podľa GPS 82km/h. Neviem, či je to max. pri tomto setupe, čítal som na fóre aj vyššie hodnoty. Remeň mám pôvodný. Na pohľad nevyzerá opotrebovaný. Oplati sa vymeniť za kevlar?
Niekde na fóre som videl obr., kde má byť podložka pri variu. Jasne, že nie medzi polremenicami. Má byť podložka medzi zadnou časťou varia a zotrvačníkom?
CPI Aragon Malossi Sport 70 cc, vario Malossi Multivar valčeky 6g, výfuk Giannelli Extra Chrome, karb. DellOrto 17,5 tryska 92, otvorený filter Malossi.

Napísať odpoveď

Návrat na "Motor"