chrchlajuci skuter (Keeway Focus)

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#26 Príspevok od užívateľa theruck » St Aug 16, 2006 9:13 am

pampalini napísal: pokiaľ dobre viem, v roku 2005 na Slovensku oficiálny predajca CPI nebol, a k téme Adamsu by som sa asi radšej nevyjadroval, ale teším sa na tohtoročnú štatistiku a ich predaných 1200 skútrov. Nechcel by som niekomu prihrievať polievočku, to určite nie, ale neschopnosť jedného predajcu neznamená nezabezpečený servis na celú značku
taky servis viem robit aj ja a hned od zajtra. a k teme adamsu, ked uz niekto dava k motocyklu elektrocentralu tak to je uz ozaj hardcore :)
http://www.adamsmoto.sk/index.php?func= ... LUN_cestne

Užívateľov profilový obrázok
misho
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 59
Dátum registrácie: Ut Máj 09, 2006 5:26 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Neutra - Nitra
Kontaktovať užívateľa:

ss

#27 Príspevok od užívateľa misho » St Aug 16, 2006 11:58 am

alcatelko napísal:ako vacsina vie sedlam mopedika hero puch...4 roky som si myslel ake je to delo...sundal som na top speed vacsinu ciny (tento zazrak je made in india)...vzhladovo nic moc...spracovanie o nicom,nahovno brzdy...ale uvedomil som si to az ked som sa zviezol na poriadnom skutry...od vtedy som zistil aky je to crep (oproti europskym scootom)...takze aj cinu chvalia vacsinou ty co sa nezviezli na dacom poriadnom...ale netvrdim ze cina je uplne na nic...pre niekoho je vhodnejsia cina...aj domaci kutil si prijde na svoje a ty co jazdia len vykendovo mozno ani nikdy poruchu nezaziju ked za 10rokov nabehaju 5000km a potom im ho zrusi nejaka plechovka...
hero puch nieje moped na niaky tuning a niake tvrde jazdenie. ak by si sa ho ani nedotkol a nechal ho v serii, myslim ze by sa ti zavdacil viac ako teraz, tieto mopedy ja osobne povazujem za kvalitne a dobre, maju svoju klientelu a jasne definovane puzitie: preniest cloveka s bodu a do bodu b na kratku vzdialenost s minimalnou spotrebou.

co sa tyka indyckych skutrov a mopedov, treba pozriet to video tej krizovatky ako sa jazdi v indy a dobre si vsimnut ake stare moto tam chodia, niektore maju aj 15 rokov, a pochybujem ze tak chudobny narod ma peniaze na neustali service...

cinske skutre je ina vec, nemam proti nim nic, ale preco cinsky skuter starsi ako 3 -4 roky najdem iba v bazari? a je ich tam fakt dost...o niecom to sveci
YAMAHA BWS 50

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#28 Príspevok od užívateľa VLADY » St Aug 16, 2006 3:25 pm

Volakedy sa robilo všetko aby to dlhšie vydržalo na rozdiel od dneška keď je robené všetko na rok dva tri...skrátka na spotrebu. preto podaktoré 15-20 ročné haraburdy stéle jazdia ale teraz vyrobené scootre sa takého veku asi sotva dožijú... :roll:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

scrat

#29 Príspevok od užívateľa scrat » St Aug 16, 2006 3:39 pm

theruck napísal:
pampalini napísal: pokiaľ dobre viem, v roku 2005 na Slovensku oficiálny predajca CPI nebol, a k téme Adamsu by som sa asi radšej nevyjadroval, ale teším sa na tohtoročnú štatistiku a ich predaných 1200 skútrov. Nechcel by som niekomu prihrievať polievočku, to určite nie, ale neschopnosť jedného predajcu neznamená nezabezpečený servis na celú značku
taky servis viem robit aj ja a hned od zajtra. a k teme adamsu, ked uz niekto dava k motocyklu elektrocentralu tak to je uz ozaj hardcore :)
http://www.adamsmoto.sk/index.php?func= ... LUN_cestne
za rovnakú zvrátenosť by som mohol považovať aj to, že Ferrarri predáva vlastné bicykle (cca. 250.000,- za ks). Tu však nikto nemáte odvahu niečo povedať, je to predsa Ferrarri...

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#30 Príspevok od užívateľa theruck » St Aug 16, 2006 4:27 pm

VLADY napísal:Volakedy sa robilo všetko aby to dlhšie vydržalo na rozdiel od dneška keď je robené všetko na rok dva tri...skrátka na spotrebu. preto podaktoré 15-20 ročné haraburdy stéle jazdia ale teraz vyrobené scootre sa takého veku asi sotva dožijú... :roll:
to je uz spolocnost uplne ovplyvnena vyrobcami aut a vsetkeho mozneho ked ti teraz tvrdia ze kup si auto je uplne najlepsie a za 2 roky pride to iste auto s novym designom ale vraj je este lepsie a tvrdia ti ze to co si si kupil pred 3 rokmi je vlastne uplne nahovno
scrat napísal:za rovnakú zvrátenosť by som mohol považovať aj to, že Ferrarri predáva vlastné bicykle (cca. 250.000,- za ks). Tu však nikto nemáte odvahu niečo povedať, je to predsa Ferrarri...
co to meles clovece? to je nieco uplne ine. keby adams zacal predavat bicykle (tak by museli stat 14,50 - pomerne k cene motoroveho vozidla) tak potom by si mohol spominat nejake ferrari bicygle
pripadne keby ferrari davali ku kazdemu predanemu autu sadu kuchynskych potrieb v hodnote 1/5 auta

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: ss

#31 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Aug 16, 2006 5:00 pm

misho napísal:
hero puch nieje moped na niaky tuning a niake tvrde jazdenie. ak by si sa ho ani nedotkol a nechal ho v serii, myslim ze by sa ti zavdacil viac ako teraz, tieto mopedy ja osobne povazujem za kvalitne a dobre, maju svoju klientelu a jasne definovane puzitie: preniest cloveka s bodu a do bodu b na kratku vzdialenost s minimalnou spotrebou.
motor puch je velmi dobry na tuning...je nan kopec veci ale nie v nasich koncinach...za nieco viac ako 6000 mas valec s klapkami a kerbecom a ladeny vyfuk a vykon nad 10k...a nielen z mojich skusenosti po cca 5 rokoch odchadzaju hlinikove odliatky...to je aj rozdiel medzi cinou a znackovim scootom...na cinu sa pouziva tzv. hlinik druhej tavby (recyklovany hlinik), zatial co kvalitne scooty pouzivaju prvej tavby (minimalna primes recyklovaneho hliniku) a to ti spravy vyse 50% ceny odliatku...vysledkom je nizsia zivotnost a pevnost...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

scrat

#32 Príspevok od užívateľa scrat » Št Aug 17, 2006 9:46 am

theruck napísal:
VLADY napísal:Volakedy sa robilo všetko aby to dlhšie vydržalo na rozdiel od dneška keď je robené všetko na rok dva tri...skrátka na spotrebu. preto podaktoré 15-20 ročné haraburdy stéle jazdia ale teraz vyrobené scootre sa takého veku asi sotva dožijú... :roll:
to je uz spolocnost uplne ovplyvnena vyrobcami aut a vsetkeho mozneho ked ti teraz tvrdia ze kup si auto je uplne najlepsie a za 2 roky pride to iste auto s novym designom ale vraj je este lepsie a tvrdia ti ze to co si si kupil pred 3 rokmi je vlastne uplne nahovno
scrat napísal:za rovnakú zvrátenosť by som mohol považovať aj to, že Ferrarri predáva vlastné bicykle (cca. 250.000,- za ks). Tu však nikto nemáte odvahu niečo povedať, je to predsa Ferrarri...
co to meles clovece? to je nieco uplne ine. keby adams zacal predavat bicykle (tak by museli stat 14,50 - pomerne k cene motoroveho vozidla) tak potom by si mohol spominat nejake ferrari bicygle
pripadne keby ferrari davali ku kazdemu predanemu autu sadu kuchynskych potrieb v hodnote 1/5 auta
Sme sa nepochopili. Mal som na mysli, že JL nemôže za to, že na slovensku Adams moto obchoduje ako každá sro aj so spústou dalších vecí a ako predajca sa rozhodol ku skutru dávať elektrocentrálu. Ak by tento typ akcie závisel od výrobcu jednalo by sa o niečo ku skutru a s najvač. pravdepodobnosťou rovnakej značky. A k tým bicyklom, je to naozaj zvrátenosť pretože ferrarri nemá ani šajnu o bicykloch a vidíš, kvoli prezentácii sa znížia aj k takejto forme. Osobne som mal možnosť vidieť ten bicykej ked som bol v taliansku na f1 a s ferrarri nemá okrem nástreku nič spoločné, rám je colnago, výbava shimano. Bicykej má max. hodnotu 60.000,- ale pre ten maličký znak ferrarri na ráme je jeho cena 250.000,-

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#33 Príspevok od užívateľa theruck » Št Aug 17, 2006 1:14 pm

no vidis ale aspon si to ferrari da spravit znackovym firmam chapes :)
no a co sa tyka toho JL a adamsu ja som hovoril o adamse nie o JL :)

scrat

#34 Príspevok od užívateľa scrat » Št Aug 17, 2006 4:01 pm

theruck napísal:no vidis ale aspon si to ferrari da spravit znackovym firmam chapes :)
no a co sa tyka toho JL a adamsu ja som hovoril o adamse nie o JL :)
zbytočne sa tu hádať a odbočovať od témy, cielom tohto fóra predsa nie je osočovanie ale vzájomné radenie si a predávanie si skúseností. Každý kúpi skutra aký sa mu páči alebo na aký ma prachy. Na tuning zrazoch tiež nikto neofrfle upravenú škodulu 120, možno preto, že si uvodomí, že upraviť také auto stojí viac umu a námahy ako kúpiť nadupané EVO a nastrkať doň tuning diely na mieru. A práve o tom by mal byť skutočný tuning, vedieť z hovna bič upliecť. A k tomu adamsu, Adams nie je značka, je to blbé označenie kt. si tam dáva importér, všade na tom skutriku máš vyrazené JL.

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#35 Príspevok od užívateľa theruck » Št Aug 17, 2006 4:20 pm

scrat napísal:A práve o tom by mal byť skutočný tuning, vedieť z hovna bič upliecť.
a prave toto si nemyslim :roll:

scrat

#36 Príspevok od užívateľa scrat » Št Aug 17, 2006 4:52 pm

theruck napísal:
scrat napísal:A práve o tom by mal byť skutočný tuning, vedieť z hovna bič upliecť.
a prave toto si nemyslim :roll:
Myslíš, že kúpa "značkového", následné nakúpenie presných tuning dielov a poskladanie športovej úpravy skutra bez akýchkolvek nástrah a problémov, urobí človeka skúsenejším v danom odbore? Ja som si vždy myslel, že to robí úspešné riešenie problémov a praktické skúsenosti :wink:

Napísať odpoveď

Návrat na "Motor"