Strana 1 z 1

Problem s karburatorom

Napísané: Št Júl 04, 2013 1:39 pm
od užívateľa milcesk
Ahojte chalani.

Mam Aeroxa Stage 6 70cm liatinku, dellorto karbec, sportovy otvoreny filter a sviecku NGK 8.

Mam takyto problem:

Ked idem na nom dlhsiu vzdialenost na maximalku tak potom ako mu vypustim plyn ho zacne dusit. Dojde to az do takeho stadia ze po urcitom case nejde ....

Nevedel som co mu je tak som zacal stelovat karburator ale ci som krutil benzin alebo vzduch tak ziadna zmena. Problem bol vzduchovy filter. Zalozil som stary a zase siel az kym zase neprisla dlhsia vzdialenost a dusi ho.

Zistil som to ze po maximalkach sa akoby ten filter zavlhci z vnutra smrdi po benzine. Skusal som tahat ustamy cez novy a stary filter a mam subjektivny pocit ze idu lahko. Ked zalozim nenaroseny ide bez problema. Ked zalozim ten oroseny a za toho b....

Cim to je chalani ze ho rosi? Vela benzinu alebo co? Lebo sviecka je tehlova.

Dakujem za pomoc

Re: Problem s karburatorom

Napísané: Št Júl 04, 2013 1:44 pm
od užívateľa Davidian
skusal si ine trysky? ved daj mensiu a skus co to spravi..

Re: Problem s karburatorom

Napísané: Št Júl 04, 2013 3:18 pm
od užívateľa Stanleey
Vzduchový filter by predsa nemal byť od benzínu. :no: Od toho tam sú predsa klapky, aby zabraňovali vráteniu palivovej zmesi späť do karburátoru, nie? :unknown:

Re: Problem s karburatorom

Napísané: Št Júl 04, 2013 3:41 pm
od užívateľa Davidian
hej, lenze ked jazdis nabohato, tak tam zostane mokro, hlavne ked das dlho plny, pustis a zas pridas sa ti to preplavuje a nema kade odchadzat, tak to zere spongia..

Re: Problem s karburatorom

Napísané: Št Júl 04, 2013 3:53 pm
od užívateľa VLADY
Pri 6000 ot. Je to len 100x za sekundu.... aj teraz máš pocit, že by sa nemalo nič vracať nazad.A ze tie klapky by to mali na 100% tesnit.? :unknown:

Re: Problem s karburatorom

Napísané: Ut Júl 09, 2013 10:45 pm
od užívateľa Stanleey
Lenže to môže zároveň naznačovať netesnosť klapiek, respektíve lístky v klapkách môžu byť KO.

Re: Problem s karburatorom

Napísané: St Júl 10, 2013 8:42 am
od užívateľa VLADY
Najjednoduchšie a asi aj najistejšie ich bude preventívne vymeniť...Ak sú pochybnosti o tesnosti.Ale zas treba rozlišovať čo je normálne a čo už je moc .