Purejet problem

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Piaggio PJ
chodec
chodec
Príspevky: 18
Dátum registrácie: Št Júl 25, 2013 7:36 pm
Skúter: Piaggio NRG MC3 Purejet
Bydlisko: Slov. Nové Mesto okr. Trebišov

Purejet problem

#1 Príspevok od užívateľa Piaggio PJ » Št Júl 25, 2013 8:52 pm

P1080551.JPG
P1080562.JPG
Toto mi robí moje Piaggio NRG MC3 Purejet r.v.2002. :snooty: Ked som ho kúpil všetko bol ok išlo perfektne maximalka bola 95 km/h. Problem bol v tom že zhruba týždni, ked som stál na mieste a pridal som zrazu plný plyn tak otáčky vyskočili na 6000 a začalo to trhať ale ked už dosiahlo 8000 tak všetko bolo oukej, ale ked som pridával plyn pomalšie tak sa to plynule rozbehlo, ale potom to už robilo aj niekedy za jazdy ako keby motor prestal ťahať a potom cca po sekunde začal zase ťahať. Tak potom som to rozobral lebo my praskla jedna hadička :shock: na privod paliva k pumpe, ale už nebudem meniť jednu hadičku tak už som vymenil všetky, vstrekovaciu stryku som dal vyčistiť lebo bola celá od karbonú, všetko som vyčistil, poprefukoval. Všetko som zložil presne tak isto ako to bolo, nalial benzín 3 som otočil kľučom nech sa nasaje benzínu a hned to chytilo :ROFL: nechal som ho trošku pobežať nech sa zohreje a potom celý natešený :Yahoo!: idem ho vyskušať a pridam plyn a nič :( otáčky stúpli o 500-1000 ani som sa nepohol ako keby ho dusilo.
Motor nabehané 28000 km veľmy zachovalý stroj všetko je originál iba bol odblokovaný. Tlak benzínovej pumpy je 160psi presne ako je predpísané a tlak kompresora je 5-5,5 baru. Nič netečie všetky hadice su ok, mám tam dierky v airboxe a malossi red sponge a sviečka je čierna jak uhlík. Nechápem to akože som s tým vyčistením tomu poškodil? Prosím poradte čo to môže byť??? :Search: tu je video ako to...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Pu2fa5sFimo[/youtube]

Upravené, presunuté.
:wink:
Valec z Aprilie factory 2007 50ccm!!
Malossi Multivar 2000 - 8,25g
Malossi Red Sponge Purejet
Malossi Kevlar X Belt
Malossi MHR/Sport Braking Pads
Naraku Red Spring Clutch
Top speed: 120km/h(tacho) GPS-95km/h
Spotreba: 2 - 2,5 l/100km

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: Purejet problem

#2 Príspevok od užívateľa Damo555 » Št Júl 25, 2013 9:43 pm

O vsteku nemám toho veľa naštudované, ale zakladaná otázka: sviečku inú si neskúšal ?
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
Piaggio PJ
chodec
chodec
Príspevky: 18
Dátum registrácie: Št Júl 25, 2013 7:36 pm
Skúter: Piaggio NRG MC3 Purejet
Bydlisko: Slov. Nové Mesto okr. Trebišov

Re: Purejet problem

#3 Príspevok od užívateľa Piaggio PJ » Št Júl 25, 2013 10:24 pm

tak nie sviečku som inú neskušal lebo je to nejaka tenšia a takú doma nemám :no: ale teraz mam ňom Bosch Super R6 UR3CC ale nejakú kúpim. :) ale inak to dáva riadne veľkú iskru
Valec z Aprilie factory 2007 50ccm!!
Malossi Multivar 2000 - 8,25g
Malossi Red Sponge Purejet
Malossi Kevlar X Belt
Malossi MHR/Sport Braking Pads
Naraku Red Spring Clutch
Top speed: 120km/h(tacho) GPS-95km/h
Spotreba: 2 - 2,5 l/100km

beno2255
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 229
Dátum registrácie: Ut Máj 03, 2011 10:52 pm
Skúter: Aprilia Sr 50 Street
Bydlisko: TO

Re: Purejet problem

#4 Príspevok od užívateľa beno2255 » Št Júl 25, 2013 10:30 pm

nieje tam niečo ako vzdušník ,tušim to lacosta tu pisal o tom či to nieje tým
APRILIA SR STREET:Leo Vince Zx-R Malossi:Multivar,MHR klapky,Xspecial,DRS Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
lacosta
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 947
Dátum registrácie: Ne Júl 26, 2009 10:34 am
Skúter: Aprilia SR50 Factory only ...
Bydlisko: Okres Skalica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Purejet problem

#5 Príspevok od užívateľa lacosta » Št Júl 25, 2013 10:35 pm

Skus vstrek obstriekat jarovou vodou pocas chodu a sleduj ci sa niekde nerobia bubliny. Skontroluj klapku a jej kontakty ci nahodou tam nie je oxidacia. Skus dat inu sviecku. Tlak vzduchu meraj cez tecko nie na priamo, Tam by malo byt cez 60psi co asi mas a tlak paliva by si mal mat 110-120 psi.
Hail to the king baby !
Obrázok
Utíkej foreste utíkej, honí te kocour divokej ...

Užívateľov profilový obrázok
Piaggio PJ
chodec
chodec
Príspevky: 18
Dátum registrácie: Št Júl 25, 2013 7:36 pm
Skúter: Piaggio NRG MC3 Purejet
Bydlisko: Slov. Nové Mesto okr. Trebišov

Re: Purejet problem

#6 Príspevok od užívateľa Piaggio PJ » Pi Júl 26, 2013 9:13 am

takže benzinové čerpadlo je ok a kompresor tiež :good: , a hadice tiež nikde neslzia ale ešte skúsim pretrieť vstek. hlavu či vzduch neuniká a zmeriam tlak vzduchu cez tečko ...ked som odpojil hadicu od kompresora tak stamať vyšla jedna kvapka vazelíny tata nejaka riedka bola ...treba to čerpadlo aj mazať alebo to maže olej do 2t? viečku som už objednal bude v utorok a potom dam vedieť či sa niečo zmenilo
Valec z Aprilie factory 2007 50ccm!!
Malossi Multivar 2000 - 8,25g
Malossi Red Sponge Purejet
Malossi Kevlar X Belt
Malossi MHR/Sport Braking Pads
Naraku Red Spring Clutch
Top speed: 120km/h(tacho) GPS-95km/h
Spotreba: 2 - 2,5 l/100km

Užívateľov profilový obrázok
lacosta
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 947
Dátum registrácie: Ne Júl 26, 2009 10:34 am
Skúter: Aprilia SR50 Factory only ...
Bydlisko: Okres Skalica
Kontaktovať užívateľa:

#7 Príspevok od užívateľa lacosta » Pi Júl 26, 2013 6:45 pm

Neviem presne ako u teba, ale olej u mna sa vstrekuje do klukovky a tak sa potom natahuje do valca. Kompresor sa tak trochu premazava a trochu oleja by nemal byt problem, skorej kondenz ktory sa tvori v hadici a potom ucpava vstrek. Da sa to riesit cez separator, ale to uz odbocujem. U vstreku aj banalita moze robit pod. veci, kludne aj bateria. Skus pozriet manual ci sa da nejak overit error status z ECU, v pamati mozno nieco je a este skus resetnut TPS senzor ak to dany model umoznuje. Mozno prepusta regulator tlaku ...

P.s. Podla videa ma to cerpadlo divny zvuk ...

Pokukaj tieto videa http://www.youtube.com/results?search_q ... ing&page=1 a budes vediet co je vhodne skontrolovat ...



Sent from my iPhone using Tapatalk 2 biač
Hail to the king baby !
Obrázok
Utíkej foreste utíkej, honí te kocour divokej ...

Užívateľov profilový obrázok
Piaggio PJ
chodec
chodec
Príspevky: 18
Dátum registrácie: Št Júl 25, 2013 7:36 pm
Skúter: Piaggio NRG MC3 Purejet
Bydlisko: Slov. Nové Mesto okr. Trebišov

Re: Purejet problem

#8 Príspevok od užívateľa Piaggio PJ » Pi Júl 26, 2013 7:42 pm

ano presne tak olej sa dávkuje čerpadlom ja som len myslel či ho netreba zvlášť mazať, ale bude to tak ako si to písal ...a ten kondenzát može vyzerať aj ako masná sivá kvapalina ? :unknown: lebo take niečo som tam mal
error asi nemám žiadny kedže tá kontrolka vstrekovania pri bežiacom motore nesvieti ani neblika ...ten TPS senzor sa ako dá resetnúť
Valec z Aprilie factory 2007 50ccm!!
Malossi Multivar 2000 - 8,25g
Malossi Red Sponge Purejet
Malossi Kevlar X Belt
Malossi MHR/Sport Braking Pads
Naraku Red Spring Clutch
Top speed: 120km/h(tacho) GPS-95km/h
Spotreba: 2 - 2,5 l/100km

Užívateľov profilový obrázok
lacosta
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 947
Dátum registrácie: Ne Júl 26, 2009 10:34 am
Skúter: Aprilia SR50 Factory only ...
Bydlisko: Okres Skalica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Purejet problem

#9 Príspevok od užívateľa lacosta » Pi Júl 26, 2013 7:56 pm

1. Zapni zapalovanie
2. Odpoj konektor od klapky aspon na 10 sek.
3. Vypni zapalovanie
4. Zapoj spat konektor
5. Zapni zapalovanie a par sekund pockaj
6. Otoc plynom az na max a zasa spat
7. Vypni zapalovanie

Inak pri tom starte ked natlakujes tak sa chvilu drzi a potom zas sa mu nechce. tak to vyzera na palivovu sustavu. Skontroluj aj regulator, je pod vstrekom a jeho tesnenia takzvane o-ring. Ked tak napoj priamo na regulator nejaky rucny tlakovac s tlakomerom a skus ci neprepusta. Cez neho ide palivo spat do nadrze a vytvara potrebny tlak. No mas co kontrolovat :) Ked tak este over klapky (ma bokom napadlo).
Hail to the king baby !
Obrázok
Utíkej foreste utíkej, honí te kocour divokej ...

Užívateľov profilový obrázok
Piaggio PJ
chodec
chodec
Príspevky: 18
Dátum registrácie: Št Júl 25, 2013 7:36 pm
Skúter: Piaggio NRG MC3 Purejet
Bydlisko: Slov. Nové Mesto okr. Trebišov

Re: Purejet problem

#10 Príspevok od užívateľa Piaggio PJ » Pi Júl 26, 2013 8:12 pm

tento regulator myslíš su na ňom dve tesnenia tie 0-kružky jedna menšia bola trochu z nej vyštiepené a ta večšia bola do polky vyštiepené a ja reku to išlo ta som to zložil späť :O:
Prílohy
gilera-runner-50-pure-jet-injektor-regulator-slika-19455610.jpg
Valec z Aprilie factory 2007 50ccm!!
Malossi Multivar 2000 - 8,25g
Malossi Red Sponge Purejet
Malossi Kevlar X Belt
Malossi MHR/Sport Braking Pads
Naraku Red Spring Clutch
Top speed: 120km/h(tacho) GPS-95km/h
Spotreba: 2 - 2,5 l/100km

Užívateľov profilový obrázok
lacosta
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 947
Dátum registrácie: Ne Júl 26, 2009 10:34 am
Skúter: Aprilia SR50 Factory only ...
Bydlisko: Okres Skalica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Purejet problem

#11 Príspevok od užívateľa lacosta » Pi Júl 26, 2013 11:42 pm

No mal si to cvaknut, ale ak je to porusene, tak to treba vymenit, tie tesnenia su dolezite. Daju sa zohnat cez ebay, pripadne aj na af1racing, pripadne skus Looka ...
Hail to the king baby !
Obrázok
Utíkej foreste utíkej, honí te kocour divokej ...

Užívateľov profilový obrázok
Piaggio PJ
chodec
chodec
Príspevky: 18
Dátum registrácie: Št Júl 25, 2013 7:36 pm
Skúter: Piaggio NRG MC3 Purejet
Bydlisko: Slov. Nové Mesto okr. Trebišov

Re: Purejet problem

#12 Príspevok od užívateľa Piaggio PJ » So Júl 27, 2013 9:44 am

ja už pozhaňam tie o kružky ...tu na blizku mam jeden obchod predavaju tam ložiska aj gufera aj na mieru mi vyrobia ked nemajú presny rozmer. robia to z fluorgaučuku, bral som od nich gufera plná spokojnosť ok sfotim ten humus dam to sem
Valec z Aprilie factory 2007 50ccm!!
Malossi Multivar 2000 - 8,25g
Malossi Red Sponge Purejet
Malossi Kevlar X Belt
Malossi MHR/Sport Braking Pads
Naraku Red Spring Clutch
Top speed: 120km/h(tacho) GPS-95km/h
Spotreba: 2 - 2,5 l/100km

Užívateľov profilový obrázok
Piaggio PJ
chodec
chodec
Príspevky: 18
Dátum registrácie: Št Júl 25, 2013 7:36 pm
Skúter: Piaggio NRG MC3 Purejet
Bydlisko: Slov. Nové Mesto okr. Trebišov

Re: Purejet problem

#13 Príspevok od užívateľa Piaggio PJ » So Júl 27, 2013 10:30 pm

P1080574.JPG
P1080573.JPG
P1080572.JPG
P1080568.JPG
P1080567.JPG
P1080566.JPG
toto je ten humus z kompresora... :crazy: je to ten kondenzát?
lacosta napísal: P.s. Podla videa ma to cerpadlo divny zvuk ...
to čerpadlo malo aj predtým taký zvuk keď to išlo ešte normalne :)
Valec z Aprilie factory 2007 50ccm!!
Malossi Multivar 2000 - 8,25g
Malossi Red Sponge Purejet
Malossi Kevlar X Belt
Malossi MHR/Sport Braking Pads
Naraku Red Spring Clutch
Top speed: 120km/h(tacho) GPS-95km/h
Spotreba: 2 - 2,5 l/100km

Užívateľov profilový obrázok
lacosta
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 947
Dátum registrácie: Ne Júl 26, 2009 10:34 am
Skúter: Aprilia SR50 Factory only ...
Bydlisko: Okres Skalica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Purejet problem

#14 Príspevok od užívateľa lacosta » Ne Júl 28, 2013 12:37 am

No tak tie tesnenia su jasne :) minimalne to velke. Co sa tyka kondenzu, mozes nejak obalit kompresorovu hadicu a tak aspon z casti zabranis tvorbe. U mna sa predpokladam tvori tiez. Problem, ze vraj nastava u moto ktore su pobliz mora a pod. to jest. z vys. vlhkostou vzduchu.

A ak to chces dat uplne prec tak toto vloz medzi kompresor a vstrek ...
Obrázok
viz aprilia forum dyi water trap ...
Hail to the king baby !
Obrázok
Utíkej foreste utíkej, honí te kocour divokej ...

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Purejet problem

#15 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Aug 06, 2013 11:59 am

mna este napada ci cistenim od karbonu sa neposkodili vstrekovacie dierky na vstreku...potom to zle prasi zmes a zle spaluje....
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Piaggio PJ
chodec
chodec
Príspevky: 18
Dátum registrácie: Št Júl 25, 2013 7:36 pm
Skúter: Piaggio NRG MC3 Purejet
Bydlisko: Slov. Nové Mesto okr. Trebišov

Re: Purejet problem

#16 Príspevok od užívateľa Piaggio PJ » St Aug 07, 2013 12:12 pm

ten strek som dal do servisu nech mi vyčistia :good: kedže som nikdy ešte take nerobil ... a tam nato maju zariadenie :)
sviečku už mám novú ale čakám ešte na tesnenia (o-kružky)...
Valec z Aprilie factory 2007 50ccm!!
Malossi Multivar 2000 - 8,25g
Malossi Red Sponge Purejet
Malossi Kevlar X Belt
Malossi MHR/Sport Braking Pads
Naraku Red Spring Clutch
Top speed: 120km/h(tacho) GPS-95km/h
Spotreba: 2 - 2,5 l/100km

Užívateľov profilový obrázok
Piaggio PJ
chodec
chodec
Príspevky: 18
Dátum registrácie: Št Júl 25, 2013 7:36 pm
Skúter: Piaggio NRG MC3 Purejet
Bydlisko: Slov. Nové Mesto okr. Trebišov

Re: Purejet problem

#17 Príspevok od užívateľa Piaggio PJ » So Aug 24, 2013 11:52 am

SLAVA problém vyriešený :greetings-clappingorange: :greetings-clappingyellow: :text-thankyouyellow: takže zhrnutie: kupil som tie O-kružky,sviečku, resetoval TPS senzor.
Valec z Aprilie factory 2007 50ccm!!
Malossi Multivar 2000 - 8,25g
Malossi Red Sponge Purejet
Malossi Kevlar X Belt
Malossi MHR/Sport Braking Pads
Naraku Red Spring Clutch
Top speed: 120km/h(tacho) GPS-95km/h
Spotreba: 2 - 2,5 l/100km

Napísať odpoveď

Návrat na "Motor"