Stracanie oleja v prevodoch
Moderátor: Moderators
Stracanie oleja v prevodoch
Zdravim vas. Mam jeden problem so stracanim oleja v prevodoch. Vypustil som olej, dolial novy a od vtedy mi zacal (iba pocas jazdy) vytekat olej z dierky na spodku dekla. Dierka vyzera ako od vyroby ale neviem na co sluzi. Myslel som si ze to je iba prepad ale ked olej skontroloval po jazde tak ho chybalo dost.Nestalo sa vam nieco podobne? Je to dost nepriemne ked mam na zadnom kolese olej a nechcem sa hrat na driftera. Ak mi viete pomoct budem velmi rad. Mam scooter Yuki whip 2t Desire. Dakujem
- Keejwak
- st. skútrista
- Príspevky: 838
- Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
- Skúter: -
- Bydlisko: Košice
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Koľko si tam nalial oleja?
Ak si dal vela tak ti to najskôr tecie kvôli tomu cez simering. Mal by si tam mať kontrolnu srubu tak to skontroluj. Tam aj jedno deco stačí
Ak si dal vela tak ti to najskôr tecie kvôli tomu cez simering. Mal by si tam mať kontrolnu srubu tak to skontroluj. Tam aj jedno deco stačí
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Dal som tam presne po kontrolnu sraubu a ano vyslo tam deci po kontrolnu
- Keejwak
- st. skútrista
- Príspevky: 838
- Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
- Skúter: -
- Bydlisko: Košice
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Tak daj dole dekel variatota aby sme boli múdrejší odkial to tecie
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Stracanie oleja v prevodoch
aky objem oleja si tam nalial? kolko ml? ak viac ako je predpisane vytlaca ti ho cez prepad...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Nalial som tam jeden deci. Tak ako má ist..
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Ja som aj pridal tu fotku v prvom prispevku je tam ta dierka vedla sraubi s ktorej to vyteka.. Variator je z dnuka suchy..
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Stracanie oleja v prevodoch
zhod zadne koleso ci popri gufere nesmokli...byvaju tam prepady aby pri uniku oleja ti to nekvapalo na koleso a nezabil si sa...alebo cez zavzdusnenie moze vytlacat (to ked je vela oleja...)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Stracanie oleja v prevodoch
No teda mne to príde že to tečie rovno cez ten spodný šroub ...máš na ňom tesniaci krúžok buď hliníkový alebo medený? Alebo je to len spojovací šroub a vypúšťací je ten väčší napravo? Ak áno tak to môže tiecť aj cez ten spojovací ak je tam dakde prdnuté tesnenie jak je spojená pravodovka. Skrátka vyteká do tade von cez dieru asi okolo toho šroubu . Možno bude treba rozoberať a dať nové.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Takze.. Ked som to rozobral zistil som ze to je prepad. Kanalik ide z hora po tu spodnu dierku. Je mi to divne kedze je tam oleja kolko ma byt a vyhadzuje ho. Asi sa mu nepaci novy olej .. Pri rozoberani sa stare tesnenie potrhalo tak neviem ake tam ma ist. Aj som hladal ale marne. Ak treba pridam aj foto. Rozmyslal som ked to je takto rozhadzane ci nevymenim pruzinky v spojke. Ma to vobec vyznam na seriovej spojke?
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Výmenou pružiniek meníš otáčky, kedy spojka zaberá takže otáčky rozbehu. Potrebuješ ich meniť ? ak nie tak načo špekulovať s novými pružinkami? A tesnenie.... bežne som vždy poriešil handmade, že hrubší papier ako výkres a pod. obkresliť a vystrihnúť alebo priamo vyklepať malým kladívkom na hrane odliatku na tom dieli ktorý potrebuješ tesniť .
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Nie nepotrebujem ich menit asi nebudem ani spekulovat.. Potrebujem utesnit prevody bude tam stacit aj vykres teda? Ja som aj rozmyslal nad vykresom ale bal som sa ze to nebude tesnit dobre
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Dá sa kupiť napr. v autodieloch (alebo v ložiskovom obchode) aj papier na tesnenia ,a sú rôzne hrúbky . Ale inak ak nemáš taký obchod dakde po ruke, tak aj hrubší obyčajný papier splní účel. Ak sú dosadacie plochy bez poškodenia tak to bude tesniť . Netreba dávať silikon a pod veci pretože konštruktér tam s tou hrúbkou tesnenia ráta .A ak sa dá len silikon sú tie dieli viac pri sebe a môže sa stať že tam bude dakde dačo viac natesno prípadne bude drhnúť alebo ložiská budú trpieť lebo skrátka tam tá desatina mm bude chýbať. Len je dobré to pred skladaním namastiť zľahka aspoň jednu stranu vazelínou ...potom sa to až tak silno neprilepí a ide lahšie oddeliť pri demontáži.
Naposledy upravil/-a VLADY v St Apr 13, 2016 12:26 pm, upravené celkom 1 krát.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
-
- st. cyklista
- Príspevky: 220
- Dátum registrácie: Ne Jún 28, 2015 9:20 pm
- Skúter: Kymco Downtown 125i ABS
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: Stracanie oleja v prevodoch
natri ten vykres silikonom na tesnenie motorov a mas to OK. vykres je tam aby vyrovnal nerovnosti a niekedy aj na docielenie odstupu. inak by stacil aj ten silikon.
Kymco Downtown 125 i ABS od 6.5.2015
Re: Stracanie oleja v prevodoch
Prepacte ze sa odpisujem az tak neskoror ale dako nebolo casu.. Prevody som pretesnil vsetko poskladal a zatial je sucho no teraz riesim dalsi problem na tomto cinskom nepodarku ..a dakujem za rady a pomoc neskusenemu