Zdravím všetkých. Mám v garaži susedovu apriliu kamos sa mu nanej vykidal. Nepáči sa mu že ťažko zaberá ako kym sa dostane do otáčok na rozbehnutie(píklad sedim nanej potiahnem plyn do 1/3 a hučí otáčky vysoke ale pohne sa až po vacsom potiahnutí jeden kamos vravel ze to preto lebo je to vysokootáčkoví motor ale ja moc neviem zatial som robil len na cina 4t takze tak

), neviem ako to ma byt spravne lebo na 2t 50tke som sedel prvy krat. Ešte že skapíňa. akceleraciu aj maxi ma dobru podla mna. Viem len že filter je total znicený takze ten som objednal nový potom sviečku vymenil a vyčistil karbec ale itak niekedy nenaskočí ani po vyčistení karbecu. Dneska nabehol po dlhom unavnom nakopávaní ale dosť dymí a volnobeh som musel dat na maximum aby neskapalo. Nechal som bežat cca 5 minut bez vlozky do air boxu(koli testu ci naskočí) a sviečka je taká mastná, ako nová bola ako chrom nasadil a nakopaval dlhu dobu kukol sviecku a od benzinu cista a teraz ked naskocilo tak kuknem sviecku a taka cierna mokra ako keby od oleja.
A este že , ako sa ladí karbec je to nejaky dellorto vedla volnobehu je nejaky srob ktory ide dovnutra hned vedla od príruby na vzducháč keď ho príliš zatiahnem skape motor. Neviem načo to je osobne podla mna ked mám pustená palivo na volnobehu tak stým šróbom pridam vzduch skorím sa volnobežná zmes mieša. Ale to je len moja tip z logického uváženia
Hlavná otazka: Prečo tak dymí a rozbehne sa pri 1/3 plynu dalej to potom ide super .
Vedlajšia otazka: Ten karbec ako ladiť
