Výkon Minarelli AC

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
jardajbc
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Pi Dec 10, 2010 12:19 pm
Skúter: RHON

Výkon Minarelli AC

#1 Príspevok od užívateľa jardajbc » Ne Jan 02, 2011 2:27 pm

Ahoj chlapci, podělte se se mnou o dosažené tuningové výsledky na Minarelli AC. Já jsem odzkoušel pouze Streetrace 70ccm/litina/, DO 19, Multivar a LV ZX plus pružinky atd k doladění. Max.byla 106km/h dle GPS v leže- rovinka.
Pak Airsal T6 70ccm a už jen 94km/h. Možná chci moc. Uveďte své hodnoty. Díky.
Naposledy upravil/-a jardajbc v Ne Jan 02, 2011 9:52 pm, upravené celkom 2 krát.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#2 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Jan 02, 2011 9:15 pm

malossi sport 70, 17.5mm karb, kevlar remen, giannelli go street vyfuk inac seria a max cca 85km/h vs 72km/h cista seria
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#3 Príspevok od užívateľa theruck » Po Jan 03, 2011 6:58 pm

ja som nemeral s GPS ale aprilia rally AC hebo nicasil,seriova kluka, 17,5 mm karb, hebo variator, polini pruzinky do spojky, navrtany aribox a ukazovalo to 120km/h ale tipujem ze to islo tak 95 km/h realnych.

Užívateľov profilový obrázok
Maty
cyklista
cyklista
Príspevky: 196
Dátum registrácie: Ne Aug 01, 2010 9:47 pm
Skúter: CPI Popcorn 50
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#4 Príspevok od užívateľa Maty » Po Jan 03, 2011 11:04 pm

NIcasil na seriovej kluke kokso pekne musela dostat na bendžo :D
podpis som si este nenastavil

jardajbc
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Pi Dec 10, 2010 12:19 pm
Skúter: RHON

Re: Výkon Minarelli AC

#5 Príspevok od užívateľa jardajbc » Ut Jan 04, 2011 8:45 am

On to LeoVince pustí max do 9400ot a klika je nová takže v pohodě. Lepší krouták a výkon v tomto případě byl u ty litiny Streetrace. Tam mi praskla segerovka na pístním čepu a válec už nebyl ani na výbrus. Tak jsem zkusil nikasil.
Bohužel i po doladění válečků v multivaru nebyl výsledek takový jako u litiny. Chtělo by to pustit více do otáček ale to už právě chce lepší kliku, jiný fuk a řešit chlazení AC. Proto se ptám na ty výkony s nikasilem AC.

Kluci pište!!!Určitě nás jezdí na Minarelli AC 70ccm hodně.
* odstránená citácia. posledný príspevok sa necituje ! deltoro5784
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#6 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Ut Jan 04, 2011 9:27 am

Ja som mal čínsku kópiu minarelli AC. Valec NiSi airsal T6, kľuka malossi RHQ, 21 karb. street výfuk top performances išlo mi to 86 tacho (asi 80 reál). U mňa bol hlavnou brzdou ten výfuk. S laďákom by to dalo o 10 km/h viac.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Výkon Minarelli AC

#7 Príspevok od užívateľa ondrej.h » Ut Jan 11, 2011 8:10 pm

Ahojte. Ja som mal na mojom Keeway Fact (Malossi sport 70 liatina, vario Multivar, kevlar Malossi, seria 12 karbec) maximálku 83-tacho. Teraz cez sviatky som mal trocha čas, tak som sa pustil do "malej" generalky motora. Vymenil som kľuku, ložiska, odstavil som olejové čerpadlo, dal nový piest, piestny čap, ojničné ložisko, nové tesnenia, nové valčeky+ vodítka do varia, nové spojkové pružinky+ kontrastnú pružinu Malossi.Teraz som kúpil na Minibikemanii karburátor Motorforce 17,5 + ručné tiahlo sytiča Stage6 na Minareli horizontal, sadu trisiek M6 60-82 na doladenie a vzduchový filter Malossi Redsponge. Už sa teším, až to všetko naladím a vyskúšam. Som zvedavý, či sa zmení maximálka pri zmene karburátora 12 na 17,5. :twisted:
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
ice_cream71
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 928
Dátum registrácie: So Okt 31, 2009 9:57 pm
Skúter: Malagutti f15 firefox :P
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#8 Príspevok od užívateľa ice_cream71 » Ut Jan 11, 2011 8:12 pm

podla mna si mal zobrat aj vacsie trycky nieco okolo 90-110
Mozem oŠtat cely podpis :)

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Výkon Minarelli AC

#9 Príspevok od užívateľa ondrej.h » Ut Jan 11, 2011 9:18 pm

V original 12-tke karburátore som mal trisku 58 a šlapalo to celkom fajn. V karborátore Motorforce 17,5 je daná originál triska 90 a to sa mi zdá trocha veľa, nakoľko mám na scootri street fuk. A čo som sa pýtal chalanov zo Scootlandu, hovorili, že pri ladení podobných setupov sa pohybujú na veľkosti trisky cca 72. Tak uvidím v reále, lebo trisky+ vzduchový filter príde až najskôr v piatok. Potom dám vedieť, ako som dopadol s ladením... :)
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
ice_cream71
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 928
Dátum registrácie: So Okt 31, 2009 9:57 pm
Skúter: Malagutti f15 firefox :P
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#10 Príspevok od užívateľa ice_cream71 » Ut Jan 11, 2011 9:21 pm

hej hej ja mam 17,5 dell orto seriovi a ked som mal setup valec polini 70ccm plus street vyfuk sito plus tak 68 tryska a ked som nato nasadil open filter som mal 110 trysku :D ale slapalo to jak uderene
Mozem oŠtat cely podpis :)

nemethf
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 50
Dátum registrácie: So Mar 06, 2010 10:05 pm
Skúter: nrg mc3
Bydlisko: dunajska streda

Re: Výkon Minarelli AC

#11 Príspevok od užívateľa nemethf » Ut Jan 11, 2011 9:51 pm

MFR+polini forrace +21do,kluka rms racing,polini spc,malossi poloremenica a malossi kevlar remen,namerane na gps 116 km/h.otacky 11200
teraz s novym vyfukom este som nemeral.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Výkon Minarelli AC

#12 Príspevok od užívateľa ondrej.h » Ut Jan 11, 2011 10:40 pm

Viem, že je to mimo tejto témy(ospravedlňujem sa) :oops: , ale treba podľa Vás zabiehať novú kľuku s ložiskami a novým piestom? Keď áno,tak ako? Dík za rady a skúsenosti.
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
m4rk0
motorkár
motorkár
Príspevky: 2579
Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 9:21 pm
Skúter: Gilera Runner 70 SP Replica Simoncelli
Bydlisko: BA lll
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#13 Príspevok od užívateľa m4rk0 » St Jan 12, 2011 12:46 am

treba treba ....a tak ze niak 500 km ho nemozes zatazovat
Runner 70 sp simoncelli
viac tu --- >http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=8232

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#14 Príspevok od užívateľa theruck » St Jan 12, 2011 10:17 am

ondrej.h napísal:Viem, že je to mimo tejto témy(ospravedlňujem sa) :oops: , ale treba podľa Vás zabiehať novú kľuku s ložiskami a novým piestom? Keď áno,tak ako? Dík za rady a skúsenosti.
co chces na kluke zabehavat? uzi si ju kym je este dobra :) a co sa tyka piestu tak zavisi od toho na akom valci. nicasil zabehnes ked nechas skuter bezat 10 minut na stojane. liatinu malossi za 200 km normalnej jazdy

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Výkon Minarelli AC

#15 Príspevok od užívateľa ondrej.h » Št Jan 13, 2011 2:25 pm

Ahojte. Tak som sa dočkal. Dnes mi prišiel filter Malossi Redsponge+trisky na doladenie karburátora. Dal som tam 70. Scooter super chytil :Yahoo!: , konečne mi odpadnu stresy zo studených štartov, kedy si sytič občas žil svojím vlastným životom a bol s ním neustále problém. :evil: Scooter som nechal bežať cca 1h na stojane na voľnobeh troška som doladil karburátor a keď bude lepšie počasie, vyskúšam ho aj na ceste. Šťastný som ako blcha, že to fachá, lebo som mal trocha strach z výmeny kľuky, aby som niečo nepokazil. O prípadnej zmene rýchlosti po výmene karburátora z 12 na 17,5 dám samozrejme vedieť.Prajem Všetkým pekný deň. :)
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Výkon Minarelli AC

#16 Príspevok od užívateľa ondrej.h » So Feb 12, 2011 4:58 pm

Takže konečne sa oteplilo a mohol som vyskúšať a popreháňať toho môjho číňanka. Ako som spomínal scooter pri manuálnom sytiči pekne chytil, ale všimol som si, že karburátor dáva veľmi bohatú zmes, nakoľko mi z výfuku prskalo veľa nespáleného benzínu a aj príruba výfuku pri motore bola celá mokrá od nespáleného benzínu. Skúšal som aj menšiu trisku 62, ale stále to veľmi prskalo aj keď dom dal dole airbox. Ruku som mal hneď mokrú od zmesi. Maximálka bola cca taká istá ako s 12 Mikuni. Ešte som mal trocha problém s dĺžkou plynového lanka, lebo sa mi zdalo krátke a buď bolo šúpatko ok dole pri voľnobehu a pri plnom plyne sa úplne neotvorilo, alebo naopak, keď som ho nadstavil na plné otvorenie pri plnom plyne zasa voľnobeh bol veľmi vysoký z dôvodu neúplného zavretia šúpatka. Chcem sa spýtať, či ste pri výmene origo karburátora za Dellorto 17,5 museli upravovať aj dĺžku plynového lanka a ako ste to riešili? Takže zatiaľ ostávam pri origo karburátore Mikuni 12 nakoľko pri ňom má zmes ok a odnikiaľ mi neuteká nespálená zmes. Skúste mi poradiť kde môže byť zrada. :sorry: Vďaka...
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#17 Príspevok od užívateľa theruck » Po Feb 14, 2011 9:00 pm

ty si asi prvy clovek co nastavuje karburator podla toho co mu ide z vyfuku...

frantisek290
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 361
Dátum registrácie: Ne Jún 14, 2009 6:00 pm
Skúter: Malaguti F12 LC
Bydlisko: Námestovo

Re: Výkon Minarelli AC

#18 Príspevok od užívateľa frantisek290 » Po Feb 14, 2011 9:05 pm

joj chalaniska ja sa vam pochvalim s mojou max na jar teraz na starom variu uz dost zle vyzera aj polremenica remen vyformovany do U na skutry bez brzd cca 100metova rovinka len taky fukot 70km/h (gps) tych 100metrov je aj s brzdnou drahou nohamy :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
rspeed
motorkár
motorkár
Príspevky: 1643
Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
Bydlisko: Čaňa

Re: Výkon Minarelli AC

#19 Príspevok od užívateľa rspeed » Po Feb 14, 2011 9:41 pm

... akurat ze mas LC a to v serii pojde v poho 80 GPS - aspon moja hyena ... toto je tema o AC ....

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Výkon Minarelli AC

#20 Príspevok od užívateľa ondrej.h » Ut Feb 15, 2011 12:06 am

Samozrejme som nenadstavoval karburátor podľa toho, čo mi ide z výfuku, ale aj to určite niečo svedčí o bohatosti zmesy, ak je výfuk celý mokrý od nespálenej zmesy a airbox je plný oleja. Klapky som samozrejme kontroloval ako prvé. Ako som spomínal hádzalo to veľa benzínu s olejom naspäť do airboxu, tak som tam dal naspäť origo 12 karbec. Sviečka krásne tehlová a žiaden olej v airboxe a výfuk len troška od oleja na konci, ale myslím, že to je v norme. Stále premýšlam o tom, či nie je lepšie použiť väčší karbec až u ladených výfukov, ktoré potrebujú hodne točiť, no a ja mám len Gianelli smille-street fuk a ten netočí až také točky. Ale rád sa nechám poučiť od skúsenejších... :)
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
gianmarco1
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 922
Dátum registrácie: So Dec 27, 2008 3:28 am
Skúter: Bianchi
Bydlisko: Košice - Staré Mesto

Re: Výkon Minarelli AC

#21 Príspevok od užívateľa gianmarco1 » Ut Feb 15, 2011 12:12 am

somarina. potrebujes to len poriadne vyladit. mal som tiez problem s vacsim karburatorom. chce to len skusat a skusat. vyfuk s tym nema nic spolocne.
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Výkon Minarelli AC

#22 Príspevok od užívateľa ondrej.h » Ut Feb 15, 2011 12:53 am

OK. Skúsim teda ešte polaborovať. 8)
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Výkon Minarelli AC

#23 Príspevok od užívateľa theruck » Pi Feb 18, 2011 11:09 pm

ja myslim ze mas pravdu s tym vyfukom. ked to skratka netoci tolko co poradny ladak tak tam neni ani taky prietok. ak ti to ide uspokojivo na tej 12tke tak ju tam nechaj. a odomna kup vyfuk ;) http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =45&t=9285

Užívateľov profilový obrázok
ondrej.h
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 127
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2010 11:27 pm
Skúter: DERBI RAMBLA 300i
Bydlisko: Senica

Re: Výkon Minarelli AC

#24 Príspevok od užívateľa ondrej.h » So Feb 19, 2011 11:36 am

Vďaka, ale ostávam pri svojom street fuku. Má pekný krútiaci moment a spotreba= pohoda. Ale dík za ponuku. :)
Ešte otázočka: neprerábali ste niekto náhodou Mikuni 12 karbec z Keewaya na manuál sytič? Alebo neviete, či sa dá niekde zohnať origo manuál sytič, čo by tam pasoval? Vďaka za typ...
MOTOCYKEL? Pre mňa dokonalý ventil...

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"