Restrikcie na JL 50QT-11, motor 139QMB 4T

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
denisoo.ga
Jánošíkov bratranec
Príspevky: 613
Dátum registrácie: St Mar 26, 2008 8:09 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Galanta
Kontaktovať užívateľa:

#26 Príspevok od užívateľa denisoo.ga » Pi Júl 18, 2008 5:10 pm

Aha a ked to odpojim je cititelny rozdiel a s normalnou triskou sa tez zvysi vykon
honda dio --) yuki hawk --) ducati monster --) honda fmx a aktualne je to honda cb 600f hornet :D

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#27 Príspevok od užívateľa jean » Pi Júl 18, 2008 7:02 pm

Marko ja nemám prestavby žiadne, iba zmenený tvar predného plastu, nahradené žiarovky za LED, odľahčené valčeky, iná tryska, erg som vyhodil, doplnil som samočinné zapínanie svetiel. A dal som dopredu vyššiu pneu. Filter som nemenil, mne sa tam nezmestí. A tuším doľava sa zmes obohacuje.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
pitlo
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 487
Dátum registrácie: Pi Apr 04, 2008 11:09 pm
Skúter: plechovkar
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

#28 Príspevok od užívateľa pitlo » Št Júl 31, 2008 7:15 pm

JA tom mám na svojom tak isto, ide to zo sania cez valec a je na tom napojený aj karburátor, dve hrubé hadice a jedna tenká , takže to mám celé odpojit a koncovky zaslepit ??????????

Iwan

Re: Restrikcie na JL 50QT-11, motor 139QMB 4T

#29 Príspevok od užívateľa Iwan » Ut Okt 04, 2011 9:50 pm

tiez to mam rovnak, 2 hrube a jedna tenka? tak ako vsetko zaslepit?

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"