Chcem sa spytať či neviete v čom je problém, že ku koncu plynu (maximalka) nejdu hore otáčky.
Maximálny výkon motora je pri 8000rpm a maximálne otáčky kt. zvládne hlava su 10.000rpm
Vario mám vyladené tak, že po otočení plynu mi otáčky vyletia na 8000, držia sa tam až do uplnej maximálky, ku koncu ne a ne stupať. Som myslel, že to vyrieši aj vacsí karbik ale nepomohlo.
Ako na otáčky?
Moderátor: Moderators
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
akoze ti motor vytoci tych 8000 a potom uz viac nejde? asi klesa za 8000 vykon tak ze uz motor nepretlaci jazdne odpory...akoze ked hlavu mas do 10tis tak to neznamena ze motor tolko vytoci...a co by si chcel od dvojventilu...ten je stavany na nizke otacky...a potom prudko straca vykon 

............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
no neviem, lebo ked som dal 5.6g valčky miesto tych 4.1g čo mám teraz tak robilo to isté akurát točilo iba do 7500, čiže aj maximalka bola menšia.alcatelko napísal:akoze ti motor vytoci tych 8000 a potom uz viac nejde? asi klesa za 8000 vykon tak ze uz motor nepretlaci jazdne odpory...akoze ked hlavu mas do 10tis tak to neznamena ze motor tolko vytoci...a co by si chcel od dvojventilu...ten je stavany na nizke otacky...a potom prudko straca vykon
nejako to isť musi lebo tu je graf z brzdy a na nom je modra linka seria 50tka, zelená linka 80tka so seriovým karbikom a variom. Jasne vidieť, že to dokazali potiahnuť až do 9500

-
- motorkár
- Príspevky: 1835
- Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
- Skúter: Už zasa žiadny
- Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava
Mám 125-tku a stačí saby bol úvislý protivietor otáčky idú zo 7500 na 7000 a viac ani škrt. Otočím to naopak a s vertom už točím 7900. 
Tieto malé, vzduchom chladené, motorčeky sú proste "mäkké", ovplyvní ich hoc aký vonkajší podnet. Vlhosť, už aj nebadateľné stúpanie, vietor, náklad...

Tieto malé, vzduchom chladené, motorčeky sú proste "mäkké", ovplyvní ich hoc aký vonkajší podnet. Vlhosť, už aj nebadateľné stúpanie, vietor, náklad...
Tak už zasa nič.