Ako na otáčky?

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
scrat

Ako na otáčky?

#1 Príspevok od užívateľa scrat » St Feb 21, 2007 9:57 pm

Chcem sa spytať či neviete v čom je problém, že ku koncu plynu (maximalka) nejdu hore otáčky.
Maximálny výkon motora je pri 8000rpm a maximálne otáčky kt. zvládne hlava su 10.000rpm
Vario mám vyladené tak, že po otočení plynu mi otáčky vyletia na 8000, držia sa tam až do uplnej maximálky, ku koncu ne a ne stupať. Som myslel, že to vyrieši aj vacsí karbik ale nepomohlo.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#2 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Feb 21, 2007 10:39 pm

akoze ti motor vytoci tych 8000 a potom uz viac nejde? asi klesa za 8000 vykon tak ze uz motor nepretlaci jazdne odpory...akoze ked hlavu mas do 10tis tak to neznamena ze motor tolko vytoci...a co by si chcel od dvojventilu...ten je stavany na nizke otacky...a potom prudko straca vykon :)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

scrat

#3 Príspevok od užívateľa scrat » St Feb 21, 2007 10:46 pm

alcatelko napísal:akoze ti motor vytoci tych 8000 a potom uz viac nejde? asi klesa za 8000 vykon tak ze uz motor nepretlaci jazdne odpory...akoze ked hlavu mas do 10tis tak to neznamena ze motor tolko vytoci...a co by si chcel od dvojventilu...ten je stavany na nizke otacky...a potom prudko straca vykon :)
no neviem, lebo ked som dal 5.6g valčky miesto tych 4.1g čo mám teraz tak robilo to isté akurát točilo iba do 7500, čiže aj maximalka bola menšia.

nejako to isť musi lebo tu je graf z brzdy a na nom je modra linka seria 50tka, zelená linka 80tka so seriovým karbikom a variom. Jasne vidieť, že to dokazali potiahnuť až do 9500

Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#4 Príspevok od užívateľa theruck » Št Feb 22, 2007 12:30 am

tak ale na brzde nieje na ceste asi...

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

#5 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Št Feb 22, 2007 12:37 am

Mám 125-tku a stačí saby bol úvislý protivietor otáčky idú zo 7500 na 7000 a viac ani škrt. Otočím to naopak a s vertom už točím 7900. :lol:

Tieto malé, vzduchom chladené, motorčeky sú proste "mäkké", ovplyvní ich hoc aký vonkajší podnet. Vlhosť, už aj nebadateľné stúpanie, vietor, náklad...
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#6 Príspevok od užívateľa VLADY » Št Feb 22, 2007 1:44 pm

čím vyššie otáčky tým horšie plnenie ...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"