Mam problem s Gilerou Typhon
Moderátor: Moderators
Mam problem s Gilerou Typhon
mi zhorela raz inducna cievka kupil som novu aj tak nejde som skusal ci dava iskru iskru dava ale uz prestalo zacalo jak by doco horiet a poistka sa nahriala co to moze byt?PORADTE
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
nikde je chyba v elektrike....
čo ja viem ako to je zapojené? máš tú indukčku samostatnú ako na klasickom starom systéme alebo je to spolu zo zapalovaním??? ale ak je to že horí poistka a cievka je nová tak bude chyba dakde inde mimo cievku.. a zapalovanie je tam aké batériové alebo kondenzátorové jak na malých moto??? môže byť vadné samotné tranzistorové zapalovnie a to tak že prepáli aj indukčku po čase... to by sa malo odmerať čo a ako takto na dialku je to takmer nemožné to zisťiť čo tam blbne.

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
typhoon by to mal mat take iste ako runner...cize vsetko v kope v tej skatulke...aspon myslim 

............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
zapalovanie je v krabičke a indukčka je extra... ak sa nemýlim ale aj tak môže byť zapalovanie aj bateriové a spína ho tranzistor tú šťavu do indukčky alebo kondenzátorové a spína z kondenzátora šťavu tyristor do indukčky.malé obsahy majú kondenzátorové a velké majú bateriové jak v aute teda všetko je živené z baterky . ale to je jedno v podstate ak by bol ten spínací prvok nejak napoly prerazený tak by mohol tú indukčku po čase odpáliť tým že by cez ňu išiel stále prúd trvalo a nie len impulzy ako pri zapalovaní... ale to by zas ten motor nešiel vôbec natočiť. je to volajaké divné takto to nevyriešime.Ale zas píše dačo o poistke a kondenzátorové zapalovania na malých scootroch nemajú poistku tá je daná do obvodu baterky a istí len baterkou živené spotrebiče teda brzdové svetlo , budíky smerovky ,trúbu.....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
musim to omrknut...lebo ked som vybral motor vypajal som len 2kable (kostra a plus...aspon myslim cierny a cerveny) a jeden konektor (su to bud dva alebo 4 kable)... a skatulka ostala na kabloch z motora...sa priznam ze elektrika je pre mna spanielska dedina
...ale bateriove zapalko nebude lebo baterku som davno zahodil...ked pojdem do garaze nafotim a vyvetlis mi co je co...lebo to chcem spravit tak aby sa dal motor natocit aj mimo skutra 


............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
dnes som odmeral kable ci nieje nekde skrat odpojil som kable od inducky su tam try kable(cerveny,biely,zeleny)a pravdepodobne je tam skrat na skusacke som prilozil cerveny kabel ku poistke ktora ide od baterky a minusku na tie kable a ukazuje ze na kazdom jednom je skrat lebo od poistky ide cerveny kabel ku inducke a tie ostatne neviem kde idu musim este prezret vsetke kably