#44
Príspevok
od užívateľa Stanleey » So Nov 03, 2012 10:32 pm
Troch som zasa pátral po CZ fóre a našiel som príspevok od Dědka, ktorý sa vyjadroval k téme portingu sériového valca minarelli LC a spomínal aj úpravu výfukového kanála.
Citujem :
"Pokud do toho pujdeš, tak u sériového válce Mina-LC narazíš na problém, který vychází z konstrukce výfukového kanálu. Průřez kanálu se směrem ven z válce plynule mění a končí na výstupu "půlkruhovým" průřezem, který funguje jako restrikce. Rozfrézování na kruhový průřez neumožňuje vnější tvar, protože se "propadneš" ven z nátrubku nebo přímo do vody. "
Z foto, ktoré som tu zdielal, je pri pozornom prehliadnutí vidno, že v mieste pôvodnej reštrikcie LC valca je mierny rádius. Takže sa to dá vybrúsiť, len si pri tom, ak sa jedná o LC valec, dávať väčší pozor, aby nedošlo k prebruseniu von alebo do vody. V takom prípade predpokladám je valec zničený, nakoľko je vzhľadom na rôznorodú tepelnú rozťažnosť liatiny a tekutého kovu neopraviteľný. Alebo sa mýlim?
AC valec má v tomto prípade značnú výhodu, čo je zrejmé aj z foto, ktoré prikladám...
-
Prílohy
-
- DSCF9503crop.jpg
- (390.64 KiB) 116 stiahnutí
-
- DSCF9511_3.JPG
- (153.57 KiB) 116 stiahnutí
-
- fotografia0279.jpg
- (189.71 KiB) 116 stiahnutí
-
- fotografia0280.jpg
- (89.25 KiB) 116 stiahnutí
-
- fotografia0283.jpg
- (30.7 KiB) 116 stiahnutí
-
- fotografia0285.jpg
- (180.51 KiB) 116 stiahnutí
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF