nie nie som ale scoot mam uz tri roky a napriklad co som sem takeho napisal povedz nech sa poucimmomoo napísal:ani ty tu niesi nejak extra dlho ... myslim si ze este aj ty nieco zapotis tak psst
Yuki50
Moderátor: Moderators
-
sthil
- trojkolkár

- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: Ut Máj 29, 2007 5:35 pm
- Skúter: neuvedený
- Kontaktovať užívateľa:
Naposledy upravil/-a sthil v Št Júl 26, 2007 6:10 pm, upravené celkom 1 krát.
-
scrat
tak šmejd to je a šmejdom to asi aj navždy ostane ale je pravda, že sa z roka na rok učia a tu kvalitu zlepšujú. Motory, teda tie 4T su opajcnuté Hondy z pred 20r, takže preto ten výkon.citajuci napísal:mi povedali že už to nieje ten šmejd, čo býval pred 2 rokmi, a o tom jap.karbíku mi vraveli tiež...a aj o cdi, a vraj je tam dosť japonských dielov... vačšinou tá čína má opajcnuté motory, ktoré boli velmi spolahlivé...síce typovo pred pár rokmi, ale overené....a sú trošku poddimenzované, tak viac vydržia. Ved aj čína musí držat krok s dobou, aby sa predalo...
-
scrat
-
scrat
Začiatkom 80tich rokov sa Honda rozhodla spolupracovať s čínskym LinHai. Avšak skôr ako došlo k spusteniu výroby, číňania od zmluvy ustúpili pričom však nezabudli okopírovať všetky konštrukčné plány dovtedy prototypu motora s označením GY6. Preto možno nájsť informácie, že čínske motory sú klonom motora Honda GY6. Dnes je v číne viac ako 20 výrobcov vyrábajúcich tento motor a to v kubatúrach 50cc 125cc a 150cc pričom ich čínske resp. oficiálne označenie je:VLADY napísal:Nestihla... lebo im číňania ukradli výkresy????
50cc - 139QMB pre 10" kola, QMA pre 12" a FMA pre Monkey motor do minibike
v súčastnosti je čínska GY6tka jediný dovážaný motor tohto typu do USA kde sa teší velkej oblube v oblasti Minibike a ATV
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
je to zrejme starý poctivý motor aj keď nemá výkon ako dnešné ... ale má možno iné prednosti...jednoduchosť a výrobnú a servisnú nenáročnosť,a o to na scootroch ide
A mám dojem že ho dáva aj KYMCO do svojich vzducháčov 125tiek...však TOMINO115 
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
-
scrat
- doktor
- motorkár

- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: St Júl 25, 2007 3:53 pm
- Skúter: Kawasaki W 650
- Bydlisko: PK
Dakujem vsetkym za odpovede a rady, vcera ked som sa kvoli nehungujucemu klaksonu zastavil v servise tak som sa na to pytal a ze akurat ten moj typ nejde odblokovat
a ani sa oto nechcu pokusat aby to neposrali, takze zatial jazdi dobre a spolahlivo(tuk-tuk na drevo), zmierujem sa stym ze tuto sezonu nepojdem nad 55 a na buduci rok by som teoreticky kupil nieco ine.................co poviete na Kymco50grandding? 
-
geetee
preco take hovado s 50ccm motorom, to bude mozno vecsia lemra jak mas teraz, kup daco s 50ccm minareli klonom a mozes to aj nadupnut ked nemas vodicak na vecsiedoktor napísal:Dakujem vsetkym za odpovede a rady, vcera ked som sa kvoli nehungujucemu klaksonu zastavil v servise tak som sa na to pytal a ze akurat ten moj typ nejde odblokovata ani sa oto nechcu pokusat aby to neposrali, takze zatial jazdi dobre a spolahlivo(tuk-tuk na drevo), zmierujem sa stym ze tuto sezonu nepojdem nad 55 a na buduci rok by som teoreticky kupil nieco ine.................co poviete na Kymco50grandding?
- Bobo
- st. skútrista

- Príspevky: 573
- Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
- Skúter: BMW R 1200 RT
- Bydlisko: MA (teda skôr okolie)
GD 50by asi nebolo to pravé. Je to na 50-tku dosť ťažké. Skôr by som volil Kymco B&W 50 za 62.900. Má to síce v papieroch rovnaké parametre motora (v skutočnosti má výkon podstatne vyšší), a BW-čko je o poznanie živšie a o 16 litrov lacnejšie. Skús si dohodnúť testovaciu jazdu. V Stupave u Kymca by Ti to asi umožnili.
Naposledy upravil/-a Bobo v Pi Júl 27, 2007 10:13 am, upravené celkom 1 krát.
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT
- theruck
- Site Admin

- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
tak to si moze zrovna kupit neosa za 49 990Bobo napísal:GD 50by asi nebolo to pravé. Je to na 50-tku dosť ťažké. Skôr by som volil Kymco B&W 50 za 62.900. Má to síce v papieroch rovnaké parametre motora, ale BW-čko je o poznanie živšie a o 16 litrov lacnejšie. Skús si dohodnúť testovaciu jazdu. V Stupave u Kymca by Ti to asi umožnili.
- VLADY
- spammer

- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
50ka na tak velký scooter to môže len nejaký .magor kúpiť a aj navrhnúť ... načo to je dobré?? pre dvoch to je síce dosť velké ale aj pomalé a jeden sa odvezie aj na pomerne menšom a obratnejšom scootri. 
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
-
geetee
doktor napísal:Aha, a co tak napriklad, musis poradit lebo ja poznam len to co ma stranku na nete
www.keewaymotor.sk
-
scrat
