Otazocka ohladom prevodov

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
scrat

#26 Príspevok od užívateľa scrat » Pi Sep 07, 2007 1:27 pm

alcatelko napísal:nevravel si minule ze sa plynulo dookola opotrebuvavaju?
no to bola moja dedukcia kedže som na nich nikdy nezbadal žiadnu plôšku :)
zato Polini boli odfajčene po 1000km

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#27 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 07, 2007 1:33 pm

mne sa na malossi uz zacinaju robit plosky po 8motohodinach...dan za najtrvdsiu kontrasku :lol: inac co boli povodne valceky v runnerovi tak mali udajne 10tis km a ani naznak plosky...doteraz ich mam odlozene :lol:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#28 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Sep 07, 2007 4:42 pm

alcatelko napísal:nevravel si minule ze sa plynulo dookola opotrebuvavaju? ze ziadne hlarnolky ale miesto 15x13 budes mat 10x13? :lol:
Nošak... tí šikmoočkovci to majú dobre vyrátané... potom to po zodratí vykupujú od pôvodných majitelov alebo berú od servisákov nazad a dávajú do menších varcov kde je taký menší rozmer predpísaný a tak to ide až sa nezoderú celkom... :D
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#29 Príspevok od užívateľa kukolarik » Pi Sep 07, 2007 6:03 pm

Takze cele vase domnienky a nazory uzavrem faktom:

Dnes som bol na garancke, dal som to skontrolovat a vysledok prekvapil aj mna...
Totiz ako ALCI hovoril, opotrebovanie valcekov nie je zavada, ale brane ako spotrebny material...
Takze som sa aj obaval toho, co nastane, ale mechanik to rozobral a nasiel tam nejaku spinku, nazval to zlepeny prach. Teda to len vycistil a povedal, ze valceky po 12tis km mam zodrate tak o 5% cize do nejakych 24 tisic sa stym vobec nemusim zaoberat.
Vraj sa odporuca menit zaroven s remenom, ktory tiez po 24tis sa meni...

Takze tolko na temu valceky.

btw. otazocka do plena:

Ides na skutri, pred tebou dlha rovna cesta, naskoci zelena, pridavas sposobom:
a/ rukovat na doraz a taha samo
b/ pomaly a plynule otacas rukovet, ako motor ide do otacok
c/ pootocis do 3/4te, ked vies ze zaraduje "dvojku", popustis a znova pootocis, to iste dalej...

V pripade C to nie je spravne? nepomahas motoru "radit"?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#30 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 07, 2007 6:19 pm

ono si to "radi" plynule podla otacok motora...zalezi na tebe ci chces vypalit alebo plynule sa rozbehnut...bud plny alebo pekne plynule pridavat...otvoriit zavriet plyn nic nezmenis..."radenie" variatora vyzera asi tak ze sa rozbehnes...motor dosiahne iste otacky a vario zacne pracovat...otacky stoja ale skuter zrychluje...ked sa dostane vario do krajnej polohy zas sa zacnu zvysovat otacky az pokial motor vladze... cize povedzme ze ti vario pracuje medzi 40-70km/h (vtedy meni plynule prevod)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#31 Príspevok od užívateľa kukolarik » Pi Sep 07, 2007 6:27 pm

ALCI dik za super vysvetlenie, normalne tomu zainam chapat...

Mne sa tak subjektivne zda, konkretne na mojom scoote, ze ked pridam na 35-40, nasledne popustim rucku, ako na starej dvorychlostnej babete, necham ho akoby preradit a pridam dalej, takl to akoby sviznejsie ide...

No nic, aspon o pocit sa mi jedna, ked to aj technicky vpliv nema...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#32 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Sep 07, 2007 8:15 pm

skorej by som povedal nie že otáčky stoja lebo odstredivá sila čo ich odtláča a tým sa vlastne mení prevodový pomer musí mať zvyšujúci priebeh a teda aj otáčky len je ten priebeh nelineárny ,teda že asi medzi minimálnym a maximálnym prevodom stačí rozdiel otáčok dajme tomu strelím od brucha 500??? alebo možno 1000 teda aspoň ja mám taký nejaký dojem...opravte ma tuneri ak kecám aby som nezavádzal...a potom už zvyšovanie rýchlosti ide dalej len počtom otáčok motora.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#33 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 07, 2007 8:26 pm

mne jak pracuje vario klesaju otacky...z 11tis na 10500...ale v podstate mas pravdu...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"