
Zníženie rozsahu variátora - spolocenstvo variatora
Moderátor: Moderators
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
A čo ako???? do auta sa leje bežne a tiež je to bežný 4takt.... akurát že je ten olej drahší ale nech mi nikto tu nezačne tvrdiť že sa mu posere motor alebo zadre alebo BLA BLA BLA..... jedine čomu to uškodí je jeho peňaženka...scrat napísal:full syntetika do seriovky? dobrééééé

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

vlady keby ze si tu tyzden nepoviem, pohladaj si to tu dakde, minimalne dvakrat som to pisat, treti sa mi nechceVLADY napísal:A čo ako???? do auta sa leje bežne a tiež je to bežný 4takt.... akurát že je ten olej drahší ale nech mi nikto tu nezačne tvrdiť že sa mu posere motor alebo zadre alebo BLA BLA BLA..... jedine čomu to uškodí je jeho peňaženka...scrat napísal:full syntetika do seriovky? dobrééééé
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Ja som myslel že sa bavíme o4taktoch..ale sorry ak som sa sekol
A práve že ak je ten 4takt vzducháč tak má vyššiu pracovnú teplotu jak vodník a tak si myslím že kvalitnejší olej tam je lepšie naliať lebo teplota a otáčky a celkovo je ten motor viac namáhaný jak na nejakom inom vozidle. s ktorým napríklad osobákom jazdíš tak že tam máš furt 5-6-7000 otáčok???

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

presne tak ako hovori Vlady, do 4taktu je lepšia full synta, na stare kolena som si kupil scota ,zhodou okolnosti od toho isteho výrobcu ako Jean, som s nim spokojný, na moje potreby to bohate stačí ,udržbu si robim sam,motorom sa venujem 28 rokov či už je to zahradna technika,skutre alebo plechače ,princip je stale ten istý,ale to je moj nazor,ked ma niekto iný neberem mu ho
kua zas to musim napisat, das do tochto motoru full sintetiku(aj na 10km) a zacne to zrat olej a aj odide motor do vecnych lovist,
nie zo srandy dali do nemeckeho TUV cinania na testy tie motory a sfull syntetikou odisiel 4T pri nejakych 23tis km ako uplne, nehovoriac ze zral viac oleja jak 2T
a u 2T podobne
jo a s mineralom skoro ziadne oprtrebenie do konca testu
nie zo srandy dali do nemeckeho TUV cinania na testy tie motory a sfull syntetikou odisiel 4T pri nejakych 23tis km ako uplne, nehovoriac ze zral viac oleja jak 2T
a u 2T podobne
jo a s mineralom skoro ziadne oprtrebenie do konca testu
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
hmmmm to potom je ten motor z nejakých divných matrošov vyrobený ak olej čo sa dáva do motorov práve kvôli tomu čo som písal vyššie odfajčí ten motor tak skoro...čo sa tam stane v tom motore???? prečo olej čo je kvalitnejší a má lepšie mazacie vlastnosti zhumpluje motor po pár tisíc KM????
Ale končím z touto debatou a mám aj nejaké svoje poznatky.... každý nech tam leje čo chce....A NEMCI sú NEMCI..aj za bolševika tvrdili že tie ich trabanty sú najlepšie na svete





Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

lenze plna sintetika je taka riedka ze normalne nieje, asi neurobi dost tvrdy povlak alebo ja neviem, na to su iny ludia a nie krcmove reci a v praxi to mame len a len potvrdene, s mineralom motori su bez problemov, s full zeru olej a uz sa to da odstranit iba nev valcom piestom a tak, inak bude zrat uz aj mineral, postupne zacnu klepat a vlastne sa dose ruVLADY napísal:hmmmm to potom je ten motor z nejakých divných matrošov vyrobený ak olej čo sa dáva do motorov práve kvôli tomu čo som písal vyššie odfajčí ten motor tak skoro...čo sa tam stane v tom motore???? prečo olej čo je kvalitnejší a má lepšie mazacie vlastnosti zhumpluje motor po pár tisíc KM????![]()
Ale končím z touto debatou a mám aj nejaké svoje poznatky.... každý nech tam leje čo chce....A NEMCI sú NEMCI..aj za bolševika tvrdili že tie ich trabanty sú najlepšie na svete
![]()
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
je jasné že ak mám predpísané 15W40 a dám tam superolej 0W50 lahkobežný do moderných motorov čo majú akože menšie vôle tak by v tom mohol byť problém.... ale ak má dakto v návode napísané viskóznu triedu že 15W40 a dalej nič tak tam asi môže dať hocčo čo má túto triedu 15W40--- alebo nie? šak aj v tých návodoch sú popísané bludy !!!!lebo jeden tam má to a druhý zas hento a pritom na scootri je motor ten istý!!! A ja mmám zas poznatok z praxe že som nezistil rozdiel v oleji pozorovatelný na chode motora..a to som tam zakaždým čo som ho menil dal vždy dačo iné....a prečo potom ten kto si dá vytlačiť návod na klasický čínsky scooter tam dá blud tipu používať olej napr shell alebo čo ja viem aký a najlepšie fullsyntetiku !!!!!to je zavádzanie a klamanie spotrebitela!!!! A ozaj čo vlastne odporúča KEEWAY??? ak nejaký minerál tak by tam kludne mohol ísť aj madit ????
Naposledy upravil/-a VLADY v So Júl 21, 2007 11:16 am, upravené celkom 1 krát.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

u velkych motoriek hlavne vzduchace a take slabsie modeli (nie superspoty) ked das 100%syntetiku tak strkocu, pripadne blbne spojka, prevody pri radeni cvakaju, aked das zase mineral tak ticho a po problemoch, do tochto sa rozumeju len olejari, to ze to ma nejake pismena, to je len pre oznacenie, nie pre vysvetlenie.VLADY napísal:Ale riedka alebo hustá je skorej otázka viskozita a teda Wčka a nie toho či syntetika alebo minerál....je jasné že ak mám predpísané 15W40 a dám tam superolej 0W50 lahkobežný do moderných motorov čo majú akože menšie vôle tak by v tom mohol byť problém.... ale ak má dakto v návode napísané viskóznu triedu že 15W40 a dalej nič tak tam asi môže dať hocčo čo má túto triedu 15W40--- alebo nie? šak aj v tých návodoch sú popísané bludy !!!!lebo jeden tam má to a druhý zas hento a pritom na scootri je motor ten istý!!! A ja mmám zas poznatok z praxe že som nezistil rozdiel v oleji pozorovatelný na chode motora..a to som tam zakaždým čo som ho menil dal vždy dačo iné....
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Vo všeobecnosti To tak asi bude a je to istotne aj poznatok z praxe...ja viem že minerálny olej je hustejší jak syntetický ale zas si myslím že má horšie mazacie vlastnosti...Ináč som pozeral nejaké stránky a je to trocha nepresné čo som popísal vyšie lebo to či je olej hustejší alebo redší neudáva to Wčko... to Wčko udáva len rozsah teploty kedy má ten olej svoju použitelnú viskozitu takže to opravím ten článok alebo aj zmažem.... a je bežné že aj oleje rovnako označené napríklad 10W40 majú rôznu viskozitu napríklad pri 20°C.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- optik
- st. skútrista
- Príspevky: 854
- Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
- Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
- Bydlisko: L.M.
- Kontaktovať užívateľa:
Uz to tu na fore raz niekto spominal, ale ja to radsej pripomeniem. Dobra stranka o olejoch je www.oleje.cz keby niekto chcel vediet viac. Nooo a Jean ty tam radsej opat nalej tu mastnu vodu, asi urobis tvojmu scootru lepsie... 

uz je neskoro, mu to teraz bude zrat aj mastnu vodu, uz to posr alloptik napísal:Uz to tu na fore raz niekto spominal, ale ja to radsej pripomeniem. Dobra stranka o olejoch je www.oleje.cz keby niekto chcel vediet viac. Nooo a Jean ty tam radsej opat nalej tu mastnu vodu, asi urobis tvojmu scootru lepsie...
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
do zadu do prevodov by som kludne dal full syntetiku s high presure technologiou
ja lievam od agipu gear full syntetic 80w90 


............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- jean
- motorkár
- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
Takže musím sebakriticky priznať, že s tým tachom Ste mali pravdu, premeriava len o 1 km, čo môže byť aj chyba meracích prístrojov. Chýba výkon. A aj musí
, kontroloval som vzduchový filter a ten cucá vzduch cez 2,5 cm dierku
. Pritom z filtra do karbeca ide potrubie hrubšie ako na aute
Keď som to naštartoval bez neho tak jak mal motor voľné dýchanie ani sa nevedel spamätať z toho chudák. To je dobrá reštrikcia výkonu, uškrtiť sanie
.




podpis som si este nenastavil
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
To je normálne to je na každom si myslíš že ja mám akú velkú dieru na nasávaní pred vzduchovým filtrom???? to je naschval tak robené aby malo na prietok vzduchu čo najmenší vplyv to že či máš vzduchový filter nový a čistý alebo starý a špinavý... takže vlastne to čo obmedzuje prietok vzduchu je tá diera a nie samotný vzduchový filter...samozrejme aj ten má vplyv ale len minimálny...ono konštruktér aj rozmýšla keď navrhuje a nie že dakto si myslí blbec dal tam malú dierku a ide tam málo vzduchu...zväčšíme a pôjde lepšie...áno ale treba potom šáhnuť aj na iné veci minimálne na hlavnú trysku... Ja som mal oddeklovaný airbox a vôbec to nešlo malo chudobnú zmes potom... a teda neviem ako ktorý motor ale ja mám problém že ma drží samotné zapalovanie a viac ako cca 8500 nepustí...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- jean
- motorkár
- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
Hoši tož ja su z teho úplne blbé.
. Samo, že mi to nedalo, tak som sa hral s tým saním a tryskou v karburátore. Po výmene za väčší priemer a uvoľnení sania stúpla slušne akcelerácia, do 70 to ide super. Lenže max. rýchlosť sa nezmenila ani o prd a to je mi divné, pretože ju dosiahnem, či so 70kg záťažou alebo 150 kg záťažou
(skúšané v miernom stúpaní). Ako dosiahne približne 6500 (82kmh) tak jednoducho končí a už sa nič nedeje. Elektronicky obmedzené otáčky to nemá. Je ten motor jednoducho ladený pre takéto nízke otáčky, alebo je niekde zrada alebo som jednoducho truhlík lebo čína...
PS: dal som tam na skúšku aj 160 trysku a rúru na karbec
, "výkon" jak kráva, otáčky variátoru stúpli asi o 700, ale jak vybehol na tých cca 80 zas to bolo v prdeli a ťah nikde.


PS: dal som tam na skúšku aj 160 trysku a rúru na karbec

podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
dvojventil...pomer vrtania ku zdvihu a prierez okolo ventilu a zdvih ventilu ti urcuju otacky...cize konstrukcia motora
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- jean
- motorkár
- Príspevky: 1294
- Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Cabaj
To je mi jasné, ale zober si, že 125 točí 10000 jak podľa zákona
, žeby tých 25 ccm navyše tak zmenilo pomery v motore? To sa mi nezdá, keď aj v testoch píšu pre čínske 150, že bez problémov ťahá k 8000. Ale s tými ventilmi ma to napadlo ako prvé, ale s tým nespravím nič.

podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ktora 2ventilova 125ka toci 10tis? 

............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- struter
- skútrista
- Príspevky: 250
- Dátum registrácie: Ut Mar 27, 2007 10:58 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: SL/KE
- Kontaktovať užívateľa:
proste sa jean zmier s tym že to je JMstar a bud spokojny že ti ide tak ako ti ide a nerieš to,lebo ak stretneš kamarata ktory ma taky isty objem ale o 80tisic drahši scoot ako ty,tak ho za 200 metrou neuvidiš...bolo to tak,je to tak,bude to tak že z HOVNA BIč NEUPLETIEš....
podpis som si este nenastavil