auto ma striekacku a jej program zohladnuje vsetko,od atmosferickeho tlaku,cez teplotu,vlhkost az po to ci treba vycistit filter zo zavzdusnenia nadrze...je to hovadska veda...a stare karburatorove auta mali uplne iny princip karburatora jak moto...a napr taka CZ cross sa v dazdi ani nepohla lebo mala karb tak citlivy na zmeny...dr.snake napísal:robis z toho zbytocnu vedu...to kazde auto by trebalo prestavovavat na zimu a leto ..jasne ze dajaky vplyv to ma ina hmotnost studeneho a tepleho a objem ale to jeho problem ucrcite neni...ides na to moc vedecky a u vela veci to neni az tak jednoznacne a napomocne
PROSIM POMOOOOC!!!OBMEDZENIE ROZBEHU!!!!
Moderátor: Moderators
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
JAk iný princip??? karbík má rovnaký princíp teda ak sa bavíme o klasickom komorovom a nie nejakých membránových čo sa používajú v záhradnej technike. sú rozdiely akurát v tom že či tam je šúpatko alebo klapka a či sa dávkuje palivo cez ihlu čo sa ovláda mechanicky alebo podtlakovo membránou alebo len podla toho kolko si cez difuzér vzduch nasaje...A samozrejme asi bude rozdiel v zložitosti a v tom kolko je kde všelijakých pomocných systémov aby bol karbec čo najefektívnejší v čo najširšom pásme všetkých veličín čo majú vplyv na chod motora. čím je karbec jednoduchší tým je nachylnejší na všetky vonkajšie zmeny.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
rozdiel medzi karbom z auta a z moto je podstatny...auto nema karb s plynulou zmenou prierezu (supatko) ale ma dva az tri stupne z roznymi priemermi a tie sa podla prietoku vzduchu podtlakovo otvaraju...zatial co moto to ma riesene supatkom a to plynule meni prierez...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov