Vrzganie resp. vrzgopiskot

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
scrat

#26 Príspevok od užívateľa scrat » Št Apr 12, 2007 4:04 pm

závada diagnostikovaná!!!

Nitro po kratkej dobe spôsobilo zničenie ložísk klukovky, tá začala jemne vybrovať pričom rotor zapalovania na nu pripojený zachytil a poškodil časť vynutia statora kt. zásobuje elektrikou vyhrievanie karbika, autosytič a ostatne elektricke systemy a tým pádom začal blbnuť výkon spolu s tým zvukom ako rotor stále škrel o stator.

Je zarobené ako sa hovorí, no a s nitrom sa možem rozlučiť :cry:

janykaj

#27 Príspevok od užívateľa janykaj » So Apr 14, 2007 3:18 pm

Nie všetko zlo je na niečo dobré. Mal si tam vela toho ZLA :headbang:

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#28 Príspevok od užívateľa VLADY » So Apr 14, 2007 11:08 pm

Plynie z toho poučenie....NITRO neskúšať!!!!Alebo jedne na športovú kluku čo má lepšie ložiská ako origoš od číňankov...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

scrat

#29 Príspevok od užívateľa scrat » So Apr 14, 2007 11:23 pm

VLADY napísal:Plynie z toho poučenie....NITRO neskúšať!!!!Alebo jedne na športovú kluku čo má lepšie ložiská ako origoš od číňankov...
no jo, keby sa tak robila racing kluka tak ju už davno mám...však uvidime čo povedia v servise, či vymeniť celu kluku ale iba ložiska, lebo podla jednych sa ložiska na tejto kluke meniť nedaju, druhy zas tvrdia, že vsetko sa dá len treba vediet. Kebyže sa menia iba ložiska tak tam hned dávam racing.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#30 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Apr 15, 2007 9:59 am

hlavné ložiská sa budú dať vymeniť asi pomerne jednoducho podla mňa tak jak na každej inej kluke .... ale ak bude chytené aj ojničné púzdro.... to treba rozlisovať klukovku asi ...neviem ako to je robené lebo mám dojem že ojnica je asi jak na dvojtakte a spodok nemá delený a ktovie či sa dá zohnať nové asi aj nie... zrejme sa potom mení celá kluka.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

scrat

#31 Príspevok od užívateľa scrat » Ne Apr 15, 2007 2:09 pm

VLADY napísal:hlavné ložiská sa budú dať vymeniť asi pomerne jednoducho podla mňa tak jak na každej inej kluke .... ale ak bude chytené aj ojničné púzdro.... to treba rozlisovať klukovku asi ...neviem ako to je robené lebo mám dojem že ojnica je asi jak na dvojtakte a spodok nemá delený a ktovie či sa dá zohnať nové asi aj nie... zrejme sa potom mení celá kluka.
foto kluky je na začiatku tejto temy...

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#32 Príspevok od užívateľa VLADY » Ut Apr 17, 2007 12:43 pm

no jak som kukal na tú kluku tak to vo zveráku nedáš dole treba sťahováky a aj autogen nahriať tie ozubrné kolá čo sú ešte pred ložiskami... asi bude fakt najjednoduchšie kúpiť novú kluku....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

scrat

#33 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Apr 17, 2007 2:10 pm

VLADY napísal:no jak som kukal na tú kluku tak to vo zveráku nedáš dole treba sťahováky a aj autogen nahriať tie ozubrné kolá čo sú ešte pred ložiskami... asi bude fakt najjednoduchšie kúpiť novú kluku....
jj, mi už pisali, že kluka je lisovana

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#34 Príspevok od užívateľa VLADY » Ut Apr 17, 2007 3:37 pm

áno ale to nerozlisuješ vo zveráku... na to treba lis najlepšie klasický mechanický tam sa dá aj ťukať ak treba , už som sa informoval čo a ako kolega má hydrauliku a vraví že to nieje ono. a treba mať aj nejaké veci okolo toho na podloženie na vylisovanie a pod. on síce robí len 2takty tie kluky sú jednoduchšie bez tých ozubení a to má raz dva rozobraté aj zložené . A dalšia velmi potrebná vec je potom ako sa to zlisuje treba to vystrediť a na to treba (úchylkomer-hodinky)a hroty na upnutie a tak pod.takže doma v amatérskych podmienkach z kladivom a zverákom nieje šanca.A tak isto ak je vymlátené aj ojničné ložisko neviem či sa dá zohnať nové
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

scrat

#35 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Apr 17, 2007 4:08 pm

VLADY napísal:áno ale to nerozlisuješ vo zveráku... na to treba lis najlepšie klasický mechanický tam sa dá aj ťukať ak treba , už som sa informoval čo a ako kolega má hydrauliku a vraví že to nieje ono. a treba mať aj nejaké veci okolo toho na podloženie na vylisovanie a pod. on síce robí len 2takty tie kluky sú jednoduchšie bez tých ozubení a to má raz dva rozobraté aj zložené . A dalšia velmi potrebná vec je potom ako sa to zlisuje treba to vystrediť a na to treba (úchylkomer-hodinky)a hroty na upnutie a tak pod.takže doma v amatérskych podmienkach z kladivom a zverákom nieje šanca.A tak isto ak je vymlátené aj ojničné ložisko neviem či sa dá zohnať nové
Ja už som to preberal s veducim aj Alcim a rozhodol som sa, že si staru kluku nechám a podla toho v akom stave bude, tak ju časom nechám zrepasovat, vymeniť ložiská za racing a bude jedna do zálohy alebo podla nej nechat vyrobiť na zakazku kovanu...každopadne teraz pôjde nová seriovka a tá by mala vydržať, teda pokial zase nezačnem vymýšlať nejaké desné projekty...

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"