Strana 1 z 1

Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Po Jún 27, 2011 8:29 pm
od užívateľa mejden
Nazdar chlapi, potreboval by som poradiť ohľadom setupu na mojej číne. Minulý rok som v záplave endorfínov z kúpy mierne ojazdenej číny (CPI Oliver Sport) začal nakupovať tuning veci. Pekne postupne som kúpil Malossi Sport 70 ccm, ladeny vyfuk, 21 DellOrto, Mallosacky Multivar, RedSponge. Cele som to poskladal, ladil, ladil a ladil. Vysledok bol taky, ze rozbehy su krasne vdaka Multivaru, ale maximalka stupla len o nejakych 10-15 km, no spotreba isla o 2 litre hore. Skusal som to este poladit, rozne trysky, kolienko z airboxu von, kolienko spatky, vysledok prakticky stale rovnaky. Ten maly narast maximalky mi za tu spotrebu nestoji, takze sa chcem vratit k seriovemu valcu, aby som znizil spotrebu. Otazka je, ci mam pouzit aj stary povodny karb s automatickym syticom, alebo mam zhanat nejaku 17,5-ku. Diki za rady

Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Po Jún 27, 2011 8:39 pm
od užívateľa geetee =)
Daj seriu karb a seriu filter a seriu vyfuk a nechaj 70ccm, redsponge kludne nechaj

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Po Jún 27, 2011 9:33 pm
od užívateľa hruzamil5
gete kravina ..... já bych naopak vyhodil jen válec .... a vyměnim 21mm za 17,5-19mm karbec s airboxem

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Po Jún 27, 2011 9:38 pm
od užívateľa THeBaNDiT
ja si myslim, ze GeeTee vie, co hovori, kedze on ma Keewaye zmaknute do posledneho srobika a CPI Oliver je po motorovej stranke totozny s Keeway Focus/Fact

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Po Jún 27, 2011 10:37 pm
od užívateľa Bora_Bora
mam obdobny setup, ale narast max. len o 10-15km/h bude v niecom inom. zatial som to riadne neskusal, lebo nemam otackomer a snimac teploty (uz treba len namontovat) ale odhadom, bez "extra" ladenia koniec mam cez 90km/h (nie podla povodneho tacha). takze problem bude v niecom inom.
skus preverit, ci remenice mas vyuzite v celom rozsahu, ake mas otacky pri maximalke, (trysky ked mas spravnu zmes nemen, len pri velkych vykivoch tepla prever farbu sviecky), alebo ci mas spravny remen (na multivar).
ked mas otacky "pod kontrolou", a remen Ti "jazdi" ako ma, tak maximalka ma byt 90+.
pripadne skus napisat nejake konkretnosti v SS, mozno porovnanie Ti pomoze....

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Ut Jún 28, 2011 2:08 pm
od užívateľa geetee =)
sestra ma 70ccm malossi sport, motoforce vario, motoforce poloremenicu a malossi zadne pruzinky, spotreba ako seria a vyse 90 real maximalka, nakolko otec povedal ze moze jazdit max 80 tak ma este maly kruzok vo variatore a ma maximalku 82kmh GPS

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Ut Jún 28, 2011 2:17 pm
od užívateľa alcatelko
jedine co staci na ten 70ccm setup tak nahodit tc unit od malossi a mas min 15km/h navrch...
na 50ccm max 19ka karb...vymenit 21 za dell orto 17,5...

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: St Jún 29, 2011 7:11 am
od užívateľa mejden
Naposledy som sa v tom špáral na jeseň minulého roku. Budem sa musieť utrhnúť, nájsť si čas a preveriť to pekne systematicky a postupne. Skontrolujem rozsah pohybu remeníc- či jazdia po celom priemere multivaru, (pretože remeň som nemenil, je tam séria), a potom asi na radu geeteeho začnem s postupnou obmenou tuning dielov za seriu s tym, ze 70 valec zostane ako posledný a podľa toho ako to pobeží a čo to zožerie, buď ho nechám, alebo vrátim 50ku.

to alcatelko: keby som nahodil malossi tc unit, tak max. stupne o 10-15 km/h, ale za tych 100-120 eur, co to CDI stoji, dam za benzin skoro na celu sezonu. A predpokladam, ze spotreba sa tym neupravi.

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: St Jún 29, 2011 7:57 am
od užívateľa PeterZ
No to máš tak, buď chceš na scoote rýchlo a svižne jazdiť - potom však nemôžeš riešiť spotrebu a mať hlboko do peňaženky a naopak. Ono na 1liter sa dá výskumným vozidlom aj 1000km urobiť.... ale za akých podmienok. Nečakaj, že 70-tka motor bude pod 5l/100km jazdiť a ak áno tak musíš mať ruku ľahkú ako vypárané perie.

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: St Jún 29, 2011 8:12 am
od užívateľa mejden
To mi je jasné, že sa so 70 valcom nedá jazdiť 90-100 (a ešte k tomu na číne) so spotrebou pod 3 litre. Ide o to, že v úplnej sérií mi to jazdilo 50-60 so spotrebou 3-3,5 lit/100 km, po nahodení tuning vecí to jazdí 60-70 so spotrebou 5-5,5 lit/100 km. V tom je celý problém

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: St Jún 29, 2011 8:54 am
od užívateľa alcatelko
mejden napísal:
to alcatelko: keby som nahodil malossi tc unit, tak max. stupne o 10-15 km/h, ale za tych 100-120 eur, co to CDI stoji, dam za benzin skoro na celu sezonu. A predpokladam, ze spotreba sa tym neupravi.
tc unit minarelli stoji 58e a asi 1e vyjde upravit tak aby pasoval na cinu (vymenit konektoriky a jeden kabel rozdvojit)...

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: St Jún 29, 2011 12:34 pm
od užívateľa PeterZ
Moja séria odblokovaná s laďákom bola 65 maximálka a 3,5l spotreba a teraz s aktuálnym setupom maximálka 110 a 5-5,5l. Ako to máš naladené nemáš veľmi bohatú zmes?

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: St Jún 29, 2011 10:31 pm
od užívateľa 123DUSAN321
geetee =) napísal:Daj seriu karb a seriu filter a seriu vyfuk a nechaj 70ccm, redsponge kludne nechaj
len zo zvedavosti..zaujalo ma čo geetee napísal...predpokladám že sa zníži spotreba ale zároven ..zníži sa aj výkon?? ale kluka by mala byt vymenená za tuningovu nie??a čo by sa od toho dalo čakat v porovnani so seriou 50cc valec a v porovnaní so 70cc valcom ale spolu s 19-21mm karbom a športovým filtrom??? dakujem za odpovede:)

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Št Jún 30, 2011 3:28 pm
od užívateľa geetee =)
ja jazdím 8€ na plnú nádrž

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Št Jún 30, 2011 6:03 pm
od užívateľa shadow_j
PeterZ napísal:Moja séria odblokovaná s laďákom bola 65 maximálka a 3,5l spotreba a teraz s aktuálnym setupom maximálka 110 a 5-5,5l. Ako to máš naladené nemáš veľmi bohatú zmes?
peterZ tu maximalku myslis real alebo tacho ? lebo mne to islo s multivarom a seriovym vyfukom okolo 82-85 tacho tak sa mi to nejak nezda :shock: :Rose:

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Št Jún 30, 2011 7:31 pm
od užívateľa PeterZ
Načo by som udával tacho.... je to GPS. Ja tam okrem spojkového zvona a prevodov nemám nič spoločné zo sériou.

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Ne Júl 03, 2011 10:46 am
od užívateľa motec1
Ono problém je u CPI, že podľa prevodov z toho nedostaneš viac ako 85 km/h podľa tacho, dokonca som pri tejto rýchlosti roztrhol remeň "hebo kevlar minarelli predlžený". Po namontovaní dlhších prevodov sa tachometer zastavil až na konci.Ide o to ako s tým aj jazdíš, dá sa aj za 3,5-4l/100 ale pri konštantnej jazde, v meste to bude trocha viac. Meral som si spotrebu len po meste a to som tam mal 50 ccm sériu + yasuni c16+ Dellorto 19 mm a spotreba bola 4l/100 a to jazdím len 2 km do práce ráno a poobede.

Re: Navrat zo 70 ccm na 50 ccm-rada

Napísané: Ut Okt 04, 2011 5:41 pm
od užívateľa 123DUSAN321
2 mejden: chcem sa spýtať ako pokračuješ či si sa už do toho pustil...
2 geetee =):ty máš s tým kopec skúseností ako vidím...tiež mám cpi oliver...chcem sa spýtať keby to urobím tak ako hovoríš sériu karb a sériu filter...ale dal by som tam 70cc valec a s6 pro replicu fuk...čo by som od toho mohol čakať v porovnaní so sériou+multivar+s6 pro replica???a moja druhá otázka: je treba vymeniť aj kluku za nejakú lepšiu?tuningovú?keby som použil 70cc valec...ak áno čo by si mi odporučil?
díky za odpovede