nastavenie bohatosti zmesi

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

nastavenie bohatosti zmesi

#1 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Sep 01, 2006 3:03 pm

Mam iba par zakladnych otazok ohladom nastavenia bohatosti zmesi a jej naslednej kontroly:

Bohatost zmesi sa nastavuje pri zahriatom motore, navod sa tu kdesi vala, ten si najdem, ale:

1.) treba sviecku pred nastavenim bohatosti zmesi nejako cistit, alebo sa po x kilometroch jej farba prirodzene zmeni?
2.) po kolkych kilometroch mam okontrolovat farbu sviecky?
3.) je mozne, ze zvysenie bohatosti zmesi mi sposobilo, ze mi spotreba stupla z 3.0 na 3.5 litra na 100km?
4.) je nejaky specialny postup, ked nemam otackomer?

(totiz ked sa mi zadrel motor, a mechanik to este nechcel priznat, pri ozivovani motora skusil aj pridat na bohatosti zmesi, samozrejme ani to nepomohlo, tak siel skuter do servisu, kde dostal nove piestne kruzky, ale predpokladam, ze bohatost zmesi resp. karburator tam nenastavovali, kedze skuter mal v servise nabehanych slabych 7km. No a po prevzati z opravy mi vychadza spotreba 3.5, co je uz oproti povodnym 3.0 na mna privela... Sviecka pred zadretim krasna tehlovohneda, teraz taka akasi vlhka hneda a akoby s nabehom do cierna, EDIT: na druhu stranu to vsak urcite nie je taka absolutne cierna zahadzana, ako som tu kdesi videl jeden obrazok, od prevzatia z opravy som nabehal 400km)

Prosim vas, vyjadrite sa niekto k tymto mojim 4 otazkam, nech sa mozem do toho pustit... :wink:
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
lil_b
moderátor
moderátor
Príspevky: 824
Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať užívateľa:

#2 Príspevok od užívateľa lil_b » Pi Sep 01, 2006 5:56 pm

cca kontroluj každých 3-10KM i ked vtedy ešte není až tak vypálená, ale lepšie než zadreť
návod si nájdi, je v OZNAMOCH,
a po každej kontrole ju vyčisti drotenou kefou
GOODLUCK
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
armani
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 45
Dátum registrácie: Ut Júl 18, 2006 11:33 am
Skúter: Kymco Agility 125
Bydlisko: Trenčín
Kontaktovať užívateľa:

#3 Príspevok od užívateľa armani » Pi Sep 01, 2006 6:24 pm

Chlapci pozor, drôtená kefa na moderné sviečky zásadne nepatrí, &taktiež vypalovanie je blbosť. T o je stará motorárska latina ktorá už dávno neplati. Celý efekt bude len v tom, že poškodíte elektrodu a iskrište. prejaví sa to tak, že motor bude mať problémy naštartovať , vytiahneš sviečku, pozrieš. aha iskru dává. Figu dáva, hádže ju všade len nie v strede iskrišta. Iskra nemá dostatočný náboj a zmes nezapáli.

Takže z uvedeného vypíva, že sviečka je úplne normálny spotrebák a nemá prežiť motor. :wink:

Pri správnom chode motora by som sa nezaťažoval každych 5 až 10km kontrolou sviečkytak ako to tu niekto doporučoval. Bud je v knižke uvedený interval výmeny, alebo je to súčasťou servisnej prehliadky.

Ak chceš mať istotu, že motor má bohatšiu zmes tak je najspolahlivejším znakom, že pri pridaní plynu ti motor mierne zadymí.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#4 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 01, 2006 6:31 pm

to co pises plati na seriovom scoote...ale ked zmenis komponenty a hladas vhodnu trysku plati postup lila...az na to kefovanie...nie je moc potrebne iba ak mas zahadzanu sviecku...a drotena kefa je mäksia ako mat sviecky tak by mala odrat iba usadeniny....
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#5 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Sep 01, 2006 6:50 pm

armani napísal:Ak chceš mať istotu, že motor má bohatšiu zmes tak je najspolahlivejším znakom, že pri pridaní plynu ti motor mierne zadymí.
Mne prave ide o to trosku tu zmes ochudobnit... trosku vyssi vykon a nizsia spotreba (aj ked to mi nikto z vas nepotvrdil).

Ako som uz pisal, pred opravou mi mechanik pokrutil aj tou skrutkou na bohatost zmesi... a po prevzati z opravy mam spotrebu o pol litra vyssiu (podrobnejsie som to rozpisal v prvom prispevku).

Oprava sa tykala zadretia - boli vymenene piestne kruzky.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

maxipayne

#6 Príspevok od užívateľa maxipayne » Pi Sep 01, 2006 7:39 pm

lil_B napísal:cca kontroluj každých 3-10KM i ked vtedy ešte není až tak vypálená, ale lepšie než zadreť
návod si nájdi, je v OZNAMOCH,
a po každej kontrole ju vyčisti drotenou kefou
GOODLUCK
neviem neviem ci po piatich kilometroch daco zistis na sviecke
a tiez si nemysli ze ked mate trysku o 5-10 cisel mensiu ze zadres len tak raz dva/vela citas blbosti/

Užívateľov profilový obrázok
armani
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 45
Dátum registrácie: Ut Júl 18, 2006 11:33 am
Skúter: Kymco Agility 125
Bydlisko: Trenčín
Kontaktovať užívateľa:

#7 Príspevok od užívateľa armani » Pi Sep 01, 2006 9:03 pm

Tak veľmi stručne. Chudobná zmes : nižšia spotreba, vyššia teplota, chudobnejšie mazanie = veľká možnosť zadretia alebo predčasného opotrebenia motora.

Bohatá zmes: tie isté body len v opačnom garde.

Takže fakt neviem o čo ti ide. Či o nízku spotrebu a trhanie asfaltu alebo o bezporuchovú prevádzku. Ale tebe to asi nevadí, ved raz si už pridrel a prežil si to. :roll:

Ešte malý dovetok. V zábehu zásadne bohatšiu zmes :!: Byť servisným technikom tak ti opravu zadretého motora na záruku neuznám. Totižto ked nič iné tak piestny čap ťa vždy prezradí. :wink:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#8 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Sep 01, 2006 10:50 pm

no ale ked dodrzis zarucne podmienky a nevrtas sa v motore skus to neuznat...obchodna inspekcia ti to potom vysvetli...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#9 Príspevok od užívateľa VLADY » So Sep 02, 2006 10:25 am

Ide o to že drôtená kefa nepatrí na sviečku preto ,lebo necháva kovový oter na izolátore a ten má potom menší izolačný odpor a môže tade sťahovať VN napätie bez toho že by skočila iskra.Ale aj tak sa to kefuje a jazdí to.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
lil_b
moderátor
moderátor
Príspevky: 824
Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať užívateľa:

#10 Príspevok od užívateľa lil_b » Ne Sep 03, 2006 12:22 pm

a čo to mám robiť jemným šmiglom?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
armani
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 45
Dátum registrácie: Ut Júl 18, 2006 11:33 am
Skúter: Kymco Agility 125
Bydlisko: Trenčín
Kontaktovať užívateľa:

#11 Príspevok od užívateľa armani » Ne Sep 03, 2006 4:25 pm

Nie, máš si kúpiť novú sviečku. :wink: Do úprav a tuningu cpete ťažké prachy a na obyčajnej sviečke chcete šetriť. Akosi to postráda logiku.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#12 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Sep 03, 2006 4:38 pm

ked ladis karb a sledujes sviecku tak ju vzdy menit nie je chytre...zvlast ked dam 400 za jednu...to by som mal spotrebu aj 10 za tyzden...(aj ked som uz dokazal upiect 2 za 6 hod :) )
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
armani
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 45
Dátum registrácie: Ut Júl 18, 2006 11:33 am
Skúter: Kymco Agility 125
Bydlisko: Trenčín
Kontaktovať užívateľa:

#13 Príspevok od užívateľa armani » Ne Sep 03, 2006 4:42 pm

Ako často ladíš karbec? Nie je lepšie voziť sa ako stále niečo ladiť?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#14 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Sep 03, 2006 4:47 pm

vzdy ked je to potreba...ked som dal filter trysku som menil asi 10krat...kazda vymena cca 5krat kontrola sviecky...a doteraz priebezne kontrolujem kedze ladim sanie...lenze je rozdiel vozit sa a vozit sa...s origo setupom to nevyslo ziadny kopec a teraz nemam problem vybehnut kopec do stiavnice :) a na ostrej luke to spravy vyse 20 sekund...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
armani
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 45
Dátum registrácie: Ut Júl 18, 2006 11:33 am
Skúter: Kymco Agility 125
Bydlisko: Trenčín
Kontaktovať užívateľa:

#15 Príspevok od užívateľa armani » Ne Sep 03, 2006 5:21 pm

Ono nám je to jasné :wink: len podľa otázky a popisu problému je pôvodný tazatel obyčajný uživateľ čo len jazdí a servis prenecháva odborníkom. Tomu som sa aj snažil prispôsobovať moje odpovede. Podľa mňa je dôležité pri odpovedi na akýkoľvek problém brať do úvahy aj vedomosti a skúsenosti človeka ktorý sa pýta. Častokrát dobre mienená rada sa minie cieľa, ked ju realizuje LAMA. Naopak, môže spôsobiť viacej škody ako užitku. :wink:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#16 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ne Sep 03, 2006 6:27 pm

armani napísal:Ono nám je to jasné :wink: len podľa otázky a popisu problému je pôvodný tazatel obyčajný uživateľ čo len jazdí a servis prenecháva odborníkom. Tomu som sa aj snažil prispôsobovať moje odpovede. Podľa mňa je dôležité pri odpovedi na akýkoľvek problém brať do úvahy aj vedomosti a skúsenosti človeka ktorý sa pýta. Častokrát dobre mienená rada sa minie cieľa, ked ju realizuje LAMA. Naopak, môže spôsobiť viacej škody ako užitku. :wink:
vdaka vsetkym za rady, ocenujem...

armani, kdesi vyssie si pisal, ze (citujem)
armani napísal:Takže fakt neviem o čo ti ide. Či o nízku spotrebu a trhanie asfaltu alebo o bezporuchovú prevádzku. Ale tebe to asi nevadí, ved raz si už pridrel a prežil si to. :roll:
(koniec citatu)

Mne ide o to, aby skuter jazdil spolahlivo a so spotrebou, aku mal pred zadretim... to, ze sa zadrel, nebola moja vina, ja som do neho vobec nebabral, a je v zaruke.

novy blokovany - spotreba 2.5 litra (papierovych 2.5)
po odblokovani - 3.0 litra (a to mechanik povedal, ze to po odblokovani pojde na 2 litre)
po zadreti a oprave - 3.5 litra

Neviem, ako vy, ale mne sa vidi 3.5 litra privela na to, ze to nie je ziadne zihadlo (a ja mam 65kg, co by to robilo, keby som mal 80-90kg, alebo nedajboze niekoho viezol?), ledva to vytlaci na 65km/h, a ked to predtym jazdilo za 3 a videl som, ako s tou bohatostou zmesi hybal...

Aby som to zhrnul, pojazdim este nejakych 500km bez zasahu do bohatosti zmesi a uvidim, ci sa ta spotreba pohybe (a akym smerom). Aj sviecka sa za ten cas vyfarbi a uvidime, ako to s tou bohatostou zmesi je...
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#17 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Sep 03, 2006 6:36 pm

ja bych povedal ze tych 3,5 je este v norme...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: nastavenie bohatosti zmesi

#18 Príspevok od užívateľa theruck » Ne Sep 03, 2006 8:18 pm

THeBaNDiT napísal:Mam iba par zakladnych otazok ohladom nastavenia bohatosti zmesi a jej naslednej kontroly:

Bohatost zmesi sa nastavuje pri zahriatom motore, navod sa tu kdesi vala, ten si najdem, ale:

1.) treba sviecku pred nastavenim bohatosti zmesi nejako cistit, alebo sa po x kilometroch jej farba prirodzene zmeni?
2.) po kolkych kilometroch mam okontrolovat farbu sviecky?
3.) je mozne, ze zvysenie bohatosti zmesi mi sposobilo, ze mi spotreba stupla z 3.0 na 3.5 litra na 100km?
4.) je nejaky specialny postup, ked nemam otackomer?

(totiz ked sa mi zadrel motor, a mechanik to este nechcel priznat, pri ozivovani motora skusil aj pridat na bohatosti zmesi, samozrejme ani to nepomohlo, tak siel skuter do servisu, kde dostal nove piestne kruzky, ale predpokladam, ze bohatost zmesi resp. karburator tam nenastavovali, kedze skuter mal v servise nabehanych slabych 7km. No a po prevzati z opravy mi vychadza spotreba 3.5, co je uz oproti povodnym 3.0 na mna privela... Sviecka pred zadretim krasna tehlovohneda, teraz taka akasi vlhka hneda a akoby s nabehom do cierna, EDIT: na druhu stranu to vsak urcite nie je taka absolutne cierna zahadzana, ako som tu kdesi videl jeden obrazok, od prevzatia z opravy som nabehal 400km)

Prosim vas, vyjadrite sa niekto k tymto mojim 4 otazkam, nech sa mozem do toho pustit... :wink:
1. farba sa zmeni sama
2. 3-5 km by malo stacit
3. podla toho ako zvysil tu bohatost a) srobom - nie b) ihlou - ano c) tryskou - ano
4. nie otackomer ti netreba na to vobec treba ti len chut a systematicke nastavovanie a seriozny pristup ziadnu fuserinu

precitaj si clanky o svieckach a o nastaveni karburatora na nasom webe podla mna podla toho nastavis uplne v pohode a ak sa toho nebojis tak si to sam nastavis lepsie ako v servise

inac uvedom si ze pred zadretim ti to islo o 10km/h menej a to moze byt presne ten pol liter na 100 km

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: nastavenie bohatosti zmesi

#19 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Sep 04, 2006 8:57 am

theruck napísal:
THeBaNDiT napísal:
...

1.) treba sviecku pred nastavenim bohatosti zmesi nejako cistit, alebo sa po x kilometroch jej farba prirodzene zmeni?
2.) po kolkych kilometroch mam okontrolovat farbu sviecky?
3.) je mozne, ze zvysenie bohatosti zmesi mi sposobilo, ze mi spotreba stupla z 3.0 na 3.5 litra na 100km?
4.) je nejaky specialny postup, ked nemam otackomer?

...
1. farba sa zmeni sama
2. 3-5 km by malo stacit
3. podla toho ako zvysil tu bohatost a) srobom - nie b) ihlou - ano c) tryskou - ano
4. nie otackomer ti netreba na to vobec treba ti len chut a systematicke nastavovanie a seriozny pristup ziadnu fuserinu

precitaj si clanky o svieckach a o nastaveni karburatora na nasom webe podla mna podla toho nastavis uplne v pohode a ak sa toho nebojis tak si to sam nastavis lepsie ako v servise

inac uvedom si ze pred zadretim ti to islo o 10km/h menej a to moze byt presne ten pol liter na 100 km
vdaka, theruck, takuto presnu odpoved som cakal :)

mechanik hybal iba tym "srobom", ci sa s tym robilo nieco potom v servise, kam to poslal, to neviem...

otazka: na co je potom ten nastavovaci "srob" na bohatost zmesi dobry? Vari iba pre volnobezne otacky? Alebo pre startovanie?

Tiez mi napadlo, ze teraz to jazdi 65km/h, predtym 55km/h, co moze byt ten polliter, len neviem, co ten mechanik/predajca taral, ze spotreba po odblokovani pojde na 2 litre, ked mi to jazdi za 3.5 litra. Clovek aby sa bal niekam vyrazit, ked palivomer ukazuje plnu a potom v priebehu 50km zbehne na prazdnu... (naozaj plati iba vyratavat si prejdene kilometre)

P.S.: este raz vdaka vsetkym za vase nazory a postrehy, nemam sa s kym inac poradit, mechanik na take debaty nema cas a mam pocit, ze ani do toho velmi nevidi... (to, ze motorka moze "nemat kompresiu" pocul prvykrat odo mna a mojej zadretej motorky :evil: )
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#20 Príspevok od užívateľa theruck » Po Sep 04, 2006 1:58 pm

odpoved: Obrázok

:lol:

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#21 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Sep 04, 2006 2:27 pm

takze nech mam bohatost zmesi tou skrutkou nastavenu hocijako, spotrebu to neovplyvni? Na co je vlastne ta skrutka dobra? Aby som mal rozbeh resp. nezadrel pri malom plyne?
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#22 Príspevok od užívateľa theruck » Po Sep 04, 2006 3:28 pm

THeBaNDiT napísal:takze nech mam bohatost zmesi tou skrutkou nastavenu hocijako, spotrebu to neovplyvni? Na co je vlastne ta skrutka dobra? Aby som mal rozbeh resp. nezadrel pri malom plyne?
pozri si ten obrazok este raz a urcite pochopis naco ti je dobra

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#23 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Sep 05, 2006 10:47 am

theruck napísal:
THeBaNDiT napísal:takze nech mam bohatost zmesi tou skrutkou nastavenu hocijako, spotrebu to neovplyvni? Na co je vlastne ta skrutka dobra? Aby som mal rozbeh resp. nezadrel pri malom plyne?
pozri si ten obrazok este raz a urcite pochopis naco ti je dobra
takze: aby bola spravne bohata zmes pri nulovom plyne? Napr. ked idem dole kopcom bez plynu? Nema to teda ziaden vplyv na spotrebu? (jazdim v kopcoch)

Po premerani spotreby (vyjazdenie plnej nadrze do poslednej kvapky) mi aktualne vyslo 3.80 litra na 100km, pred opravou motora 3.0, to je podla mna na povazenie...

Asi oklepem tu spotrebu predajcovi o hlavu, za 4 litre uz jazdi Citroen C1.
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#24 Príspevok od užívateľa theruck » Ut Sep 05, 2006 10:58 am

ty si snad slepy
a predajcovi povedz nech ti to naspat pridrie a nech ti to ide iba 40 aby si mal sptorebu 2,3l potom ze budes uplne spokojny

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#25 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Ut Sep 05, 2006 11:57 am

theruck napísal:ty si snad slepy
a predajcovi povedz nech ti to naspat pridrie a nech ti to ide iba 40 aby si mal sptorebu 2,3l potom ze budes uplne spokojny
radsej budem jazdit 55km/h za 3.0 litra, ako 65km/h za 3.8 litra :evil:

a k tomu grafu, neviem, to som z neho vycital... a sorry, ale keby som ja ucil deti v skole sposobom, ze vyvolam ziaka k tabuli, ukazem mu graf a budem ho tam drzat, kym mi z tych x moznosti nepovie tu spravnu, veru by sa mu to nepacilo...

co je tam na y-ovej osi? Co je ucinnost? Ucinnost na co?
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"