nastavenie bohatosti zmesi

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#51 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Pi Sep 08, 2006 11:44 am

alcatelko napísal:ak nemas katalizator tak hej...sak vyskusaj porovnaj a rozhodni sa sam :)
podla technicaka katalyzator nemam... na vyfuku sa pise nieco, za CAT bla bla...

uvidim podla navodu a vlastneho uvazenia :) Aj tak uz 91tka dlho na trhu nebude... :?
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Stando
cyklista
cyklista
Príspevky: 198
Dátum registrácie: St Júl 19, 2006 2:57 pm
Skúter: Honda NC700 Integra
Bydlisko: Banska Bystrica

#52 Príspevok od užívateľa Stando » So Okt 28, 2006 9:23 pm

alcatelko napísal:do 2T??? a kera cina ma katalizator? ale mne je to jedno lejte si tam co chcete aj vodu... :) u mne robi rozdiel medzi 91 a 95okt. 5km/h....v navode mam aj to ze tam mam liat olej mobil racing za 600sk/l a tiez ho tam nelejem...
Uz vsetky motocykle podla normy Euro CAT2 bla, bla, bla musia mat emisne limity, aby sa mohli do europy dovazat... Takze aj Huricane, Focus, Matrix... maju katalizator - pokial sa nevymeni za ladeny vyfuk :lol:
Yamaha NMAX 125 -2018 ->
HONDA NC700 Integra -2016 ->
Gilera Nexus 500i MK1 - 2010 -2016
Keeway Focus 50 - 2006-2013

Užívateľov profilový obrázok
manasml
cyklista
cyklista
Príspevky: 152
Dátum registrácie: So Apr 15, 2006 12:03 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pata

#53 Príspevok od užívateľa manasml » Ne Okt 29, 2006 3:59 pm

ja mam katalyzator na mojej Aprilke a zbytocne to len spomaluje plyny, musim tam dat iny vyfuk bo to je katastrofa z hentym origo.... :cry:
podpis som si este nenastavil

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

#54 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Ne Okt 29, 2006 6:35 pm

Malé scootre nemajú katalizátor, iba nejaky ERG ventil, ktorý vpúšta prídavný vzduch do výfukového potrubia, čím ešte dochádza k dodatočnému zhoretiu spalín vo výfuku a tým zníženiu emisií. :idea:
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#55 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Okt 29, 2006 7:10 pm

Ja som na VIVACITE mal respektíve to tam bolo napísané na tom výfucku :twisted:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
manasml
cyklista
cyklista
Príspevky: 152
Dátum registrácie: So Apr 15, 2006 12:03 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pata

#56 Príspevok od užívateľa manasml » Ne Okt 29, 2006 7:12 pm

VLADY napísal:Ja som na VIVACITE mal respektíve to tam bolo napísané na tom výfucku :twisted:
ja mam nejaku normu na vyfuku napisanu a cavo mi vysvetloval ze tam su v tom tele velkom prepasky vselijake,ktore ladeny vyfuk nema v sebe!
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#57 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Okt 29, 2006 8:07 pm

prepážky má skoro každý výfuck to tam je na to aby to tlmilo hluk alebo sa dáva sklenná vata. to nemá s catalyzátorom nič spoločné ani to nemá vplyv na výfukové plyny čo sa týka normy euro...prto že laďák ich nemá tak menej brzdí a motor lepšie ťahá a má viac výkonu.ale pri 2taktoch to niej len tak to sa musí vyrátať aby to sedelo podla objemu motora ten objem výfuku. pri 4taktoch to už taký vplyv nemá....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Smulo
skútrista
skútrista
Príspevky: 264
Dátum registrácie: Št Okt 12, 2006 9:27 pm
Skúter: Quanťung
Bydlisko: Partizanske

#58 Príspevok od užívateľa Smulo » Pi Nov 24, 2006 11:18 pm

heh ja som tam lial aj OMW super 100 alebo ako to je ale bola to 100 ale slapalao to fajn az na tu cenuu
/

scrat

#59 Príspevok od užívateľa scrat » So Nov 25, 2006 1:06 am

Bacil-BA napísal:Malé scootre nemajú katalizátor, iba nejaky ERG ventil, ktorý vpúšta prídavný vzduch do výfukového potrubia, čím ešte dochádza k dodatočnému zhoretiu spalín vo výfuku a tým zníženiu emisií. :idea:
Keby si ten ventil otvoril, zistil by si, že klapka je presne naopak.
Aj 50ccm motory majú katalyzátor + na číne ventil. Ten sa chová spôsobom, že asi 10% plynov vracia priamo do sania karburátora, čím dochádza k opatovnému spalovaniu. Že výfukový bordel do sania nepatrí vie asi každý a preto treba tento ventil bud zaslepiť alebo nechať plyny volne unikať mimo sania, aspon lepšie vyprazdnuje výfuk.

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#60 Príspevok od užívateľa aumirek » So Nov 25, 2006 3:03 pm

scrat napísal:
Bacil-BA napísal:Malé scootre nemajú katalizátor, iba nejaky ERG ventil, ktorý vpúšta prídavný vzduch do výfukového potrubia, čím ešte dochádza k dodatočnému zhoretiu spalín vo výfuku a tým zníženiu emisií. :idea:
Keby si ten ventil otvoril, zistil by si, že klapka je presne naopak.
Aj 50ccm motory majú katalyzátor + na číne ventil. Ten sa chová spôsobom, že asi 10% plynov vracia priamo do sania karburátora, čím dochádza k opatovnému spalovaniu. Že výfukový bordel do sania nepatrí vie asi každý a preto treba tento ventil bud zaslepiť alebo nechať plyny volne unikať mimo sania, aspon lepšie vyprazdnuje výfuk.
no jestli tam ten výfuk patří nebo ne o tom se dá diskutovat ale já viděl mopeda jehož sáni bylo napojeno na výfuk trabanta a tento moped běžel bez benzinu bezproblémově

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

#61 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » So Nov 25, 2006 5:50 pm

Ja si už nepamätám, či ide dnu, alebo von, bo ja ho mám už dávnejšie zaslepený a viac som to neriešil. :wink:
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
patrez13
skútrista
skútrista
Príspevky: 259
Dátum registrácie: Ut Okt 16, 2007 10:21 pm
Skúter: Piaggio Typhoon x50
Bydlisko: Humenné / Bociankovo
Kontaktovať užívateľa:

#62 Príspevok od užívateľa patrez13 » St Mar 05, 2008 3:34 pm

a chalani kde sa to nastavuje ? :D

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#63 Príspevok od užívateľa theruck » St Mar 05, 2008 3:48 pm

na karburatore

Užívateľov profilový obrázok
patrez13
skútrista
skútrista
Príspevky: 259
Dátum registrácie: Ut Okt 16, 2007 10:21 pm
Skúter: Piaggio Typhoon x50
Bydlisko: Humenné / Bociankovo
Kontaktovať užívateľa:

#64 Príspevok od užívateľa patrez13 » Št Mar 06, 2008 12:19 pm

furt mi zabrizgava sviecku olejom asi ho vela dava....stale je cela mokra od oleja prejavuje sa to slabou akceleraciu...

scem to nejak ubrat kto ma piaggio nech mi sfoti de to šrubka je..ci je vo vnutri ?

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#65 Príspevok od užívateľa theruck » Št Mar 06, 2008 12:22 pm

samotnym olejom to zasrane asi nebude ak si s tym nic nerobil tak si precisti filter/airbox a potom pozri sviecku co ti to robi na neutrale, co ti to robi ked ides na pol plynu a co ti to robi ked ides na plny plyn (myslim co ti to robi s farbou sviecky) a az potom sa zacni zaoberat stelovanim karburatora.

Užívateľov profilový obrázok
patrez13
skútrista
skútrista
Príspevky: 259
Dátum registrácie: Ut Okt 16, 2007 10:21 pm
Skúter: Piaggio Typhoon x50
Bydlisko: Humenné / Bociankovo
Kontaktovať užívateľa:

#66 Príspevok od užívateľa patrez13 » Št Mar 06, 2008 8:11 pm

ano filter som vycistil...sviecka ja po vycisteni stale ju po par km zabrizga..elektrody su nevem ako to povedat asi zanesene carbonom alebo niecim takym ...prejavuje sa to asi tak ze pri akceleracii strasne vrci motor a nenormalne dymi....pritom vobec netaha...jak keby sa dusil.... robilo to aj so starov svieckov no ked som zakupil minule novu tak to slo normalne...ale opet sa vsetko vratilo....je možne aby prizmiesavani v karburatore davalo viac oleja ako ma ?

Užívateľov profilový obrázok
FoXiK
motorkár
motorkár
Príspevky: 1890
Dátum registrácie: Pi Apr 27, 2007 3:31 pm
Skúter: Yamaha Slider
Bydlisko: Piestany
Kontaktovať užívateľa:

#67 Príspevok od užívateľa FoXiK » Št Mar 06, 2008 10:55 pm

robil si nieco s karbom?? svieckou ani olejom by to nemalo robit ak mas oddelene mazanie a mas tam cerpadielko.. to viac davat nemoze pretoze tam je prevod a ten nijak neovplyvnis :roll: a pali ti dobre? so zapalkom si sa nehral? lebo mne hadze iskru napr. vsade mozne nielen na hornej uvrati .. ale to by ti neslo vlastne skoro vobec ako mne :roll: tak asi jedine v tom Karbe...
ZVL Babetta 210 ---> ATV semi-auto 110ccm ---> Jawa 175 ---> Yamaha Slider 70cc 10PS full tuning ---> Aprilia Shiver 750

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

#68 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Mar 06, 2008 11:19 pm

to by zaujimalo mna - naozaj sa neda nastavit, kolko oleja ma cerpadielko davat?? (len sa pytam, v zivote som nic z toho nevidel)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
FoXiK
motorkár
motorkár
Príspevky: 1890
Dátum registrácie: Pi Apr 27, 2007 3:31 pm
Skúter: Yamaha Slider
Bydlisko: Piestany
Kontaktovať užívateľa:

#69 Príspevok od užívateľa FoXiK » Št Mar 06, 2008 11:24 pm

nejak 2otacky tak 1kvapka :roll: :D ja som si s tym tocil.. to je jedno .. ale ma to prevod na klukovu hriadel a tam sa neda nic zmenit ani to nemoze len tak davat viac oleja samovolne :roll:
ZVL Babetta 210 ---> ATV semi-auto 110ccm ---> Jawa 175 ---> Yamaha Slider 70cc 10PS full tuning ---> Aprilia Shiver 750

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#70 Príspevok od užívateľa theruck » Pi Mar 07, 2008 9:51 am

THeBaNDiT napísal:to by zaujimalo mna - naozaj sa neda nastavit, kolko oleja ma cerpadielko davat?? (len sa pytam, v zivote som nic z toho nevidel)
neda preto ked vymenis valec za 70 ccm tak ho vzdycky s povodnym cerpadlom zadres lebo cerpadlo ti dava olej na 50 ccm a pri 11-12000 otackach z povodnych 8-9000 to uz je pri 70 ccm velky rozdiel

Užívateľov profilový obrázok
patrez13
skútrista
skútrista
Príspevky: 259
Dátum registrácie: Ut Okt 16, 2007 10:21 pm
Skúter: Piaggio Typhoon x50
Bydlisko: Humenné / Bociankovo
Kontaktovať užívateľa:

#71 Príspevok od užívateľa patrez13 » Pi Mar 07, 2008 10:59 am

186kAr32 napísal:robil si nieco s karbom?? svieckou ani olejom by to nemalo robit ak mas oddelene mazanie a mas tam cerpadielko.. to viac davat nemoze pretoze tam je prevod a ten nijak neovplyvnis :roll: a pali ti dobre? so zapalkom si sa nehral? lebo mne hadze iskru napr. vsade mozne nielen na hornej uvrati .. ale to by ti neslo vlastne skoro vobec ako mne :roll: tak asi jedine v tom Karbe...
s karbom nic...proste s nicoho nic...počkať..jeden čas tam bol omylom 4T olej...

Užívateľov profilový obrázok
FoXiK
motorkár
motorkár
Príspevky: 1890
Dátum registrácie: Pi Apr 27, 2007 3:31 pm
Skúter: Yamaha Slider
Bydlisko: Piestany
Kontaktovať užívateľa:

#72 Príspevok od užívateľa FoXiK » Pi Mar 07, 2008 1:28 pm

No dufam ze tam uz neni lebo to by bolo tym jedine.. ten by nezhorel tak dokonale a nemaze ani tak lebo ten olej do 2T maze aj ked hori a to je to .. ale 4T ne... takze to by bolo tym ak ho tam uz nemas.. tak to jedine vyvozit ale aj tak by to uz nemalo robit... skusil by som odpojit cerpadlo od nadrzky s olejom a zamiesat asi tak 2L benzinu rucne 1:50 a skusit na tom zajazdit co to spravi.. :wink:
ZVL Babetta 210 ---> ATV semi-auto 110ccm ---> Jawa 175 ---> Yamaha Slider 70cc 10PS full tuning ---> Aprilia Shiver 750

Užívateľov profilový obrázok
patrez13
skútrista
skútrista
Príspevky: 259
Dátum registrácie: Ut Okt 16, 2007 10:21 pm
Skúter: Piaggio Typhoon x50
Bydlisko: Humenné / Bociankovo
Kontaktovať užívateľa:

#73 Príspevok od užívateľa patrez13 » Pi Mar 07, 2008 3:11 pm

takže to mozem takto spravit hej ? nic sa nepo*ebe v karburatore ?

Užívateľov profilový obrázok
patrez13
skútrista
skútrista
Príspevky: 259
Dátum registrácie: Ut Okt 16, 2007 10:21 pm
Skúter: Piaggio Typhoon x50
Bydlisko: Humenné / Bociankovo
Kontaktovať užívateľa:

#74 Príspevok od užívateľa patrez13 » Pi Mar 07, 2008 9:18 pm

motrokar prihlas sa mi na icq vaznu debatu mame :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
patrez13
skútrista
skútrista
Príspevky: 259
Dátum registrácie: Ut Okt 16, 2007 10:21 pm
Skúter: Piaggio Typhoon x50
Bydlisko: Humenné / Bociankovo
Kontaktovať užívateľa:

#75 Príspevok od užívateľa patrez13 » Ut Mar 18, 2008 9:24 pm

podpis som si este nenastavil

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"