Strana 1 z 1
Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: St Sep 05, 2012 10:18 pm
od užívateľa lacosta
Stanleey ma poziadal o help ohladom naladenia karburatora orto 17,5 . Povodne tam bola seriovka. Moto je aerox, celkom zanovny (seriovka) jedine co sa vymenilo je karburator, klapky su s6 tassinari vforce a na airboxe neni kolienko (vstup) a lauf je s6 replica. Tryska je teraz 92.
Podarilo sa nam to dostat do stavu, ze odspodu taha az na plny plyn, ale obcas ked sa spomali a zasa prida tak sa tomu proste nechce ako keby sa to dusilo. Ihla je vtedy uplne dole, to jest segerovka uplne hore. Sviecka ma matnu ciernu farbu s nadychom (bronz, med) a bocne strany jazycka su na nej do siva. Je pravda, ze sme nemali moznost to testovat na dlhej drahe, max 1-2km.
Otazka je ci ta tryska nie je velka ? Akonahle dame ihlu hore tak sa tomu nechce a prska z vyfuku. Precital som par info a niekde sa pise ze je tryska mala, inde zas velka ... babo rad.
Este otazka pomimo, ma aerox rpm limiter v serii ? A kolko je max doporucene rpm pre seriovku, aby nedochadzalo k vyraznemu opotrebeniu.
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: St Sep 05, 2012 10:43 pm
od užívateľa Bamma_boy
menšia tryska a ihlu hore, aspoň na strednú pozíciu. Typický jav pri chudobnej zmesi v kompetencii ihly, keď skúter ide celkom pekne, potom sa dá plný, pustí a zase plný a vynechá..
Tá tryska by mohla byť niečo okolo 80-85 správna, netuším.. ale 92 je moc.
A samozrejme potom k tomu doladiť vzdušník, nech to ide v pohode aj na 1/4 plynu.
Rpm limiter to podľa mňa nemá a ak aj áno, tak je postavený veľmi vysoko, ďaleko za max 50cc s ladákom.

Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: St Sep 05, 2012 10:54 pm
od užívateľa lacosta
Dakovala !

ja som vravel, ze je to vela, ta tryska on zas opak ... nakolko odchadzam na dovolenku tak to nestihneme zajtra otestovat, ale dam urcite vediet ako to dopadlo.
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: St Sep 05, 2012 11:05 pm
od užívateľa Bamma_boy
no ja mám na pia so 17,5kou #70 trysku, ale na Aeroxe to bude viac, minareli si vypýta.

Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Št Sep 06, 2012 7:45 am
od užívateľa theruck
hlavne to testuj s polovicnym poctom valcov alebo s lahkymi vlacekmi aby sa ti to nedusilo kvoli tomu ze to nevladze
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Ut Sep 11, 2012 4:40 pm
od užívateľa Stanleey
Lenže LaCosta zabudol spomenúť, že po cca 2 km jazde na plný plyn sa sviečka zbarvila do siva, takže sa mi znižovať číslo trysky nejako nechce.
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: St Sep 12, 2012 3:40 pm
od užívateľa Stanleey
theruck napísal:hlavne to testuj s polovicnym poctom valcov alebo s lahkymi vlacekmi aby sa ti to nedusilo kvoli tomu ze to nevladze
Mám tam 5g valčeky, priamo určené pre S6 PRO Replicu
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Po Sep 24, 2012 4:58 pm
od užívateľa lacosta
Ty mrokan

ved pisem ze boky boli do siva ... aj si nejak pokrocil ?, vsimol som si 9.9k rpm, ze by pokrok co som bol prec ?
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Po Sep 24, 2012 5:46 pm
od užívateľa Stanleey
EE, žiaden zázrak sa nekonal. Poctivo čakám na tvoj help.
A tých 9 900 ot/min. bol test na stojane ohľadne RPM limiteru na mojom CDI a predstav si, že funguje

Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: St Sep 26, 2012 9:20 am
od užívateľa Davidian
Tie klapky daj naspat seriove a skus to znovu..
Tassinari na seriu - neeee!!
Točí ma telka..
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Št Sep 27, 2012 12:22 pm
od užívateľa Stanleey
Prečo si myslíš David, že Tassinari niesu vhodné na sériu ?
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Št Sep 27, 2012 1:28 pm
od užívateľa modreOKO
trysku 92 som mal na Stage6 sport pro 70ccm doteraz ... takze na seriu by som urcite s tryskou siel nizsie..
..inak to ze sa pri pusteni plynu a naslednom pridani dusi je si myslim normalny jav (pokial to nie je prehnane) a da sa to eliminovat prostrednictvom boost botte [ak sa mylim prosim opravte ma] ..
a este jedna vec, ze farba sviece sa meni kazdu chvilu len musis sviecku pozerat fakt ze na plny plyn nejaky ten cas potom hned zastat a vtedy pozriet, nie ze na volnobehu 15minut a potom ju vymontujes odfotis ...
a este jedna otazka naco si menil karb ? a klapky,? ....
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Št Sep 27, 2012 6:45 pm
od užívateľa Stanleey
Farba sviečky bola pri každom režime jazdy kontrolovaná skoro okamžite. To jest tak rýchlo, ako len trvá rýchle zastavenie, vypnutie motora a vymontovanie sviečky.Hore v prílohe je odfotená sviečka po prejdení cca 2 km na plný plyn a pri použitej tryske veľkosti 92 sa sfarbila do siva.
Teda aspoň podľa mňa, posúďte sami...
17,5 DO a klapky som menil pre dosiahnutie lepšieho plnenia valca.
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Št Sep 27, 2012 9:20 pm
od užívateľa modreOKO
Tak skus s novou svieckou prejst viac ako 2km

a inak polozil som viac otazok, ale ako myslis.
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Po Okt 01, 2012 8:23 pm
od užívateľa lacosta
Ok resume, final 88 tryska, segerka druha drazka od vrchu a ide to vyborne. Farba je matna cierna, po stranach do tehlova. Este tu nastava jeden mensi problem, ze za tu dobu v tomto stadiu to 1x alebo 2x proste z volnobehu nechcelo zabrat a potom to vystrelilo. Dokonca na volnobeh zacali stupat otacky. Mam pocit, ze to pri on / off motora reagoval sytic a dochadzalo k prechlastaniu ... Toto len hadam, este to otestujeme ked bude odpojeny a uvidime. Ked tak nech Stanleey doplni co som zabudol

Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Po Okt 01, 2012 8:50 pm
od užívateľa Stanleey
Ja by som len dodal,že pri použití trysky číslo 95 sa sviečka zasa sfarbila do siva, čo nás teda riadne prekvapilo, ale nakoľko bolo telo výfuku potriesnené nespálenou palivovou zmesou, rozhodli sme sa číslo trysky znížiť a to na spomínanú veľkosť 88. S touto tryskou sa sviečka sfarbovala do hneda. Možno by bolo ideálne skúsiť trysku veľkosti 85, my sme sa rozhodli ponechať 88 a laborovať už len s nastavením ihly a vzdušníka.
Jazdné vlastnosti sú teraz perfektné, až na drobné zaváhanie pri prvotnom pootočení plynu, čo ale nieje pravidelné a budeme to ďalej riešiť...
Re: Nastavenie karburatora 17,5 - vymena za seriovy
Napísané: Št Okt 18, 2012 7:14 pm
od užívateľa Stanleey
Dnes som nahodil trysku číslo 85, ségerovka na prostrednej drážke ihly a trasa dlhá 34 km. Pre istotu som variátor osadil 4,5g valčekmi, čo sa mi ale nejaví najideálnejšie, motor sa s nimi vytáča do obmedzovača, v blízkej budúcnosti nahodím podľa mňa ideálnejšie 4,7g valčeky.
Je podľa vás farba sviečky ideálna, alebo mám skúsiť ešte menšiu trysku, nakoľko bolo telo výfuku zasa od nespáleného paliva !?
Prikladám aj namerané hodnoty. Max. speed podľa GPS je 92 km/h, ale bolo to z mierneho kopca, s vetrom v chrbte ...