Nový street výfuk - nepasuje presne

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Rob0
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 379
Dátum registrácie: Po Apr 08, 2013 4:34 pm
Skúter: Piaggio Mp3

Nový street výfuk - nepasuje presne

#1 Príspevok od užívateľa Rob0 » Ne Apr 28, 2013 3:33 pm

Zdravím vospolok

V piatok mi dorazil nový street výfuk LeoVince touring. Objednával som komplet sadu výfuk + variátor + kontrastná pružina + valčeky + tie malé farebné pružinky. Nahodil som len výfuk, pretože to je najjednoduchšie a ostatné som chcel nechať na odborníkov. Keď som však výfuk nasadil tak aby presne sedel na hlavu valca tak sa mi zdá, že je blízko kolesa a toho sania, alebo čo to je. Od kolesa je asi na širku prsta a o ten plast sania je dotknutý. Je to problém? Dá sa s tým niečo spraviť? Celú túto sadu som objednával zo Scootlandu presne cez menu na môj skúter. Rozdiel od sériového je úplne neskutočný a nerád by som ho dával preč, len neviem čo ďalej. Keby tam dám dozadu pri koleso nejakú podložku, tak by nesedel na hlave valca...

Ďakujem všetkým za rady. Ešte prikladám foto. Skúter mám Peugeot Trekker 50tka 2T Special edition WRC 307 r.v. 8/2006

Obrázok
Obrázok
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Nový street výfuk - nepasuje presne

#2 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Apr 28, 2013 4:40 pm

Minimálne ten plast povolí...teplotou ak ho ten výfuk poriadne prehreje takže tak...len je otázne či aj nebude horieť.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
Stanleey
motorkár
motorkár
Príspevky: 1037
Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
Bydlisko: Okres Skalica