Strana 1 z 1

Môj skúter sa dusí

Napísané: So Jún 29, 2013 7:51 pm
od užívateľa Jimbo2202
Ahojte, ako som hľadal tak som hľadal ale nič čo by mi pomohlo som nenašiel, takže, kúpil som si skúter (Adamoto Cetos 50,4T) od ruky z najazdenými 8000km po zhruba 200km co som na ňom urobil začal štrajkovať. za studena s problémami po tom ako dlhšie stojí naštartuje ale po zahriatí sa proste zadusí a zhasne, a už nejde naštartovať aj keby som čo robil. Bolo mi poradené že mám pozrieť sytič no keď som zastavil prívod vzduchu do motora aj tak nenaštartoval. Všetko je prečistené. Hral som sa aj z otáčkami aj zo zmesou na nič som nedošiel... Ak by bol niekto zvedavý vidieť to naživo a je z Košíc prípadne z blízkeho okolia budem len rád lebo som už v koncoch :crazy:

Re: Môj skúter sa dusí

Napísané: Po Júl 01, 2013 8:08 pm
od užívateľa Mino_SK
A ako si sa pozrel na ten sytič, to by ma zaujmalo??? Podľa mňa je KO , lebo v momente, keď sa má po zahriatí motora vysunúť a uzavrieť prívod vzduchu, ostane ihla sytiča stáť alebo poriadne nedovrie a máme tebou popisovaný problém na svete. Doporučujem vymeniť sytič za nový alebo ešte lepšie prerobiť na manuálny. Veľa zdaru :)

Re: Môj skúter sa dusí

Napísané: Po Júl 01, 2013 8:55 pm
od užívateľa Damo555
Mino_SK napísal:...keď sa má po zahriatí motora vysunúť a uzavrieť prívod vzduchu,
prívod paliva nie vzduchu....

Re: Môj skúter sa dusí

Napísané: Ut Júl 02, 2013 7:24 pm
od užívateľa Mino_SK
Pokiaľ viem sytičom neprechádza palivo..., ihla alebo valček sytiča s gumeným koncom, ktorý sa rozťahuje alebo sťahuje vplyvom teploty privrie otvor a tým upravý množstvo vzduchu v zmesy v spravnom pomere potrebnom na prevádzku. Ale to je fuk :)

Re: Môj skúter sa dusí

Napísané: Št Júl 04, 2013 3:32 pm
od užívateľa Damo555
Sytič zmes obohacuje. Keby pri zapnutom sytiči prechádzal cez kanálik vzduch tak zmes by sa ochudobňovala nie obohacovala ...

Re: Môj skúter sa dusí

Napísané: Št Júl 04, 2013 4:00 pm
od užívateľa VLADY
Samotný sytic-ten ovladaci ventil na konci termovalceka nemusí otvarat alebo zatvárať priamo benzin. Staci ak ovláda vzduch, ktorý si to prídavné palivo prisava cez trysku sytica.Ale zväčša je to riešené tak , ze to ovlada tou ihlou co je na spodku palivo, a ten tanierik čo je na vrchu otvara alebo zatvara k nemu vzduch.Sytic je v podstate malý prídavný karburator.