Strana 1 z 2

tuning yuki whip 2T

Napísané: Pi Dec 29, 2006 4:42 pm
od užívateľa Stuka
tuningovanie skutera znacky yuki[/b]

.

Napísané: Pi Dec 29, 2006 4:47 pm
od užívateľa Stuka
kde mozem kupit 70ccm kit na yuki whip?
kto vie nieco odpovie-dik

Napísané: Pi Dec 29, 2006 6:32 pm
od užívateľa dr.snake
co mas 50ccm lager?

Napísané: Pi Dec 29, 2006 6:48 pm
od užívateľa scrat
dr.snake napísal:co mas 50ccm lager?
myslim, že je tam to iste ako v CPI, takže Minarelli

Napísané: Pi Dec 29, 2006 7:21 pm
od užívateľa geetee
scrat napísal:
dr.snake napísal:co mas 50ccm lager?
myslim, že je tam to iste ako v CPI, takže Minarelli
ja by som u juki a inich kuki znackach pouzil skor vyraz podobne, pretoze ta kvalita je strasna (a vesinou ani nieje rovnaky ten blok)

Napísané: Pi Dec 29, 2006 7:33 pm
od užívateľa scrat
nebavme sa o kvalite, mysliš, že činania budu investovať do nejakeho vývoja alebo testovania? prdlajs, do detailu to odkopiruju a maju istotu, že to bude fungovať.

Napísané: Pi Dec 29, 2006 7:36 pm
od užívateľa alcatelko
a preco to casto aj tak nefunguje? :lol:

Napísané: Pi Dec 29, 2006 7:47 pm
od užívateľa geetee
scrat napísal:nebavme sa o kvalite, mysliš, že činania budu investovať do nejakeho vývoja alebo testovania? prdlajs, do detailu to odkopiruju a maju istotu, že to bude fungovať.
ale ked si vezmes Keeway Focus a CPI (neviem jak sa volaju) tak maju rovnaky blok, ale Yuki whip a adamoto .......... maju sice tiez minareli horizontal, ale zo stareho YOGu a maju predlzenu zadnu cast abu mohli mat 12palcove kolo a dekel variatora maju prichytene krizovymi srobami (prijemna praca to davat dole, take zakusnute krizove sroby v hliniku :D )

Napísané: Pi Dec 29, 2006 8:10 pm
od užívateľa scrat
alcatelko napísal:a preco to casto aj tak nefunguje? :lol:
pretože takmer neexistuje výstupná kontrola a pri výrobe sú velké tolerancie. V číne a taiwane je viac ako 20 výrobcov súčiastok na skutre, pritom všetci vyrábajú identické. Rozdiel je v spracovaní a kvalite materiálu. A to je ten zásadný rozdiel medzi CPI Austria kt. je skladaná z taiwan. súčiastok a Yuki kt. je čistokrvná čína. Napr. Kymco Agility 50 má rozmerovo identický motor s adamsmoto 50ccm 4T alebo Yuki avšak je použitá iná klukovka. Ono sa aj čínania prispôsobujú trhu takže napr. nový Adamsmoto Speeder 506 50ccm 4T má už iný karburátor lebo tie staré boli katastrofa, je použitá kvalitnejšia klukovka a každý skuter má doklad o výstupnej kontrole, ale aj cena hned vzrástla o 5000,-

Napísané: Pi Dec 29, 2006 8:59 pm
od užívateľa geetee
scrat napísal:
alcatelko napísal:a preco to casto aj tak nefunguje? :lol:
pretože takmer neexistuje výstupná kontrola a pri výrobe sú velké tolerancie. V číne a taiwane je viac ako 20 výrobcov súčiastok na skutre, pritom všetci vyrábajú identické. Rozdiel je v spracovaní a kvalite materiálu. A to je ten zásadný rozdiel medzi CPI Austria kt. je skladaná z taiwan. súčiastok a Yuki kt. je čistokrvná čína. Napr. Kymco Agility 50 má rozmerovo identický motor s adamsmoto 50ccm 4T alebo Yuki avšak je použitá iná klukovka. Ono sa aj čínania prispôsobujú trhu takže napr. nový Adamsmoto Speeder 506 50ccm 4T má už iný karburátor lebo tie staré boli katastrofa, je použitá kvalitnejšia klukovka a každý skuter má doklad o výstupnej kontrole, ale aj cena hned vzrástla o 5000,-
ajtak yuki a adamoto (adamsmoto) a sukida a yamasaki a cojaviem este co sa sem tlaci su strasne smeti a nezachrani to ani zdvihnutie ceny o dalsich 5000sk

Napísané: Pi Dec 29, 2006 9:54 pm
od užívateľa scrat
zmier sa s tým, že toto smetie vytlačí doteraz dominantné značky na trhu na okraj. V nemecku, turecku, USA sa už tak stalo. Apriliu, Hondu, Yamahu, Peugeot, Suzuki a boh vie čo ešte si kupia už iba tý čo budu chcieť niečo viac a budu ochotný za to aj zaplatiť, lebo vacsina chce iba približovadlo do mesta a práce za rozumnú cenu. Ak by bola totiž pravda, že radsej priplatiť a kupiť kvalitku tak sa vsetci vozia na BMV, Mercedes a auta ako fabia alebo oktavka nie su najpredávanejšou značkou.

Napísané: Pi Dec 29, 2006 10:03 pm
od užívateľa alcatelko
ja by som to inac nazval...cina je vecsinou prva volba...malokto si uz druhy krat kupi zase cinu...takze renomovane znacky uz nebudu znasobovat predaje ale budu stagnovat...a zasobovat tych co sa poucili a uz si priplatia za kvalitu

Napísané: Pi Dec 29, 2006 10:25 pm
od užívateľa scrat
alcatelko napísal:ja by som to inac nazval...cina je vecsinou prva volba...malokto si uz druhy krat kupi zase cinu...takze renomovane znacky uz nebudu znasobovat predaje ale budu stagnovat...a zasobovat tych co sa poucili a uz si priplatia za kvalitu
no to záleží na tom ako činania zareaguju na požiadavky trhu o zvýšenie kvality. Lebo teraz stoji činsky skuter 30,000,- a dajme tomu, že vydrží tých papierových 12.000km. Po 12.000km kupim za 8000,- celý nový karter aj s motorom a prevodovým systemom a jazdím spokojne dalších 12.000,-. Takže suma sumárum mám skutra za 38.000,- kt. vydrží 24.000km a to je pre obyčajného človeka stále lepšia ponuka ako renomované značky s cenami začínajúcimi od 50.000,- a životnosťou max. 25.000km

Napísané: Pi Dec 29, 2006 10:37 pm
od užívateľa alcatelko
zivotnost 25tis? kde to zijes...pri predpisanej starostlivosti musi vydrzat po GO min. 50tisic...velke moto su stavane na 200tis km. a to tocia 14tis otacok...runner ma 30tis a keby neodisiel nahon olej.cerpadla tak do tych 50 v pohode...a to mal riadne zanedbanu udrzbu...a vo vnutri vsetko ok...ziadne opotrebenie...a ked testovali jawu tempo 250(vodou chladena 2T 250ka ktorra mala zachranit jawu ale nakoniec sa vyrabala len 2-3roky a potom motor predali prage), tak nabehali 100tis km a rozobrali do srobku a opotrebenie minimalne...dalsich 100by zvladla v pohode...a napr. piaggio zip 50 4T je novy sa nejakych 42tis...10tis si doplatit za znackovu kvalitu nie je tak strasne...vsak v tej servisnej prirucke co si daval link je predpisana vymena oleja kazdych 1000km...to mam po kazdom vyjazde menit olej?nejak si neveria...

Napísané: Pi Dec 29, 2006 10:44 pm
od užívateľa dr.snake
je len otazka casu kedy cina ... cely svet...a europa? ta je so svojim hospodarskym rastom a starymi rakuskymi dochodkynami s penziou 2000euro uz davno v riti...este amerika sa drzi a to len vdaka tomu ze cicia cely svet...ale azia nas do*ebe a to velmi skoro...len aby gileru ako znacku nekupil dajaky sikmooky yamasaki.... :D

Napísané: Pi Dec 29, 2006 10:51 pm
od užívateľa alcatelko
kym budu vyrabat v europe z kvalitnych materialov nech ju kupi aj bill gates...mne je jedno kto co vlastni a ako sa to vola...ked sa to udrzi po kope a jazdi to ako to ma jazdit je to fajn...nemam rad veci na jedno pouzitie... :)

Napísané: Pi Dec 29, 2006 10:53 pm
od užívateľa dr.snake
to aj moj brat povedal kym sa neozenil :D

Napísané: Pi Dec 29, 2006 10:53 pm
od užívateľa scrat
alcatelko napísal:zivotnost 25tis? kde to zijes...pri predpisanej starostlivosti musi vydrzat po GO min. 50tisic...velke moto su stavane na 200tis km. a to tocia 14tis otacok...runner ma 30tis a keby neodisiel nahon olej.cerpadla tak do tych 50 v pohode...a to mal riadne zanedbanu udrzbu...a vo vnutri vsetko ok...ziadne opotrebenie...a ked testovali jawu tempo 250(vodou chladena 2T 250ka ktorra mala zachranit jawu ale nakoniec sa vyrabala len 2-3roky a potom motor predali prage), tak nabehali 100tis km a rozobrali do srobku a opotrebenie minimalne...dalsich 100by zvladla v pohode...a napr. piaggio zip 50 4T je novy sa nejakych 42tis...10tis si doplatit za znackovu kvalitu nie je tak strasne...vsak v tej servisnej prirucke co si daval link je predpisana vymena oleja kazdych 1000km...to mam po kazdom vyjazde menit olej?nejak si neveria...
50.000km :?: asi ťažko, videl som už niekolko apriliek a piagio kt. mali 18.000 a chrčali z posledného. Odporúčam ti preštudovať knihu Skútry - Jak na to. Sú tam testy na niektoré renomované skutre a pravdupovediac som ostal z tých výsledkov sklamaný. Vylágrované varia atd. Časy kedy sa robila poctivá robota sú dávno preč

Napísané: Pi Dec 29, 2006 11:02 pm
od užívateľa dr.snake
50ccm skuter ked je katovany v taliansku denno denne/pizza a spol/ tak je po 15000-20000km uz v prdeli..to ne kazdy spi s runnerom v posteli jak ty...talian ho za 5 roky ani raz motor neumyje...iba len plasty...a po 5 rokoch ho preda slovakovi za 800euro a ten donho strci v tuningu 20tis :D

Napísané: Pi Dec 29, 2006 11:03 pm
od užívateľa alcatelko
pri predpisanej starostlivosti...nie ked sa s tym jazdi hlava nehlava...tak asi mam zazracny kusok...ze sa dozil 30tis km bez ujmi...a to sa on nik nestaral...pipeline na nom nabehal min. 10tis km a nesiahol nan (remen,valceky atd)...a aprilie do cca 95teho mali hroznu povest to uznavam...a tak isto aj vecsina talianov...cize z tych dob verim ze sa nedozivali vela...

ale zas je tu debata o nicom...tisickrat to iste...ok...tak vsetko su crepy co sa nedoziju 20tis kilometrov...aspon budem mat na com zarabat...

Napísané: Pi Dec 29, 2006 11:58 pm
od užívateľa scrat
dr.snake napísal:50ccm skuter ked je katovany v taliansku denno denne/pizza a spol/ tak je po 15000-20000km uz v prdeli...
šak práve to, že 50ccm skuter má služiť ako lacný prepravný prostriedok v meste a tomu preto zodpovedá aj životnosť.. Ludia kt. sa venuju tuningu ako my sú vždy iba okrajovou časťou zákazníkov, drvivá vacsina si kupuje skutra na to aby sa lacno prepravila do roboty a pobehala trochu po meste a z tých výrobcovia žijú. A to si rákosníci velmi dobre uvedomujú, preto chrlia najvacsiu produkciu v kubatúre 50 a 125. Je nadmieru jasné, že ked budem rozhodnutý tunovať napr. auto tak si na to tiež nevyberiem Tico s malou spotrebou a výkonom ale kupim už niečo našlapanejšie na čom sa dá stavať.

Napísané: So Dec 30, 2006 12:06 am
od užívateľa scrat
alcatelko napísal:kym budu vyrabat v europe z kvalitnych materialov nech ju kupi aj bill gates...mne je jedno kto co vlastni a ako sa to vola...ked sa to udrzi po kope a jazdi to ako to ma jazdit je to fajn...nemam rad veci na jedno pouzitie... :)
To by sme si priali všetci ale ich je jak hadov. ved ked sa naseru tak nás u*ebú čapicami. K tomu vsetkému makajú za nejaký ten dolár na den a tomu sa potom ťažko konkuruje. Takže sa obávam aby to nedopadlo jak u aut, že posledne kvalitne sa vyrobilo okolo roku 1996 a odvtedy to stojí za h... Servisne prehliadky ti prikazuju pomali vymeniť polku motora aby mali istotu, že to vydrží do konca záruky a po 4r. sa to definitívne začne rozkladať. :?

Mali by sme tej číne vyhlásiť vojnu, problem je v tom, že ich je miliarda a kde to potom vsetko pochováme ked ich nakopeme do zadku? :D

Napísané: So Dec 30, 2006 1:23 am
od užívateľa geetee
scrat napísal:zmier sa s tým, že toto smetie vytlačí doteraz dominantné značky na trhu na okraj. V nemecku, turecku, USA sa už tak stalo. Apriliu, Hondu, Yamahu, Peugeot, Suzuki a boh vie čo ešte si kupia už iba tý čo budu chcieť niečo viac a budu ochotný za to aj zaplatiť, lebo vacsina chce iba približovadlo do mesta a práce za rozumnú cenu. Ak by bola totiž pravda, že radsej priplatiť a kupiť kvalitku tak sa vsetci vozia na BMV, Mercedes a auta ako fabia alebo oktavka nie su najpredávanejšou značkou.
kto tu vravi o yamahe a honde (hondu obzvlast neznasam) ja len o smejdoch kecam, take ako CPI,Keeway,Kymco...... to je v pohode, ale sukida,yamasaki,yuki,adamoto..... tak tie znacky (hlavne ich slovensky dovoz) robi hambu kvlitnejsim azijskym produktom


sa mi zda jak keby si robil v yuki hlavneho servisaka, nevolas sa nahodou Milan?

Napísané: So Dec 30, 2006 1:29 am
od užívateľa geetee
PS este k tej oktavke co si tam pisal, tak napr citroen C5 v rovnakej vybave stoji menej jak oktavia (2.0TD kombi verzie) a podvozok citroenu je proste uplne ina trieda, kde citroen ide jak po rovnej ceste, sa v oktavke kivem a natriasam a hluk motora je strasny. jedine co je lepsie na oktavke je system tej plachty v kufri, inak aj kvalitou materialu 0 bodov oproti citroenu a este si za to aj priplatit. no neva, jazdite na limuzine s podvozkom s golfa

Napísané: So Dec 30, 2006 9:33 am
od užívateľa Scarp
Vzhladom k tomu ze v mojej rodine s cinou obchodujeme samozrejme nie zo skutrami viem zhruba ako to funguje hovorite ze z ciny sa dovaza len smed a preco to tak je ? Preto ze slovensky trh si to tak ziada vsetko je len o poziadavkach pretoze slovenskim obchodnikom je jasne ze radsej naobjednavaju skutrov za 20 - 30 tusic a predaju ich desiatky ako objednat si u nich kvalitnu vyrobu ale cena by uz isla vyzsie a to by sa uz tazsie vyrabalo , oni vyrobia to co chcete ide vzdy len o prachy aky chcete .