tuning yuki whip 2T
Napísané: Pi Dec 29, 2006 4:42 pm
tuningovanie skutera znacky yuki[/b]
Fórum venované skútrom a všetkému okolo nich.
https://forum.scooter-tuning.sk/
myslim, že je tam to iste ako v CPI, takže Minarellidr.snake napísal:co mas 50ccm lager?
ja by som u juki a inich kuki znackach pouzil skor vyraz podobne, pretoze ta kvalita je strasna (a vesinou ani nieje rovnaky ten blok)scrat napísal:myslim, že je tam to iste ako v CPI, takže Minarellidr.snake napísal:co mas 50ccm lager?
ale ked si vezmes Keeway Focus a CPI (neviem jak sa volaju) tak maju rovnaky blok, ale Yuki whip a adamoto .......... maju sice tiez minareli horizontal, ale zo stareho YOGu a maju predlzenu zadnu cast abu mohli mat 12palcove kolo a dekel variatora maju prichytene krizovymi srobami (prijemna praca to davat dole, take zakusnute krizove sroby v hlinikuscrat napísal:nebavme sa o kvalite, mysliš, že činania budu investovať do nejakeho vývoja alebo testovania? prdlajs, do detailu to odkopiruju a maju istotu, že to bude fungovať.
pretože takmer neexistuje výstupná kontrola a pri výrobe sú velké tolerancie. V číne a taiwane je viac ako 20 výrobcov súčiastok na skutre, pritom všetci vyrábajú identické. Rozdiel je v spracovaní a kvalite materiálu. A to je ten zásadný rozdiel medzi CPI Austria kt. je skladaná z taiwan. súčiastok a Yuki kt. je čistokrvná čína. Napr. Kymco Agility 50 má rozmerovo identický motor s adamsmoto 50ccm 4T alebo Yuki avšak je použitá iná klukovka. Ono sa aj čínania prispôsobujú trhu takže napr. nový Adamsmoto Speeder 506 50ccm 4T má už iný karburátor lebo tie staré boli katastrofa, je použitá kvalitnejšia klukovka a každý skuter má doklad o výstupnej kontrole, ale aj cena hned vzrástla o 5000,-alcatelko napísal:a preco to casto aj tak nefunguje?
ajtak yuki a adamoto (adamsmoto) a sukida a yamasaki a cojaviem este co sa sem tlaci su strasne smeti a nezachrani to ani zdvihnutie ceny o dalsich 5000skscrat napísal:pretože takmer neexistuje výstupná kontrola a pri výrobe sú velké tolerancie. V číne a taiwane je viac ako 20 výrobcov súčiastok na skutre, pritom všetci vyrábajú identické. Rozdiel je v spracovaní a kvalite materiálu. A to je ten zásadný rozdiel medzi CPI Austria kt. je skladaná z taiwan. súčiastok a Yuki kt. je čistokrvná čína. Napr. Kymco Agility 50 má rozmerovo identický motor s adamsmoto 50ccm 4T alebo Yuki avšak je použitá iná klukovka. Ono sa aj čínania prispôsobujú trhu takže napr. nový Adamsmoto Speeder 506 50ccm 4T má už iný karburátor lebo tie staré boli katastrofa, je použitá kvalitnejšia klukovka a každý skuter má doklad o výstupnej kontrole, ale aj cena hned vzrástla o 5000,-alcatelko napísal:a preco to casto aj tak nefunguje?
no to záleží na tom ako činania zareaguju na požiadavky trhu o zvýšenie kvality. Lebo teraz stoji činsky skuter 30,000,- a dajme tomu, že vydrží tých papierových 12.000km. Po 12.000km kupim za 8000,- celý nový karter aj s motorom a prevodovým systemom a jazdím spokojne dalších 12.000,-. Takže suma sumárum mám skutra za 38.000,- kt. vydrží 24.000km a to je pre obyčajného človeka stále lepšia ponuka ako renomované značky s cenami začínajúcimi od 50.000,- a životnosťou max. 25.000kmalcatelko napísal:ja by som to inac nazval...cina je vecsinou prva volba...malokto si uz druhy krat kupi zase cinu...takze renomovane znacky uz nebudu znasobovat predaje ale budu stagnovat...a zasobovat tych co sa poucili a uz si priplatia za kvalitu
50.000kmalcatelko napísal:zivotnost 25tis? kde to zijes...pri predpisanej starostlivosti musi vydrzat po GO min. 50tisic...velke moto su stavane na 200tis km. a to tocia 14tis otacok...runner ma 30tis a keby neodisiel nahon olej.cerpadla tak do tych 50 v pohode...a to mal riadne zanedbanu udrzbu...a vo vnutri vsetko ok...ziadne opotrebenie...a ked testovali jawu tempo 250(vodou chladena 2T 250ka ktorra mala zachranit jawu ale nakoniec sa vyrabala len 2-3roky a potom motor predali prage), tak nabehali 100tis km a rozobrali do srobku a opotrebenie minimalne...dalsich 100by zvladla v pohode...a napr. piaggio zip 50 4T je novy sa nejakych 42tis...10tis si doplatit za znackovu kvalitu nie je tak strasne...vsak v tej servisnej prirucke co si daval link je predpisana vymena oleja kazdych 1000km...to mam po kazdom vyjazde menit olej?nejak si neveria...
šak práve to, že 50ccm skuter má služiť ako lacný prepravný prostriedok v meste a tomu preto zodpovedá aj životnosť.. Ludia kt. sa venuju tuningu ako my sú vždy iba okrajovou časťou zákazníkov, drvivá vacsina si kupuje skutra na to aby sa lacno prepravila do roboty a pobehala trochu po meste a z tých výrobcovia žijú. A to si rákosníci velmi dobre uvedomujú, preto chrlia najvacsiu produkciu v kubatúre 50 a 125. Je nadmieru jasné, že ked budem rozhodnutý tunovať napr. auto tak si na to tiež nevyberiem Tico s malou spotrebou a výkonom ale kupim už niečo našlapanejšie na čom sa dá stavať.dr.snake napísal:50ccm skuter ked je katovany v taliansku denno denne/pizza a spol/ tak je po 15000-20000km uz v prdeli...
To by sme si priali všetci ale ich je jak hadov. ved ked sa naseru tak nás u*ebú čapicami. K tomu vsetkému makajú za nejaký ten dolár na den a tomu sa potom ťažko konkuruje. Takže sa obávam aby to nedopadlo jak u aut, že posledne kvalitne sa vyrobilo okolo roku 1996 a odvtedy to stojí za h... Servisne prehliadky ti prikazuju pomali vymeniť polku motora aby mali istotu, že to vydrží do konca záruky a po 4r. sa to definitívne začne rozkladať.alcatelko napísal:kym budu vyrabat v europe z kvalitnych materialov nech ju kupi aj bill gates...mne je jedno kto co vlastni a ako sa to vola...ked sa to udrzi po kope a jazdi to ako to ma jazdit je to fajn...nemam rad veci na jedno pouzitie...
kto tu vravi o yamahe a honde (hondu obzvlast neznasam) ja len o smejdoch kecam, take ako CPI,Keeway,Kymco...... to je v pohode, ale sukida,yamasaki,yuki,adamoto..... tak tie znacky (hlavne ich slovensky dovoz) robi hambu kvlitnejsim azijskym produktomscrat napísal:zmier sa s tým, že toto smetie vytlačí doteraz dominantné značky na trhu na okraj. V nemecku, turecku, USA sa už tak stalo. Apriliu, Hondu, Yamahu, Peugeot, Suzuki a boh vie čo ešte si kupia už iba tý čo budu chcieť niečo viac a budu ochotný za to aj zaplatiť, lebo vacsina chce iba približovadlo do mesta a práce za rozumnú cenu. Ak by bola totiž pravda, že radsej priplatiť a kupiť kvalitku tak sa vsetci vozia na BMV, Mercedes a auta ako fabia alebo oktavka nie su najpredávanejšou značkou.