Strana 1 z 2

PROSIM POMOOOOC!!!OBMEDZENIE ROZBEHU!!!!

Napísané: Ut Jan 30, 2007 8:21 pm
od užívateľa FOXRIDER111
Prosim pomozte. Mam Peugeota Speedfight1 100 , 2002, mam snim taki problem - Pridam a skuter sa nechce z miesta pohnut. Musi dosiahnut urcitu rychlost/otacky a potom chiti tah a ide normalne. Ako nahle pribrzdim, zastanem a chcem sa pohnut spravi to znova. Predchadzajuci majitel mi povedal ze je tam nejake blokovanie. PROSIM PORADTE!!!!!!!!
JE TO SUUUURNEE.Ostanem stat v kopci a nemozem sa pohnut. PROSIIIM....

VOPRED DAKUJEM!!!

Napísané: Ut Jan 30, 2007 8:26 pm
od užívateľa momoo
noo ja si myslim ze to budu dost zodrane valceky vo variu

Napísané: Ut Jan 30, 2007 9:12 pm
od užívateľa qyxza
momoo napísal:noo ja si myslim ze to budu dost zodrane valceky vo variu
jj ala hranolky... obmedzenia by mali mať len skútre do 50 cm3 aby podliehali normám max. rychlosti 45 km/h. Ty by si nemal mať obmedzenia. Koľko km má nabehané? a kedy naposledy boli menené válečeky a remeň?

Napísané: St Jan 31, 2007 2:11 pm
od užívateľa geetee
treba najprv kuknut nastavenie karb.
na spejcyho mi delila jedna otacka vzdusnikovym srobom uplnu zdochlinu od scoot co sa sam dvyhal takych 10cm. takze najprv kukni sviecku, zrejme moc bohata zmes, a nie vzdy je na stovke speedovy maximalka na plny plyn.

vymena

Napísané: St Jan 31, 2007 10:05 pm
od užívateľa FOXRIDER111
Mam taki isty skuter ale rozbity, je mozne prehodit cely vatiator z neho na toho pojazdneho?Este som to nemenil, nemal som to rozobrate je mozne zaslat nejy navod?Bol by som velmi vdacny.Dakujem! :cry:

Napísané: St Jan 31, 2007 10:09 pm
od užívateľa momoo
navod je ale len na vymenu valcekov ale mas tam postup ako to rozobrat a ako poskladat cize teoreticky by ti to malo pomoct tak good luck
www.scootland.sk v sekcii ako nato
BTW odkial si??

DAKUJEM

Napísané: Št Feb 01, 2007 11:36 am
od užívateľa FOXRIDER111
DAKUJEM no som z Oslian je to dedinka pri PE. Idem si to nastudovat a dneska sa do toho pustim. Potom napisem vysledok. DAKUJEM!

Mam este otazku : ako si sem pridam foto??A to logo co sa zobrazuje pod prispevkom???Vdaka

Napísané: Št Feb 01, 2007 11:12 pm
od užívateľa momoo
heh fotku v nastaveniach tam hore aaa dole to logo sa pise do podpisu a musi tam byt

THANKS

Napísané: Št Feb 01, 2007 11:52 pm
od užívateľa FOXRIDER111
CHLAPI DAKUJEM!!!VYMENIL SOM CELY VARIATOR AJ Z VALCEKMI A ONO TO IDE...NIE JE TO VOBEC TAKE LENIVE, ALE NENI TO STALE ONO.SKUSIM ESTE VYMENIT SPOJKU CELU. ALE NASKITOL SA DALSI PROBLEM , TO MI ROBILO AJ PREDTIM. ROZBEHNEM HO PO ULICI NAPLNO, UBEREM IDEM SA OTOCIT, PRIDAM A SKUTER MI ZADUSA, MYSLIM SI ZE TO BUDE V PALICE, ALE NEVIEM PORADITE????Aj by som sem pridal foto toho variotora a tych valcekov no ale newem ako..hhh

Napísané: Pi Feb 02, 2007 12:55 am
od užívateľa momoo
pocuj aaa tie scootre suu rovnake?? nieze je jeden 50ka a druhy 100ka bo spojka zrejme nebude pasovat no newem do peugeotov sa moc nevyznam a to ze ti dusi je mozno preto lebo mas moc bohatu zmes na volnobeh, to robi aj mne nekedy, alcatelko mi to hovoril ze to moze byt tou bohatou zmesou, skus mu napisat ss

Napísané: Pi Feb 02, 2007 10:41 am
od užívateľa FOXRIDER111
Jasne su to rovnake skutre, akurat jeden je b urany s predu a ma asi chybnu kablovacku lebo nechcel hadzat iskru...tak som sa rozohodol ze veci z motora porpehadzujem na tohto pojazdneho....Ok napisem mu..Dik

Napísané: Pi Feb 02, 2007 2:04 pm
od užívateľa G
tie problemy s plynulostou jazdy ti robi karburator. Potrebujes poriadne nastavit zmes paliva....Nicoho sa neboj, pohras sa s tym a uvidis, ze to pojde lepsie. :)

Napísané: Pi Feb 02, 2007 6:03 pm
od užívateľa geetee
50 a 100 nema rovnaky vario



pozri ten carb!!!!!!

Napísané: Pi Feb 02, 2007 7:39 pm
od užívateľa dr.snake
tam nemas nic s karbecom...zbehany uzky remen a valceky...to je coroba 100ccm roxou

Napísané: Pi Feb 02, 2007 8:14 pm
od užívateľa momoo
dr.snake napísal:tam nemas nic s karbecom...zbehany uzky remen a valceky...to je coroba 100ccm roxou
no tu sa nejedna o moj scoot a ja mam valceky new a remen ako novy, takze neviem a karbec ma urcite rozladeny tak asi to bude tym

Napísané: So Feb 03, 2007 11:15 am
od užívateľa geetee
dr.snake napísal:tam nemas nic s karbecom...
na stovkach speedoch, je ten origo karb, velmi haklivy, to byva prvy problem pri problemoch s vykonom, sa rozsteloval.
co som robil speedy 100 tak 5 s 5 ich stacilo len postelovat na carb a isli zase jak hodinky, mozno ze tento bude vynimka, ale zatial mi to tak podla aritmetickeho priemeru nevychada :)

karbec

Napísané: So Feb 03, 2007 3:54 pm
od užívateľa FOXRIDER111
No jasne pohral som sa stou zmesou , skusal som niekedy som sa nemohol ani ponhut co mi zadusalo masinu, ale potom pohoda. Len som musel uuplne pritiahnut ten srov na stelovanie z mesi...a aj tak sa mi zda ze to neni ono..sak skusim sa stim nejak pohrat...

Napísané: So Feb 03, 2007 3:59 pm
od užívateľa geetee
skus tak 2 az 2,5 otacky povolit od uplneho zatiahnutia

Napísané: So Feb 03, 2007 4:10 pm
od užívateľa dr.snake
aaaa az terz som vsimol ze peogeot ja myslel ze rox 100, tie peug maju totu gurtnu karb...

Napísané: So Feb 03, 2007 5:27 pm
od užívateľa geetee
dellorto17,5 (co si ja pametam)

Napísané: So Feb 03, 2007 7:29 pm
od užívateľa dr.snake
mne sa este nikdy karbec sam od seba nerosteloval....iba zeby nejaky magor mi tam pchal svoje paprce

Napísané: So Feb 03, 2007 7:50 pm
od užívateľa alcatelko
dr.snake napísal:mne sa este nikdy karbec sam od seba nerosteloval....iba zeby nejaky magor mi tam pchal svoje paprce
vela karburatorov je citlivych na teplotu a vlhkost vzduchu...cize ked nastavis v lete v zime to bude chcipat...ked nastavis v zime v lete to bude moc bohate...ked jazdis len 3 mesiace v lete tak si to ani nevsimnes :lol:

Napísané: So Feb 03, 2007 7:59 pm
od užívateľa dr.snake
nastavuje sa pri zahriatom motore a rten ma rovnaku teplotu ci je vonku 30 alebo 10 nee...ale mooozno dajaky vplyv to meze mat nehadam sa

Napísané: So Feb 03, 2007 8:01 pm
od užívateľa alcatelko
dr.snake napísal:nastavuje sa pri zahriatom motore a rten ma rovnaku teplotu ci je vonku 30 alebo 10 nee
ale vzduch co saje tak nie...pri vstupe do motoru sa zohreje povedzme o 30°C...cize v lete to bude 60 a v zime 30stupnov...a aj vlhkost vzduchu je ina...

Napísané: So Feb 03, 2007 8:12 pm
od užívateľa dr.snake
robis z toho zbytocnu vedu...to kazde auto by trebalo prestavovavat na zimu a leto ..jasne ze dajaky vplyv to ma ina hmotnost studeneho a tepleho a objem ale to jeho problem ucrcite neni...ides na to moc vedecky a u vela veci to neni az tak jednoznacne a napomocne :D