Strana 1 z 1
Ako na otáčky?
Napísané: St Feb 21, 2007 9:57 pm
od užívateľa scrat
Chcem sa spytať či neviete v čom je problém, že ku koncu plynu (maximalka) nejdu hore otáčky.
Maximálny výkon motora je pri 8000rpm a maximálne otáčky kt. zvládne hlava su 10.000rpm
Vario mám vyladené tak, že po otočení plynu mi otáčky vyletia na 8000, držia sa tam až do uplnej maximálky, ku koncu ne a ne stupať. Som myslel, že to vyrieši aj vacsí karbik ale nepomohlo.
Napísané: St Feb 21, 2007 10:39 pm
od užívateľa alcatelko
akoze ti motor vytoci tych 8000 a potom uz viac nejde? asi klesa za 8000 vykon tak ze uz motor nepretlaci jazdne odpory...akoze ked hlavu mas do 10tis tak to neznamena ze motor tolko vytoci...a co by si chcel od dvojventilu...ten je stavany na nizke otacky...a potom prudko straca vykon

Napísané: St Feb 21, 2007 10:46 pm
od užívateľa scrat
alcatelko napísal:akoze ti motor vytoci tych 8000 a potom uz viac nejde? asi klesa za 8000 vykon tak ze uz motor nepretlaci jazdne odpory...akoze ked hlavu mas do 10tis tak to neznamena ze motor tolko vytoci...a co by si chcel od dvojventilu...ten je stavany na nizke otacky...a potom prudko straca vykon

no neviem, lebo ked som dal 5.6g valčky miesto tych 4.1g čo mám teraz tak robilo to isté akurát točilo iba do 7500, čiže aj maximalka bola menšia.
nejako to isť musi lebo tu je graf z brzdy a na nom je modra linka seria 50tka, zelená linka 80tka so seriovým karbikom a variom. Jasne vidieť, že to dokazali potiahnuť až do 9500

Napísané: Št Feb 22, 2007 12:30 am
od užívateľa theruck
tak ale na brzde nieje na ceste asi...
Napísané: Št Feb 22, 2007 12:37 am
od užívateľa Bacil-BA
Mám 125-tku a stačí saby bol úvislý protivietor otáčky idú zo 7500 na 7000 a viac ani škrt. Otočím to naopak a s vertom už točím 7900.
Tieto malé, vzduchom chladené, motorčeky sú proste "mäkké", ovplyvní ich hoc aký vonkajší podnet. Vlhosť, už aj nebadateľné stúpanie, vietor, náklad...
Napísané: Št Feb 22, 2007 1:44 pm
od užívateľa VLADY
čím vyššie otáčky tým horšie plnenie ...