Strana 1 z 3

Xinling XL50QT-B

Napísané: Po Feb 26, 2007 8:05 pm
od užívateľa omisoo1
V prvom rade vas vsetkych zdravim!Takze takyto cinsky skuter vlastnim uz treti rok a ma nabehane len 1600km.Kedze je po zaruke tak by som chcel trosku zvysit vykon.Nic viac nepotrebujem len nech pri rozbiehani je trochu zivsi.Cital som tu vase diskusie a podla toho usudzujem ze staci vymenit tie valceky-ale ako mam vediet ze zas nezlenivie vo vacsej rychlosti?Tymto by som vas poprosil o nejake nazori a rady co mam spravit aby sa ten vykon zvysil-dik.a ci neviete ake valceky by som mal dat a kde ich zozeniem-dik

Re: Xinling XL50QT-B

Napísané: Po Feb 26, 2007 8:08 pm
od užívateľa manasml
omisoo1 napísal:V prvom rade vas vsetkych zdravim!Takze takyto cinsky skuter vlastnim uz treti rok a ma nabehane len 1600km.Kedze je po zaruke tak by som chcel trosku zvysit vykon.Nic viac nepotrebujem len nech pri rozbiehani je trochu zivsi.Cital som tu vase diskusie a podla toho usudzujem ze staci vymenit tie valceky-ale ako mam vediet ze zas nezlenivie vo vacsej rychlosti?Tymto by som vas poprosil o nejake nazori a rady co mam spravit aby sa ten vykon zvysil-dik.a ci neviete ake valceky by som mal dat a kde ich zozeniem-dik
sorry ze ta dirigujem ale takychto tem je tu uz vazne ze dost...v kazdej je nejaky ten priklad abo skusenost,a dokonca aj shopy....treba vazne popozerat... :wink:

Napísané: Po Feb 26, 2007 8:30 pm
od užívateľa scrat
to je 4T? nie som si istý....

Napísané: Po Feb 26, 2007 9:45 pm
od užívateľa omisoo1
ano je to 4-T.Uz som nieco nasiel,ze pomoze zdvih segerky na ihle na stred-ale kazda tam nema 5 draziek co som cital, tak uvidim.Este by som chcel vymenit valceky len nemam ani sancu ake tam su a ked ich vymenim za ine ci to neuskodi.A este som nasiel ze sa da zdvihnut srob na karburatore-vid link.Ci mi to bude zrat 2,5l alebo 4l mi nevadi
http://www.scooterjinlun.ic.cz/tuning.html

Napísané: Po Feb 26, 2007 9:47 pm
od užívateľa omisoo1
A este som nasiel kdesi ako sa daju odstranit obmedzovace-len to musim pohladat-ani neviem ci tam je,alebo nie http://www.scootland.cz/jaknato/Trestrikce/

Napísané: Po Feb 26, 2007 9:51 pm
od užívateľa dr.snake
sakra to som nevedel ze sa to takto blokuje

Napísané: Po Feb 26, 2007 9:53 pm
od užívateľa momoo
to omisoo1: dr snakeho si nevsimaj on je vecny provokater :D

Napísané: Po Feb 26, 2007 9:55 pm
od užívateľa scrat
pomaličky kamaráde. Poporiadku:
1. Ten šrobik na viečku z karbiku je omedzovač. Ak je tam šrobik tak ho normalne vyskrutkuješ, ak je tam iba plastový kolík tak ho zrežeš zarovno s hranou viečka.
2. Ak nemáš 5 zaražiek na ihle tak ju nechaj na pokoji.
3. Origo valčeky su 6.5g rozmer 16*13. Daj tam 5.5-5.6g, idealne by bolo vymeniť aj kontrastku za Malossi bielu a dať trocha vacsiu trysku cca. 88

btw. odkial si?

Napísané: Po Feb 26, 2007 9:55 pm
od užívateľa dr.snake
momoo posli radsej dajaku nalepku...dajakeho hahda ni vyrob

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:01 pm
od užívateľa omisoo1
scrat napísal:pomaličky kamaráde. Poporiadku:
1. Ten šrobik na viečku z karbiku je omedzovač. Ak je tam šrobik tak ho normalne vyskrutkuješ, ak je tam iba plastový kolík tak ho zrežeš zarovno s hranou viečka.
2. Ak nemáš 5 zaražiek na ihle tak ju nechaj na pokoji.
3. Origo valčeky su 6.5g rozmer 16*13. Daj tam 5.5-5.6g, idealne by bolo vymeniť aj kontrastku za Malossi bielu a dať trocha vacsiu trysku cca. 88

btw. odkial si?
Dik a vies mi dat aj link kde sa da objednat:valceky,Tu pruzinu a trysku?Bol by som ti vdacny.Takze obmedzovac je bud srobik,alebo kolik?

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:03 pm
od užívateľa omisoo1
momoo napísal:to omisoo1: dr snakeho si nevsimaj on je vecny provokater :D
Ja som flegmatik a pokial mi nesaha na veci na ktore som zatazeny tak ma nerozhadze :wink:

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:06 pm
od užívateľa scrat
hej ten šrobik alebo kolik je jediná reštrikcia na čínskych 4T skutroch, takže dalšie ani nehladaj. Valčeky aj pružinu dostaneš tu na www.scooter-tuning.sk/shop ,valčeky objednavaš rovnakeho rozmeru 16x13 a kontrastnu pružinu Malossi biela pre motory Piagio, Peugeot...
s tryskou to bude trochu ťažšie, musiš hladať na Jawa 4mm

este si neodpovedal odkial si?

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:13 pm
od užívateľa Scarp
Scrat ked radis vymenit kontrastku tak aj napis ako lahko sa to meni :lol: doteraz ju nemam nahodenu

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:20 pm
od užívateľa omisoo1
Scarp napísal:Scrat ked radis vymenit kontrastku tak aj napis ako lahko sa to meni :lol: doteraz ju nemam nahodenu
Snad to nieje zas az take zlozite-vymena tej pruziny.A tu trysku to nema nejaky objednavaci kod?4mm ,to je vsetko?Som z Brezovej

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:24 pm
od užívateľa Scarp
omisoo1 napísal:
Scarp napísal:Scrat ked radis vymenit kontrastku tak aj napis ako lahko sa to meni :lol: doteraz ju nemam nahodenu
Snad to nieje zas az take zlozite-vymena tej pruziny.A tu trysku to nema nejaky objednavaci kod?4mm ,to je vsetko?Som z Brezovej
Zlozitee nie abslutne pokial mas znackovy scoot ak mas cinu tak mas smolu spojkovy zvon ide dole ako po masle pneumatickou vrtackou ale ta matica co drzi spujku co je chytena myslim o remenicu to je problem nasi kamarati ryzojedi to spravili tak ze to nejde vobec dole

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:29 pm
od užívateľa scrat
omisoo1 napísal:
Scarp napísal:Scrat ked radis vymenit kontrastku tak aj napis ako lahko sa to meni :lol: doteraz ju nemam nahodenu
Snad to nieje zas az take zlozite-vymena tej pruziny.A tu trysku to nema nejaky objednavaci kod?4mm ,to je vsetko?Som z Brezovej
jediné čo je problem pri výmene kontrastky je, že matica kt. drží spojku na remenici býva sakramensky utiahnutá. Tu trysku musíš hladať niekde kde maju nahradne diely na Jawa motocykle a závit trysky je 4mm. Preto som sa pýtal, že odkial si lebo keby BA tak by sme to urobili u mna v robote...
Ta výmena kontrastky nie je podmienka ale velmi vhodné ak nechceš každých 2500km meniť remen, no a tryska je zas preto, že pri lahších valčekoch to ide vo vyšších otáčkach a origo tryska nestíha takže sa to trošku prehrieva.

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:29 pm
od užívateľa omisoo1
A tie valceky:nejaka dobra znacka?ci tie stage6?A predpokladam vymenit vsetky ze? :roll:

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:32 pm
od užívateľa omisoo1
Nejake fotecky ako sa dostanem po tu pruzinu tu dufam najdem.A ty mas taku ihlu?Ak ano aka je cena?

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:34 pm
od užívateľa scrat
Scarp napísal:Scrat ked radis vymenit kontrastku tak aj napis ako lahko sa to meni :lol: doteraz ju nemam nahodenu
si lama, čo tolko nad tým maturujete :scratch:

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:35 pm
od užívateľa scrat
omisoo1 napísal:Nejake fotecky ako sa dostanem po tu pruzinu tu dufam najdem.A ty mas taku ihlu?Ak ano aka je cena?
jasne, že valčeky všetky. a čo máš s ihlou???

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:49 pm
od užívateľa omisoo1
scrat napísal:
omisoo1 napísal:Nejake fotecky ako sa dostanem po tu pruzinu tu dufam najdem.A ty mas taku ihlu?Ak ano aka je cena?
jasne, že valčeky všetky. a čo máš s ihlou???
Ja nemam z ihlou nic,ale ty si napisal ,ze ideal by bol vymenit ihlu za cca88

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:54 pm
od užívateľa Scarp
scrat napísal:
Scarp napísal:Scrat ked radis vymenit kontrastku tak aj napis ako lahko sa to meni :lol: doteraz ju nemam nahodenu
si lama, čo tolko nad tým maturujete :scratch:
odvtedy som u neho nebol nema cas :lol: :lol: :lol: a ja doma nemam nastroje takze zatial nevykrivam menit a okrem toho biely bordel pada

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:58 pm
od užívateľa omisoo1
Scarp napísal:
scrat napísal: si lama, čo tolko nad tým maturujete :scratch:
odvtedy som u neho nebol nema cas :lol: :lol: :lol: a ja doma nemam nastroje takze zatial nevykrivam menit a okrem toho biely bordel pada
Takze na pruzinu sa mam zatial vykaslat?

Napísané: Po Feb 26, 2007 10:59 pm
od užívateľa scrat
omisoo1 napísal:Ja nemam z ihlou nic,ale ty si napisal ,ze ideal by bol vymenit ihlu za cca88
fakt, skus si to prečitať este raz, ja som pisal tryska velkosť 88 (0.88mm) a nie ihla

Napísané: Po Feb 26, 2007 11:01 pm
od užívateľa scrat
omisoo1 napísal:Takze na pruzinu sa mam zatial vykaslat?
môžeš ale nasledky znašaš sám. Remen ti bude viac preklzovať tj. vacsie straty na výkone a rýchlejšie opotrebovanie remena.