Strana 1 z 1
výkon v prdeli a nenažraná spotreba
Napísané: St Apr 18, 2007 7:20 pm
od užívateľa teslo
Prelietal som 40 tis Km na mojej majestíne a teraz posledných tisíc km sa to chová veľmi čudne ... ledva sa vyplazí do 90km/h, keď polietam hodinku, tak to zrazu na plnom plyne prudko zrýchli a hurá 120. Potom postojí jednu noc a všetko je zase pri 80-90km/h ... neviem čo s tým a včera som si všimol olej ako mi steká pod krytkou vzduchového filtra. Celá komora sania vzduchu je zasraná od oleja a po mesiaci čerstvo vymeneného oleja tam nezostal ani ťuk. Inak celých 40 tis km mi z neho neodišla ani kvapka ... neviete plz čo s tým môže byť???
Napísané: St Apr 18, 2007 7:22 pm
od užívateľa lil_b
za tých 40 tis si chodil s tým do servisu?
filtre, naplne, ....?
výkon v prdeli
Napísané: St Apr 18, 2007 7:32 pm
od užívateľa teslo
no ... ak sa mám priznať ... tak len olej ... raz to bola sviečka ... a to je asi tak všetko ...

ale vo vzduchovom filtri to nie je ... teda aspoň myslím, lebo keď som ho dal dole... tak to nepomohlo ...
Napísané: St Apr 18, 2007 8:10 pm
od užívateľa lil_b
mPershing napísal:Mozno valceky vo variatore - ak raz ide 120, a potom len 90, potom zase 120 - asi budu uz nejake hranate.
Lanka mas namazane vsetky?
Ale prosim odbornikov, aby mi vyvratili alebo potvrdili moj nazor. Dakujem!
môžu to byť aj valčeky a je to viac než pravdepodobné...
valceky
Napísané: St Apr 18, 2007 9:38 pm
od užívateľa teslo
Nie ... to by som musel počuť na otáčkach nie??? Lebo ja len pridám šťavu do motora ... a motor nejde do otáčiek ... Počuť iba ako ho sýtim .. ale výkon nikaj nič...
Napísané: St Apr 18, 2007 9:53 pm
od užívateľa dr.snake
lager
Napísané: St Apr 18, 2007 10:08 pm
od užívateľa aumirek
změř kompres ale mám za to že to chce GO
GO
Napísané: St Apr 18, 2007 10:15 pm
od užívateľa teslo
Už tam bežím

)) Pár ľudí mi povedalo ... že sa do toho kľudne môžem pustiť sám, ak to chcem ... ... tak sa rovno spýtam: Je to BUBUBU? A ak nie ... tak čo môže taká sranda stáť priamo v YAMAHA service??
Napísané: St Apr 18, 2007 10:34 pm
od užívateľa alcatelko
4t je pekne na hovno rozoberat a skladat...hlavne rozvody...ak mas cas a dobru dielnu zmaknes...ale vsetko si treba fotit a znacit vzajomnu polohu
GO
Napísané: St Apr 18, 2007 10:35 pm
od užívateľa teslo
v tom prípade serjem na to ... bo s jedným gola kľúčom a krížovým šrobovákom sa mi do toho absolútne nechce

...
Napísané: St Apr 18, 2007 10:51 pm
od užívateľa scrat
alcatelko napísal:4t je pekne na hovno rozoberat a skladat...hlavne rozvody...ak mas cas a dobru dielnu zmaknes...ale vsetko si treba fotit a znacit vzajomnu polohu
ale prd, ked vieš ako maju byt k sebe značky tak za 4h to cele rozobereš aj poskladaš a to hovorim o výmene kluky kedy treba rozpoliť motor
Napísané: St Apr 18, 2007 11:06 pm
od užívateľa alcatelko
no neviem...125ka...uz len do leonarda ide plna prdel kablov a vytiahnut motor je zabava...rozvodovku to ma na strane zapalka a zapalko je za olejovou "vanou" (za vekom s olejom) atd atd...50ka v pohode ale "maxik" a zvlast znackovy uz taka sranda nie je...
Napísané: Št Apr 19, 2007 8:55 am
od užívateľa theruck
scrat napísal:alcatelko napísal:4t je pekne na hovno rozoberat a skladat...hlavne rozvody...ak mas cas a dobru dielnu zmaknes...ale vsetko si treba fotit a znacit vzajomnu polohu
ale prd, ked vieš ako maju byt k sebe značky tak za 4h to cele rozobereš aj poskladaš a to hovorim o výmene kluky kedy treba rozpoliť motor
z majesty neda sza 4 h ani plasty dole

Napísané: Št Apr 19, 2007 11:13 am
od užívateľa aumirek
theruck napísal:scrat napísal:
ale prd, ked vieš ako maju byt k sebe značky tak za 4h to cele rozobereš aj poskladaš a to hovorim o výmene kluky kedy treba rozpoliť motor
z majesty neda sza 4 h ani plasty dole

motor jsem párkrát dělal teda na 50 tce do posledního šroubku je to celkem jednoduché musím ale uznat největší problém ty plasty
Napísané: Št Apr 19, 2007 2:02 pm
od užívateľa dr.snake
theruck napísal:scrat napísal:
ale prd, ked vieš ako maju byt k sebe značky tak za 4h to cele rozobereš aj poskladaš a to hovorim o výmene kluky kedy treba rozpoliť motor
z majesty neda sza 4 h ani plasty dole

nemusi odplastovavat cely skuter ak robi motor
Napísané: Št Apr 19, 2007 4:04 pm
od užívateľa alcatelko
2t 50ka no problemo...4t 125 ka prestava sranda

Napísané: Št Apr 19, 2007 4:54 pm
od užívateľa kukolarik
dplnim alcatelka
4T 125ka injektor je uz uuuplna beznadej
Napísané: Št Apr 19, 2007 4:59 pm
od užívateľa dr.snake
kukolarik napísal:dplnim alcatelka
4T 125ka injektor je uz uuuplna beznadej
presne zato mam 70ccm co ide lepsie jak 125ccm 4T a urobis generalku za 30 min....a veci lacnejsie 3x

výkon v prdeli
Napísané: Št Apr 19, 2007 9:54 pm
od užívateľa teslo
no tie plasty nebude problém, lebo na všetkých sú vylámané tie úchyty ...

absolútne nechápem ako to môže ešte držať pokope...
Napísané: Št Apr 19, 2007 10:17 pm
od užívateľa DracikVTH
Moja 125 mala malicku dierku na nasavacom hrdle z karburatora do motora a tiez stratila vykon ledvala 60km/hod a spotreba stvrt nadrze na 15km.Mozno ze tam bude chyba.
výkon v prdeli a nenažraná spotreba
Napísané: Ut Máj 29, 2007 12:59 pm
od užívateľa teslo
som to konštrukčne skúmal a tuto priateľ nadomnou mal recht... Tesnenie je popraskané ako pery starej afričanky... kľudové otáčky sú na skapanie ... keď pritlačím karbík silou k motoru, tak sa rozbehnú... a počuť ako tade fučí ... toš to skúsim nejak zalepiť ale nemám šajnu ako, keď to tam drží ako hluchý dvere...