Strana 1 z 2

Valceky

Napísané: St Máj 09, 2007 2:24 pm
od užívateľa m_i_ss_k_o
Takze ked som si tu vsetko o nich precital a ked som to dobre pchopil ze ak mam teraz valceky 8,5 gramove a ked dam lahsie tak sa mi zvysi akceleracia ale zato znisi maximalka???

Re: Valceky

Napísané: St Máj 09, 2007 2:37 pm
od užívateľa theruck
m_i_ss_k_o napísal:Takze ked som si tu vsetko o nich precital a ked som to dobre pchopil ze ak mam teraz valceky 8,5 gramove a ked dam lahsie tak sa mi zvysi akceleracia ale zato znisi maximalka???
teoreticky ano

Napísané: St Máj 09, 2007 2:42 pm
od užívateľa lil_b
ano, a ak maš vzduchač bude sa ti viac hriať... resp to môžeš skôr zadreť.

Napísané: St Máj 09, 2007 2:43 pm
od užívateľa m_i_ss_k_o
a je nejako urcene o kolko mozem maximalne znizit vahu ze keby ze tearz mam 8,5 a dam napr. 5,1 g. A ked znizujem alebo zvysujem az do extremov treba tam nieco pritom aj ine dokupovta.

Napísané: St Máj 09, 2007 2:49 pm
od užívateľa lil_b
nema to zmysel na seriovke extremne meniť vahu valčekov.

Napísané: St Máj 09, 2007 2:53 pm
od užívateľa theruck
m_i_ss_k_o napísal:a je nejako urcene o kolko mozem maximalne znizit vahu ze keby ze tearz mam 8,5 a dam napr. 5,1 g. A ked znizujem alebo zvysujem az do extremov treba tam nieco pritom aj ine dokupovta.
neviem co vsetko si uz o tom pocital ale ide o to ze ked znizis vahu tak ti pojde ten motor lahsie do vyssich otacok pretoze na vytvorenie tej istej sily na remen budes potrebovat vyssie otacky takze remen nebude vytvarat taku silu ako s tazssimi a z toho ti vyplyva ze ked dajme tomu pri 8000 rpm si mal rychlost 70 km/h tak po zmene valcekov za lahsie budes mat pri 8000 rpm napr 65 km/h.
a ak ma motor najvyssi vykon pri 7000 rpm tak ty tem maximalny vykon toho motora zacnes vyuzivat skor.

vseobecne by som vsak povedal ze seriovo nastavene variatory su nastavene fakt dobre a samotnou zmenou valcekov si narobis tak akurat nervy

takze ak das s 8,5 na 5,1 moze sa ti stat ze maximalku budes mat 35 km/h akurat sa na tych 35 km/h dostanes 2x rychlejsie ako s tymi povodnymi (ak bol amaximalka predtym 70 km/h)

Napísané: St Máj 09, 2007 2:56 pm
od užívateľa m_i_ss_k_o
takze mam kupit cely novy variator???

Napísané: St Máj 09, 2007 3:02 pm
od užívateľa theruck
m_i_ss_k_o napísal:takze mam kupit cely novy variator???
novy variator ma akurat ine - strmsie alebo inak prepracovane drahy valcekov - ze idu dalej ako seria cim sa zmeni priebeh toho zaberu ale ci ti to pomoze to ti povedat neviem to sa musis spytat niekoho kto ma s tym skusenosti na tom konkretnom skutri. mne osobne zmena variatora nepriniesla ziadny priamy uzitok. nestupla mi ani maximalka a necitil som subjektivne ziadny rozdiel v tahu

tu mas fotku serioveho a tuning variatora http://www.victim.sk/gallery2/main.php?g2_itemId=274

Napísané: St Máj 09, 2007 3:04 pm
od užívateľa m_i_ss_k_o
ok diky

Napísané: St Máj 09, 2007 3:06 pm
od užívateľa dr.snake
theruck napísal:
m_i_ss_k_o napísal:a je nejako urcene o kolko mozem maximalne znizit vahu ze keby ze tearz mam 8,5 a dam napr. 5,1 g. A ked znizujem alebo zvysujem az do extremov treba tam nieco pritom aj ine dokupovta.
neviem co vsetko si uz o tom pocital ale ide o to ze ked znizis vahu tak ti pojde ten motor lahsie do vyssich otacok pretoze na vytvorenie tej istej sily na remen budes potrebovat vyssie otacky takze remen nebude vytvarat taku silu ako s tazssimi a z toho ti vyplyva ze ked dajme tomu pri 8000 rpm si mal rychlost 70 km/h tak po zmene valcekov za lahsie budes mat pri 8000 rpm napr 65 km/h.
a ak ma motor najvyssi vykon pri 7000 rpm tak ty tem maximalny vykon toho motora zacnes vyuzivat skor.

vseobecne by som vsak povedal ze seriovo nastavene variatory su nastavene fakt dobre a samotnou zmenou valcekov si narobis tak akurat nervy

takze ak das s 8,5 na 5,1 moze sa ti stat ze maximalku budes mat 35 km/h akurat sa na tych 35 km/h dostanes 2x rychlejsie ako s tymi povodnymi (ak bol amaximalka predtym 70 km/h)
tvoje rady a komentare sa mi zacinaju cim dalej tym viac pacit ....fakt to myslim uplne vazne bez ironie a inych sraciek :D

Napísané: Št Máj 10, 2007 8:42 pm
od užívateľa yrex
m_i_ss_k_o napísal:takze mam kupit cely novy variator???
na ten scoot nekupuj nic skor nez tam mas CDI ktore je blokovane a nepusti ta do ziadneho zrychlenia. Theruck sa ti snazil naznacit ze s variom bude akurat priebeh akceleracie hladsi ale uvadza sa ze len HEBO dokaze zdvyhnut maximalku 5km za hodinu. Hebo performer o 5-8km/h a stoji ti zato 10km+ za 10litrov - v penazenke?

Napísané: St Okt 31, 2007 12:58 am
od užívateľa tdafo
Stara tema, ale nechcel som zaloziť new. Čo môže spôsobyť rychle opotrebovanie valčekov? Seriove vydrzali cca 5-6tis. km (tak ako :? ). Dali mi tam new malossi, o 0,5g ľahšie a po 400 km boli horšie ako stare...
trochu som sa prekvapil...

Napísané: St Okt 31, 2007 1:13 am
od užívateľa rspeed
...menil si aj voditka na variu ??...

Napísané: St Okt 31, 2007 1:16 am
od užívateľa tdafo
neboli menené. boli este dobre, ale teraz uz su mierne opotrebovane (uz mam objednane new)

Napísané: St Okt 31, 2007 1:32 am
od užívateľa ArMoR
dáš lahšie valčeky, nebude ti to tahat vobe lebo zvyši otačky a akurat hovno pomože, lebo tvoj motor nieje na tie otáčky ... s fukom je to už o niečom ino m...

Napísané: St Okt 31, 2007 2:33 am
od užívateľa rspeed
ArMoR napísal:dáš lahšie valčeky, nebude ti to tahat vobe lebo zvyši otačky a akurat hovno pomože, lebo tvoj motor nieje na tie otáčky ... s fukom je to už o niečom ino m...
...dal som na seriu heblo a 4,6 g valceky a zrychlenie super a V-max o 4 km/h viac...povodne vario malo 8 g valceky...

..a teraz nazad k otazke...opotrebovanie moze byt aj koli opotrebovanym voditkam-pri zabere sa cez nich prenasa tocivy moment na pritlacny tanier,pri ubrati plynu je to naopak - ak su vybehane dres valceky...

Napísané: St Okt 31, 2007 10:37 am
od užívateľa tdafo
ArMoR napísal:dáš lahšie valčeky, nebude ti to tahat vobe lebo zvyši otačky a akurat hovno pomože, lebo tvoj motor nieje na tie otáčky ... s fukom je to už o niečom ino m...
pôvodne som tam mal 10 g, ale nenasiel som take iba 9,5g. a islo to dobre. vax okolo 80-85.(kto bol na vyjazde "pre NR" to vydel)
thank rspeed- a ako ti to isiel s pôvodnými valčekmy??? :idea:

Napísané: St Okt 31, 2007 10:38 am
od užívateľa DracikVTH
no teraz som sa zlakol lebo som sa tu docitel ze seriove valceky vydrzia 5-6 tisic km a ja mam uz 7400 ako to je mam ich vymenit???alebo aspon ich skontrolovat???

Napísané: St Okt 31, 2007 10:43 am
od užívateľa tdafo
Dožiju sa to aj viac, lenže v akom stave :D skontroluj to radšej

Napísané: St Okt 31, 2007 10:29 pm
od užívateľa rspeed
...scot mi isiel v poho aj na serii...zaberal od spodu,pri 40 mala diera a tahal az do 65...teraz citit lahsie valceky,otacky su vyssie a Vmax 70...ale heblo je na ... a urcite potrebujem fuck...

Napísané: St Okt 31, 2007 11:37 pm
od užívateľa TomasARN
DracikVTH napísal:no teraz som sa zlakol lebo som sa tu docitel ze seriove valceky vydrzia 5-6 tisic km a ja mam uz 7400 ako to je mam ich vymenit???alebo aspon ich skontrolovat???
kuko menil az pri 15 000 km

Napísané: Št Nov 01, 2007 9:47 am
od užívateľa DracikVTH
uf tak potom v pohode len ich skontrolujem, diky uz som sa vazne bal

Napísané: Št Nov 01, 2007 11:35 am
od užívateľa jano1212
mne to na mojej serii taha od spodu az po 68-70 potom trochu slabsie az kusok za 85 -podla tacho.

Napísané: Št Nov 01, 2007 11:45 am
od užívateľa TomasARN
mne ide zas ide od 0 do 60 uplne zivo a od 60 po 80 trochu slabsie a od 80 po niekedy az 100 pomaly, ale chcem dat sportovy variator

Napísané: Št Nov 01, 2007 7:20 pm
od užívateľa VLADY
Sériové valčeky vydržia vždy ovela viac ako ak je na scootri tuning( silnejšia kontrastka ich viac zaťažuje a pod.)... mne moje tiež držia vpodstate sú na nich len milimetrové plôšky na niektorých miestach a to má tiež už okolo 15 000km.