Strana 1 z 1
Karburator 4-takt...
Napísané: Po Máj 14, 2007 10:03 pm
od užívateľa jozef213
Kto mi prosim poradi s nadstavenim karburatora na stvortakte-scootri,co sa týka nadstavenie volnobehu a vlastne vsetkeho ca sa tam da nadstavit....Na karburatore deloorto 2-takt je to jednoduche ale na tento pozeram ako puk,,,,videl som tam iba jednu nadstavovaciu skrutku!No keby tu dostanem neaky podrobny popis funkcnosti toho karburatora tak by som bol velmo povdacny!
Je to karbec z ADAMS scooter-čína....Dakujem
Napísané: Ut Máj 15, 2007 10:02 am
od užívateľa VLADY
áno lebo 4takt karbec nemá šúpatko ale klapku jak na aute takže bohatosť zmesy nastavuješ tým šroubom jak aj na 2takte ale volnobežné otáčky tým dorazovým ktorý je tam ako ide lanko od plynu a ovláda klapku....

Napísané: St Máj 16, 2007 7:04 pm
od užívateľa jozef213
VLADY napísal:áno lebo 4takt karbec nemá šúpatko ale klapku jak na aute takže bohatosť zmesy nastavuješ tým šroubom jak aj na 2takte ale volnobežné otáčky tým dorazovým ktorý je tam ako ide lanko od plynu a ovláda klapku....

Ale bohatost zmesy u dvojtaktu sa nadstavuje ihlou....Nie?No a u 4-taktu je to ako?Ten srob moc nereaguje....No ten doraz ma napadol,ale ked ho zaskrutkujem nadoraz tak nic nemeni-otacky su stale male...Aj lanko som snazil dosponovat amyslel som si,ze to pojde ale opak-potom to bolo velmi citlive....ale veru som neskusal to doladit tym srobikom na doraze,,,,No myslim ci este nieco ine tam neni?Ten pliesok co ide z toho ovladania lanka plynu je naco?Aku ma funkciu?
Inak dakujem za ochotu pomoct!:-)
Napísané: Št Máj 17, 2007 12:36 pm
od užívateľa VLADY
ihlou na 2takte sa šteluje síce množstvo paliva ku vzduchu čo ide difuzérom ale nie pri volnobehu...ale až ak je šúpatko otvorené viacej..a ešte ma napadlo nemáš prasknutú membránu to je tá vec pod tým horným kruhovým deklom. respektíve to ti nereaguje ten motor vôbec na otočenie plynom alebo áno a len volnobeh máš nízky ??,

A aký pliešok daj sem foto ak sa dá..ja nemám karbec pred sebou ale oni sú v podstate skoro rovnaké všetky tie čínske akurát je rozdielna velkosť podla ccm motora
Napísané: Št Máj 17, 2007 9:07 pm
od užívateľa jozef213
VLADY napísal:ihlou na 2takte sa šteluje síce množstvo paliva ku vzduchu čo ide difuzérom ale nie pri volnobehu...ale až ak je šúpatko otvorené viacej..a ešte ma napadlo nemáš prasknutú membránu to je tá vec pod tým horným kruhovým deklom. respektíve to ti nereaguje ten motor vôbec na otočenie plynom alebo áno a len volnobeh máš nízky ??,

A aký pliešok daj sem foto ak sa dá..ja nemám karbec pred sebou ale oni sú v podstate skoro rovnaké všetky tie čínske akurát je rozdielna velkosť podla ccm motora
No iba volnobeh je nizky,proste hned zhasne!!!Inak to ide normalne!!!Ta membrana je v poriadku a scoot ma nabehanych 2000KM...No neni moj,ja len pomaham kamosovi s tym a hovoril som mu,ze sa spytam tu!
No sviecka je dist siva a nie je Taka tehlova!!!To si myslim ,ze nie je v priadku,alebo je?No uz som sa stretol s 2-ma scoot ADAMS-4-takt ze maju rovnaky problem a ze maju rovnake masiny a rovnaky stav KM...Ja ln ci sa to nemusi zostelovat po zabehu???
No foto by som dal asi az v nedelu ked to pofotim...Ale tiez si myslim,ze je to rovnake u tych 4-taktov 50ccm...
Dakujm zatial...
Napísané: Pi Máj 18, 2007 9:30 am
od užívateľa VLADY
Volnobeh sa šteluje tým šroubikom čo robí doraz klapke a sviečka na 4taktoch nebýva tehlová ale skorej taká bledošedá alebo béžová skrátka nesmie byť moc biela ani moc tmavá... ak nájdem foto dám sem...