Strana 1 z 1

ohladom zabehu

Napísané: So Júl 07, 2007 10:24 pm
od užívateľa kuboo_Z
ked mam mat zabeh 500 km ale uz mam najazdenych 600 a este neodblokovane tak tomu skodim?

tu kuboo

Napísané: So Júl 07, 2007 10:26 pm
od užívateľa konti
Myslím že to nieje vôbec žiaden problém... Je len dobré, že ten motor nedusíš rovno od začiatku. Ale myslím že 500-600 km na zábeh bohato stačí.

Napísané: So Júl 07, 2007 10:29 pm
od užívateľa kuboo_Z
oka dakujem...

Napísané: Ne Júl 08, 2007 2:01 am
od užívateľa Smulo
a co sa moze stat ak sa nedodrziva zabeh ?

Napísané: Ne Júl 08, 2007 5:38 pm
od užívateľa gogo
nebude to mat možno taký vykon ako by mala

to smulo:

Napísané: Ne Júl 08, 2007 5:45 pm
od užívateľa konti
Nestane sa vlastne nič takého, pokiaľ je skúter blokovaný... (nedovolí ti to ísť na 100%)
A to že bola motorka jazdená na plný plyn od začiatku sa niekde určite prejaví.... podľa mňa vydrží určite menej ten motor, jak taký istý ktorý bol zabehnutý poriadne!

Napísané: Po Júl 09, 2007 7:56 am
od užívateľa mabi
Mozno ani nie... To blokovanie je prave kvoli tomu, aby motor nemohol tolko tocit. Akurat to netreba prehanat a davat mu pri zabehu stale plny, ale ak mu das raz za cas, vobec nic sa nestane. To, co udavaju manualy, ze jazdit na stvrt plynu 150 km...vsak by ma slahlo chodit 20 km/h... a potom zase na pol plynu... 150 km...

Napísané: Po Júl 09, 2007 10:01 am
od užívateľa THeBaNDiT
no co ja viem, tak blokovanie je kvoli tej 45km/h rychlosti... a nie kvoli setreniu motora v zabehu... to by sa potom bezne blokovali aj vyssie kubatury, nie? :wink:

Zablokovana 50tka toci tiez vysoke otacky, ale vdaka zablokovanemu variatoru a dlhemu kolenu chodi pomalsie, a totiz 45km/h. Takze zabehavat tak na 1/2 plynu, nedavat plny kotlik.

Pri zabehu ide o to, aby sa motor nenamahal, preto nedavat plny kotol a nepucit ho v kopcoch, na rychlosti velmi nezalezi, z mierneho kopceka kludne chodit aj 45km/h, ale na 1/2 plynu... :!: Po 500km potom pozvolna zvysovat plyn cez 3/4 az na plny okolo 1000km. No a v priebehu tych 500-1000 mu obcas kratkodobo vytat aj plny kotol (ale nie do kopca, idealne na rovinke alebo z mierneho kopceka).

Napísané: Po Júl 09, 2007 10:07 am
od užívateľa aumirek
souhlasím s mabi ono ten manuál je blbost u stroje co mé varec samozřejmě není dobré jezdit ihned na plnej ale pojedu li na čtvrt nebo na polovinu je rozdíl jen v rychlosti ale tomu motoru je uplně fuk jak rychle jede mu mohou uškodit vysoké točky a ty otáčky jsou vlastně pořád stejné na čtvrt nebo na pul to řídí varec a ty to neovlivníš

Napísané: Po Júl 09, 2007 10:57 am
od užívateľa Scarp
Mne to hned ako som kupil odblokovali aj vario aj neco ine ak tam bolo a to bola asi chyba

Napísané: Po Júl 09, 2007 11:20 am
od užívateľa aumirek
no asi to byla chyba ale větší chyba byla tvoje pokud si to honil naplno hned ze začátku ani člověk pokud se narodí nebo i ráno pokud vstaneš není dobré aby pracoval na plnej výkon to samé i ten motor

Napísané: Ut Júl 10, 2007 7:49 am
od užívateľa mabi
Jasne, ze mu netreba vkuse davat plny kotol v zabehu, ale ak mu date raz za cas, ked je motor uz zohriaty, nic sa nestane. A aj tak sa skutre rozbiehaju mozno pri 5-6000 otackach, takze uz aj vtedy ten motor dost toci. A rychlostou sa uz potom otacky az tak privelmi nemenia (len o nejakych 2-3000), to je uz skor zalezitost variatora. Takze prvych 500 km s rozumom, ale obcas sa mu na chvilu moze aj nalozit, nic sa nestane. Aj tak pochybujem, ze niekto z tohto fora jazdi 250 km na pol plynu rychlostou mozno 20 km/h :D

Napísané: Ut Júl 10, 2007 1:33 pm
od užívateľa aumirek
samozřejmě mu neuškodí spíše prospěje to občas prohnat a jinak jem psal že u varce je ten záběh problematyckej neb otáčky si řídí varec a člověk to neovlivní tady pomuže spíše cit a rozum

Napísané: St Júl 11, 2007 10:17 am
od užívateľa unci
ak ti mam pravdu povedat ja som mojho Focusa odblokoval hned a po 150Km som hodil Tuning (vyfuk+variator+spojka) a nic sa mu nestalo a ide v pohode. :)