Strana 1 z 1
snížení hlavy
Napísané: St Okt 03, 2007 1:01 pm
od užívateľa Jauda
Zdravím.
Zajímalo by mně, jaké výhody by mělo snížení hlavy (třeba o 1mm) na 50ce motoru a jaké jsou nevýhody. Tuším že by se měl zvýšit kompresní poměr a tím i lepší odezva na plyn, ale zvýší se nápor na kliku,ložiska, ojnici apod. Tak by mně zajímalo, jestli to má nějaký smysl nebo ne.
Díky za odpověď. Jarda
Napísané: St Okt 03, 2007 4:26 pm
od užívateľa theruck
presne jak pises ale 1mm by bolo asi uz prilis moc
Napísané: St Okt 03, 2007 11:31 pm
od užívateľa Jauda
to já jen proto že jsem to vyděl v popisku THeBaNDiT Kolik myslíte, že by bylo únosné a zároveň užitečné? Jde mi o to porovnat klady se zápory - co převažuje.
Napísané: St Okt 03, 2007 11:42 pm
od užívateľa alcatelko
desatiny mm...daj tam radsej normal kit a bude menej zaporov...
Napísané: Št Okt 04, 2007 10:38 pm
od užívateľa theruck
Jauda napísal:to já jen proto že jsem to vyděl v popisku THeBaNDiT Kolik myslíte, že by bylo únosné a zároveň užitečné? Jde mi o to porovnat klady se zápory - co převažuje.
ak to znizis budes mat vyssi tlak a opotrebenie, vyssiu teplotu nepresnejsie zapalovanie, nutnejsie lepsie mazanie
Napísané: Št Okt 04, 2007 11:05 pm
od užívateľa Jauda
takže to neřeším! A 70ku válec tam dávat nechci, protože bych dříve nebo později musel měnit i kliku a tu sehnat by byl problém. Na té se zase soudruzi v Číně vyřádili! ATYP!