Strana 1 z 2

Vypúšťací šrób na prevodovke-kde je?

Napísané: St Nov 14, 2007 12:31 am
od užívateľa Crossbiker
Nazdar. Hladal som na mojom scoote vypúšťací šrób na prevodovke, ale nejak ho tam neviem identifikovať. Tradičné miesta, kde mali vypúšťáky čínske scooty sú bez šróbov, tak ak viete poraďte. Žeby to čo som označil šípkou? :shock: Ale ten je dosť blbo prístupný a ešte smeruje rovno na brzd.kotúč, tak neviem či by to nezakydalo kotúč ak by to bol on. Alebo žeby sa to len striekačkou vyťahovalo? Dík Obrázok

Napísané: St Nov 14, 2007 9:10 am
od užívateľa TomasARN
vyzera to tak, ze je to ten, je dost nizko umiestneny a z predu nemas nic... ved skus ho povolit a uvidis, tym nic nepokazis

Napísané: St Nov 14, 2007 6:21 pm
od užívateľa G
to nebude vypustaci srob. ake mas intervaly vymeny oleja v prevodovke? kamos ma speeda kupovaneho ako novy kus a v knizocke ma napisane, ze ma menit prevodovy olej az po cca 10 000km.... doteraz tomu nemozem nejako uverit, ale skus si pozriet aj ty, aby si zbytocne nerozoberal. :)

Napísané: St Nov 14, 2007 7:37 pm
od užívateľa VLADY
A možno tam aj nieje ani na niektorých autách nieje a dokonca čo som počul tak ani nalievací a menísa to že starý sa vycucne a nový naleje potom napríklad cez náhon rýchlomera alebo pod...tak som počul ... tak neviem . A ja na VIVACITY (a to bol tiež scooter od Leva) som mal šroub len horný nalievací a zároveň kontrolný a tade sa to aj muselo vycucnúť lebo na spodku žiaden vypúšťací nebol. Som to robil striekačkou a takou nejakou tenkou hadičkou .... :oops: :oops: A ja mám od Leva aj auto a tam som zatial v prevodovke olej nemenil a jazdím... :P

Napísané: St Nov 14, 2007 7:37 pm
od užívateľa Igor.G
podla mna to je na poslednej fotke ten uplne na lavo .na kluc ne na imbus .keby neco povol netecie tak zatvor a jak hej tak mas vyhrate:)

Napísané: St Nov 14, 2007 7:41 pm
od užívateľa VLADY
Bude srandy kopec ak je tým šroubom dačo vo vnútri prichytené a to potom odpadne a bude treba dačo alebo všetko rozoberať.... :D :roll: Ale zas len šírim poplašné správy :roll: Inak vážne aj mne sa tak zdá že to bude ten čo si označil.... šak podla mňa to nevystrekne tak aby to omastilo kotúč...a ak tak ho radšej daj do nejakej handry....A zas ja som mal tiež nejaký taký interval a menil som radšej po prvých cca 1500 a bolo tam bordelu a oteru dosť aj na dve prevodovky takže je lepšie to meniť zo začiatku častejšie a potom keď je to už čisté tam môže ostať aj dlhšie...Som vypustil do nádobky a jak metalíza keby bola a nie olej ....

Napísané: St Nov 14, 2007 7:44 pm
od užívateľa Igor.G
sak nebude tocit do mrtva sak otoci pol otacky a jak nebude tiect tak zasrobuje.

Napísané: St Nov 14, 2007 8:18 pm
od užívateľa BAJO1977
mozno,ze to olej ani nepotrebuje,mozno ze to ma bez udrzbovu prevodovku :D :D

Napísané: St Nov 14, 2007 8:23 pm
od užívateľa dr.snake
co neznate olej vypustit? tha francuzy noo :D

Napísané: St Nov 14, 2007 8:40 pm
od užívateľa VLADY
A nedá sa spoznať podla podložky vypúšťaky majú Al podložky aby to tesnilo....

Napísané: St Nov 14, 2007 9:00 pm
od užívateľa THeBaNDiT
u mna olej netecie, kym nevykrutim takmer celu skrutku...

Napísané: St Nov 14, 2007 10:16 pm
od užívateľa BAJO1977
Vlady tu podlozku mam aj ja,mala by sa vymenit pri kazdej vymene oleja.

Napísané: Št Nov 15, 2007 2:58 pm
od užívateľa Crossbiker
no probnem najprv asi ten imbus lebo je tam jediný. ak to nebude on tak asi "chlistýr" a hadička ale to zas nedostane von sediment :?

Napísané: Št Nov 15, 2007 6:01 pm
od užívateľa VLADY
BAJO1977 napísal:Vlady tu podlozku mam aj ja,mala by sa vymenit pri kazdej vymene oleja.
Áno to je písané v návode..ale len preto aby mala podložkáreň robotu a kšeft.... ja som mal olejový šroub na motore vonku až aspoň 6 krát a zatial som žiadnu podložku nemenil a nič neteče nekvapká...a ani neprepúšťa mám to uplne suché kolo toho šrouba...A tak to je aj na prevodovke je to len bububu jak veľa iných vecí.... :roll:

Napísané: Št Nov 15, 2007 6:02 pm
od užívateľa VLADY
BAJO1977 napísal:Vlady tu podlozku mam aj ja,mala by sa vymenit pri kazdej vymene oleja.
Áno to je písané v návode..ale len preto aby mala podložkáreň robotu a kšeft.... ja som mal olejový šroub na motore vonku až aspoň 6 krát a zatial som žiadnu podložku nemenil a nič neteče nekvapká...a ani neprepúšťa mám to uplne suché kolo toho šrouba...A tak to je aj na prevodovke je to len bububu jak veľa iných vecí....napríklad výmena chladiacej kvapaliny každé 2-3 roky :roll:

Napísané: Št Nov 15, 2007 7:32 pm
od užívateľa Bacil-BA
Máš koktavú myš, alebo čo? :shock: :D :lol:

Napísané: Št Nov 15, 2007 8:19 pm
od užívateľa BAJO1977
Vlady v tom navode je este viac tych vseliakych blbosti,kebys som to mal dodrziavat tak ma servis vyjde riadne draho :? (prevodovkovy olej som uz menil 2-krat,ale tiez podlozka stale ta ista,ved ked je o.k. tak naco menit).

Napísané: Št Nov 15, 2007 9:39 pm
od užívateľa VLADY
Kolego..si na SK!!!! tu je predajca väčšinou len predajca a nie odborník a na scootre už vôbec nie...čo si neprečíta z návodu tak to nevie a v návode toho moc nebýva takže to tak aj vypadá ...viď problémy na XC zo snímačom tachometra alebo popovolované šrouby na veciach čo sa montujú priamo v predajni a kopec iných vecí .ak nevedia spraviť poriadny predpredajný servis tak ťažko od nich chcieť niečo zložitejšie.....Ja by som im tiež nedal nič robiť.... česť výnimkám, čo je ale asi toľko v celej republike čo by sa dalo spočítať na prstoch oboch rúk...Ja mám elektrotech. vzdelanie ale aj mechanické veci zvládam asi ovela lepšie ako oni....

Napísané: Ne Nov 18, 2007 11:28 pm
od užívateľa FoXiK
nemoze to byt pod krytom kartra ?? :wink:

Napísané: Po Nov 19, 2007 12:09 am
od užívateľa theruck
moze. aj ja to mam pod k rytom varia - http://www.victim.sk/gallery2/main.php?g2_itemId=310 ten cierny srob vzadu dole

Napísané: Ut Nov 20, 2007 2:02 pm
od užívateľa wilili
hej aj nma to hned napadlo ?? inak neviete mi niekto povedať aky prevodovy olej sa dava do činkskych 2t motorov ??

Napísané: Ut Nov 20, 2007 6:32 pm
od užívateľa Tao
taky co na druzstve vypustis z traktora :P

Napísané: St Nov 21, 2007 8:02 am
od užívateľa Crossbiker
takže bol to ten imbusák a išlo tam 1,8dcl. ten čo tam bol vyzeral ako metalíza :shock:

Napísané: St Nov 21, 2007 11:00 am
od užívateľa Tao
Ved mas novy scoot, to je normalne ze sa to obrusi vsetko, inac ty ho menis len tak mimo servisnu udrzbu alebo pre istotu opravujes po servise? :lol:

Napísané: St Nov 21, 2007 11:13 am
od užívateľa Crossbiker
normálne, že je olej ako metalíza 200km po výmene v servise? :shock: :( :evil: áno kontrolujem si po servise všetko a ako sa ukázalo robím dobre.