Strana 1 z 2
zo 125 na 150
Napísané: Št Feb 28, 2008 10:53 pm
od užívateľa ADo_xXx
co si myslite o veciach na tejto stranke?
http://www.minibikemania.sk/?p=products ... oter-&-ATV .Je tam totiz par zaujimavich veciciek pre tuning 4T 125 (o dost lacnejsich).Ak je tato tema OD tak mazat...

Napísané: Pi Feb 29, 2008 11:53 am
od užívateľa jean
Ceny sú zaujímavé, konečne som našiel 4 ventilovú hlavu pre tie naše geple. Neskúšal ju na GY6 nikto? Ak nie, tak budem asi pokusný králik. Mohlo by to znížiť spotrebu pri tom istom výkone

. Inak super, ten obchod je pár km od NR. Konečne aj tu niečo máme.
Napísané: Pi Feb 29, 2008 5:17 pm
od užívateľa theruck
odkedy viac ventilov znizuje spotrebu?
Napísané: Pi Feb 29, 2008 7:16 pm
od užívateľa FoXiK
mohlo by no on to tiez napisal ze mohlo by

ale ty KKS oni tam maju KOMPLET MOTORY

ten co ma ujo na svojej atv aj ju tam maju tak ze 11litrov 200kovy

ze lol a z minibiku za 2litre ty kkso

Napísané: Pi Feb 29, 2008 11:54 pm
od užívateľa ARES
OOOO tak to je super stranka,asi objednaam novy set na 180CCM
Napísané: So Mar 01, 2008 8:02 am
od užívateľa jean
Theruck, odvtedy čo majú 4v menšiu mernú spotrebu na kWh. A napísal som mohlo.
Napísané: So Mar 01, 2008 9:14 am
od užívateľa dr.snake
ja by som sa na to vykaslal ..ci mas na cine 125 ccm 7ps alebo na 150ccm 8.5ps

Napísané: So Mar 01, 2008 9:39 am
od užívateľa jean
Náhodou, cítiť ten rozdiel je

.
Napísané: So Mar 01, 2008 11:27 am
od užívateľa Domco
dobra stranka ,prajem Vam to konecne si najdete aj Vy co potrebujete

Napísané: So Mar 01, 2008 12:37 pm
od užívateľa ADo_xXx
Len skoda ze tam niesu aj nejake vyfucky pre tie nase 4t 125...ale v lete po brigade ich urcite navstivym a berem kit 150,filter,vario,cdi.GY 6 je nejake vyrobna rada motorov?Inak kluku asi menit netreba pri tuningu zo 125 na 150.alebo sa milim?-a hlavu.Hm?
Napísané: So Mar 01, 2008 12:41 pm
od užívateľa jean
Ani hlavu nemusíš, ani kluku. A na výfuk sa vyser, to ti nepomôže skoro nič. A vario si dopredu skontroluj, lebo mne napr. tam väčší priemer nevojde. Kuy čínske, tam spravili na to objímku.
Napísané: So Mar 01, 2008 1:33 pm
od užívateľa dr.snake
na 4T len valec a dlhsi prevod...a snad vario ine ani muk

Napísané: Ne Mar 02, 2008 4:53 pm
od užívateľa ADo_xXx
no len zohnat prevod bude asi sranda na moj...a este sa cem spitat ze ako zistim velkost trisky ked budem davat open a ci budem musiet menit trisku alebo ladit zmes ked budem davat 150.

Napísané: Ne Mar 02, 2008 5:01 pm
od užívateľa alcatelko
jasne ze budes musiet menit a zistis pokus omyl
Napísané: Po Mar 03, 2008 1:05 pm
od užívateľa jean
Dobra rada, na open sa vyser, okrem hukotu to takmer nič nespraví, najlacnejší a najúčinnejší tuning GY6 je odstavenie EGR, vtedy je vhodné dať trošku väčšiu trysku, ale s filtrom hýbať netreba. Ja som s tým špekuloval mesiac, a nakoniec mám sanie aj tak skoro v pôvodnom nastavení.
Napísané: Po Mar 03, 2008 4:43 pm
od užívateľa ADo_xXx
Egr??WTF?
Mne nejde o to ci bude scoot richlejsi ale o to ze to vyzera 100x lepsie ako box.A ja by som sa zameral na optiku.
To znamena ze kupim napr 10 trisiek (cca 900 sk) a budem skusat 1-zadrel som-vymena valca.2-zadrel... 5-funguje. ???Lebo ako hovorim nech to ide rovnako len nech NEZADRIEM.
Napísané: Po Mar 03, 2008 4:46 pm
od užívateľa theruck
trysky to je optika jak svina. hned ti bude skuter vyzerat lepsie. 4-takt kvoli tryske nezadries takze budes skusat ci ti to ide lepsie s tryskou takou alebo onakou a nemusis ich kupit 10 staci ked si kupis 2-3 a ked zistis ze najmensia je nahovno tak ju prevrtas na vacsiu ako je najvacsia atd...
Napísané: Po Mar 03, 2008 4:55 pm
od užívateľa ADo_xXx
Jaaaaaaaaj.Jasne zo koli triske nezadriem.Ale koluju take reci ze ked dam open a nevymenim trisku tak...a nechce sa mi skusat ci je to pravda.
Napísané: Ut Mar 04, 2008 4:08 pm
od užívateľa jean
Tak aj ja som chcel dať open filter, ale kvôli tomu, že by som mohol zvačšiť priestor pod sedačkou, ale ten hukot je nepríjemný a bežné open filtre nefiltrujú tak kvalitne ako klasické. A vyžadujú viac starostlivosti. Vyser sa na open aj trysky, aj tak je to pod tými plastami prd vidieť. Alebo chceš robiť tuzing s 0,5m hadicou?
Napísané: Ut Mar 04, 2008 4:30 pm
od užívateľa theruck
ADo_xXx napísal:Jaaaaaaaaj.Jasne zo koli triske nezadriem.Ale koluju take reci ze ked dam open a nevymenim trisku tak...a nechce sa mi skusat ci je to pravda.
tak co. tak zadres 4takt?
Napísané: Ut Mar 04, 2008 5:05 pm
od užívateľa geetee
nebudem to tu citat cele, ale zasadny problem nastava zo sirkou vlozky valca, 150ccm valec sa nevojde do 125ccm bloku a tuning valec sa nevojde do 150ccm bloku, takze potrebujes zohnat niekoho kto ti velmi presne vyfrezuje kruhovy otvor pre novy valec do bloku (vie to urobit len malo ludi, takze problem zohnat), a problem c.2 kupuj iba nieco co niekomu na
taky isty (opakujem taky isty, nie podobny) motor sadlo lebo inak to je loteria, tych GY6 motorov je viac ako 10 modifikacii a kazda je ina a nedaju sa navzajom menit diely medzi nimy (jedine ze by mal niekto doma zvaracku na hlinik a frezu

a aj to nemusi stacit

)
tak ja len tolko
Napísané: Ut Mar 04, 2008 6:33 pm
od užívateľa ADo_xXx
Akoze ja by som chcel vediet skade vy mate tie nazori ze open je nanic a ze vyfuk je tiez na nic,na trisku sa vykaslat ale zase ked ju nevymenis tak zadries,vykaslat sa ze bude mat scoot o 1,5 kona viac,cdi je blbost a podobne...akoze nie vsetko co je napisane je pravda...
Ja som chcel vediet co potrebujem k 150 kitu (diky snake za odpoved) a ci ked dam open na 4t 125 tak je ta moznost zadreniet.To je vsetko ä dik za odpovede.Asi budem skusat pokus-omil.
Napísané: St Mar 05, 2008 9:08 am
od užívateľa jean
No máme tie názory, pretože sme to všetko skúšali, neosvedčil sa ani open, ani trysky ani racing CDI. Myslíš, že len ty skúšaš z hovna bič upliesť? Ten 1k ti možno pridá odstavenie toho EGR ventilu. To je jediný jednoduchý tuning na našich číňanov. Ja som ti už písal, že so saním som sa vyhral dostatočne, dá sa tým naladiť "brutálny nástup" z nízkych otáčok, ale nad 5000 je to v podstate to isté, akurát spotreba je väčšia. Pri tom naladení rozvodov do toho motora tú zmes jednoducho nedostaneš. A mne to ako bonus rozleptalo membránu v karbe.
Napísané: Št Mar 06, 2008 5:47 pm
od užívateľa VLADY
Presne taký mám aj ja názor......

ale daktorým sa to zle číta

Si myslíš že množstvo vzduchu nasaté do toho valca je dané len tým vzduchovým filtrom????

Určite nie práve že ten je vždy predimenzovaný aby stíhal aj v zanesenom špinavom stave ....tam je tých obmedzení veľmi veĺa napríklad zdvih ventilov a čas ich otvorenia....

Ale skúšať môžeš len potom nebuď sklamaný

Napísané: Št Mar 06, 2008 5:57 pm
od užívateľa theruck
ADo_xXx napísal:Akoze ja by som chcel vediet skade vy mate tie nazori ze open je nanic a ze vyfuk je tiez na nic,na trisku sa vykaslat ale zase ked ju nevymenis tak zadries,vykaslat sa ze bude mat scoot o 1,5 kona viac,cdi je blbost a podobne...akoze nie vsetko co je napisane je pravda...
Ja som chcel vediet co potrebujem k 150 kitu (diky snake za odpoved) a ci ked dam open na 4t 125 tak je ta moznost zadreniet.To je vsetko ä dik za odpovede.Asi budem skusat pokus-omil.
mne sa zda ze ty si mylis 2T a 4T motor