ARN 150 - 170

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

ARN 150 - 170

#1 Príspevok od užívateľa TomasARN » Po Apr 07, 2008 6:44 pm

Chcem sa vas opytat, ked mam vsetko seriove a dam 170 valec, co musim spravit z karburatorom a ci tym vobec nieco dosiahnem alebo co musim este vymenit. Ale nechcem sa pustit do celkoveho prerabanie, iba tie ozaj najnutnejsie veci. Dakujem,

A poprosim pridrzte sa otazky, nech tu nie je vela OT prispevkov.

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#2 Príspevok od užívateľa dr.snake » Po Apr 07, 2008 7:08 pm

podla mna nedoosiahnes skoro nic len si narobis robotu a vygrcas prachy :D ..bud spokojny ze ti to fachci a jazdi :D
podpis som si este nenastavil

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

#3 Príspevok od užívateľa TomasARN » Po Apr 07, 2008 7:13 pm

tiez si myslim, ze to nebude uzasne. variator asi viac nepusti

Užívateľov profilový obrázok
Domco
motorkár
motorkár
Príspevky: 1193
Dátum registrácie: St Sep 12, 2007 1:48 pm
Skúter: Piaggio X8
Bydlisko: Nitra

#4 Príspevok od užívateľa Domco » Po Apr 07, 2008 7:46 pm

8) No tomas neviem ci sa to oplati vymyslat s tym ,ved ti to ide celkom slusne nie
Gilera runner => Piaggio X8

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

#5 Príspevok od užívateľa TomasARN » Po Apr 07, 2008 8:03 pm

ide slusne, ale mozem mat za cca 2500 Sk 170 valec, piest a kruzky a presne pasuje na ARNko, bez upravy

Užívateľov profilový obrázok
ArMoR
v podmienke
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Po Aug 20, 2007 1:57 am
Skúter: neuvedený
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa ArMoR » Po Apr 07, 2008 9:12 pm

No v meste jeden chlapec dal na nejakú čínu naraku 180(?) valec, a vraví, ťe mu pridalo dosť ... cítiš hlavne na maximálke ... potom dal vario a vravel, že sa to nedalo porovnať ... ešte remene a takéto maličkosti, karburátor iba nastavoval ...
inak ak dobre viem išlo mu to 125 (GPS) ... neviem presne ...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#7 Príspevok od užívateľa dr.snake » Po Apr 07, 2008 9:19 pm

ty musis zhodnotit
podpis som si este nenastavil

geetee

#8 Príspevok od užívateľa geetee » Po Apr 07, 2008 9:21 pm

no mne ide (islo uz predane :-D ) ARN150 112km/h a 170valec nedas do bloku, treba nechat vifrezovat ulozenie na valec (2000sk ale problem je zohnat niekoho kto ti to urobi, musi mat horizontalnu frezu) a samotne stelovanie je uz zanedbatelny problem

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

#9 Príspevok od užívateľa TomasARN » Ut Apr 08, 2008 6:58 am

bavil som sas predajcom a mal 180 valec na gy6 motory, ale vravel, ze ten sa musi upravit, aby zapasoval na ARnko, ale ze o take 3 tyzdne bude mat 170tku a ze tam pasuje bez uprav. Len ozaj neviem, ci to nejak pomoze.

Užívateľov profilový obrázok
ArMoR
v podmienke
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Po Aug 20, 2007 1:57 am
Skúter: neuvedený
Kontaktovať užívateľa:

#10 Príspevok od užívateľa ArMoR » Ut Apr 08, 2008 2:20 pm

stojí to za pokus, 2 litre neni až tak moc ...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#11 Príspevok od užívateľa jean » Ut Apr 08, 2008 2:29 pm

Ja chcem skúsiť tú 4ventilovú hlavu. Ak by to šlo, tak dám vedieť.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#12 Príspevok od užívateľa VLADY » Ut Apr 08, 2008 5:56 pm

Ak sa dá väčší valec tak sa otáčky najskorej nezvýšia ale zvýši sa výkon a aj krúťak len teda o kolko? a teraz otázka? čo s tým dosiahneš ak necháš pôvodné vario a zadný prevod? tak zvýšiš len akceleráciu... takže ak chceš ten zvýšený výkon a krúťak prečenčovať na rýchlosť musíš zmeniť prevod za ťažší ..buď na varci výmenou za nejaký čo má väčší priemer alebo trvalý výmenou prevodových kolies...
8)
alebo dať väčšie zadné koleso.... :D
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

#13 Príspevok od užívateľa TomasARN » Ut Apr 08, 2008 11:19 pm

ved to, ze mne nejde len o akcelaraciu ale aj o maximalku

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#14 Príspevok od užívateľa jean » St Apr 09, 2008 7:29 pm

Napr. ja mám vo variu dosť ťažký prevod, pri 100 niečo cez 7000. Tak ak by to šlo, mne by sa to páčilo.
podpis som si este nenastavil

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"