Strana 1 z 1

ARN 150 - 170

Napísané: Po Apr 07, 2008 6:44 pm
od užívateľa TomasARN
Chcem sa vas opytat, ked mam vsetko seriove a dam 170 valec, co musim spravit z karburatorom a ci tym vobec nieco dosiahnem alebo co musim este vymenit. Ale nechcem sa pustit do celkoveho prerabanie, iba tie ozaj najnutnejsie veci. Dakujem,

A poprosim pridrzte sa otazky, nech tu nie je vela OT prispevkov.

Napísané: Po Apr 07, 2008 7:08 pm
od užívateľa dr.snake
podla mna nedoosiahnes skoro nic len si narobis robotu a vygrcas prachy :D ..bud spokojny ze ti to fachci a jazdi :D

Napísané: Po Apr 07, 2008 7:13 pm
od užívateľa TomasARN
tiez si myslim, ze to nebude uzasne. variator asi viac nepusti

Napísané: Po Apr 07, 2008 7:46 pm
od užívateľa Domco
8) No tomas neviem ci sa to oplati vymyslat s tym ,ved ti to ide celkom slusne nie

Napísané: Po Apr 07, 2008 8:03 pm
od užívateľa TomasARN
ide slusne, ale mozem mat za cca 2500 Sk 170 valec, piest a kruzky a presne pasuje na ARNko, bez upravy

Napísané: Po Apr 07, 2008 9:12 pm
od užívateľa ArMoR
No v meste jeden chlapec dal na nejakú čínu naraku 180(?) valec, a vraví, ťe mu pridalo dosť ... cítiš hlavne na maximálke ... potom dal vario a vravel, že sa to nedalo porovnať ... ešte remene a takéto maličkosti, karburátor iba nastavoval ...
inak ak dobre viem išlo mu to 125 (GPS) ... neviem presne ...

Napísané: Po Apr 07, 2008 9:19 pm
od užívateľa dr.snake
ty musis zhodnotit

Napísané: Po Apr 07, 2008 9:21 pm
od užívateľa geetee
no mne ide (islo uz predane :-D ) ARN150 112km/h a 170valec nedas do bloku, treba nechat vifrezovat ulozenie na valec (2000sk ale problem je zohnat niekoho kto ti to urobi, musi mat horizontalnu frezu) a samotne stelovanie je uz zanedbatelny problem

Napísané: Ut Apr 08, 2008 6:58 am
od užívateľa TomasARN
bavil som sas predajcom a mal 180 valec na gy6 motory, ale vravel, ze ten sa musi upravit, aby zapasoval na ARnko, ale ze o take 3 tyzdne bude mat 170tku a ze tam pasuje bez uprav. Len ozaj neviem, ci to nejak pomoze.

Napísané: Ut Apr 08, 2008 2:20 pm
od užívateľa ArMoR
stojí to za pokus, 2 litre neni až tak moc ...

Napísané: Ut Apr 08, 2008 2:29 pm
od užívateľa jean
Ja chcem skúsiť tú 4ventilovú hlavu. Ak by to šlo, tak dám vedieť.

Napísané: Ut Apr 08, 2008 5:56 pm
od užívateľa VLADY
Ak sa dá väčší valec tak sa otáčky najskorej nezvýšia ale zvýši sa výkon a aj krúťak len teda o kolko? a teraz otázka? čo s tým dosiahneš ak necháš pôvodné vario a zadný prevod? tak zvýšiš len akceleráciu... takže ak chceš ten zvýšený výkon a krúťak prečenčovať na rýchlosť musíš zmeniť prevod za ťažší ..buď na varci výmenou za nejaký čo má väčší priemer alebo trvalý výmenou prevodových kolies...
8)
alebo dať väčšie zadné koleso.... :D

Napísané: Ut Apr 08, 2008 11:19 pm
od užívateľa TomasARN
ved to, ze mne nejde len o akcelaraciu ale aj o maximalku

Napísané: St Apr 09, 2008 7:29 pm
od užívateľa jean
Napr. ja mám vo variu dosť ťažký prevod, pri 100 niečo cez 7000. Tak ak by to šlo, mne by sa to páčilo.