Strana 1 z 1
Skapínanie a vynechávanie
Napísané: Po Apr 14, 2008 11:32 pm
od užívateľa Beella
Cavte chalani vybral som restrikciu z difuzora, trochu som sa babral s karburatorom (co som nemal robit), a ked stojim a dam mu plny, tak skape a ked idem dlhsie, tak zacne vynechavat? Nemal by som vymenit trisku? A aku velku?

Uz teraz dakujem za rady.
Napísané: Ut Apr 15, 2008 9:15 am
od užívateľa yanchi
hmm menil si aj zmes na tom karburatore? tiez si myslim ze by mozno pomohla triska...
Re: Skapínanie a vynechávanie
Napísané: Ut Apr 15, 2008 11:23 am
od užívateľa theruck
Beella napísal:Cavte chalani vybral som restrikciu z difuzora, trochu som sa babral s karburatorom (co som nemal robit), a ked stojim a dam mu plny, tak skape a ked idem dlhsie, tak zacne vynechavat? Nemal by som vymenit trisku? A aku velku?

Uz teraz dakujem za rady.
mal by si nastelovat karburator
urob to PRESNE tak ako je to napisane tu:
http://www.scooter-tuning.sk/aknt.htm
Napísané: Ut Apr 15, 2008 3:48 pm
od užívateľa Beella
Poziciu akej ihly? Ten srobik asi M3, co je ma na konci taky spic? A ja tam mam asi tyzden nowu sviecku s ktorou som najazdil asi 80 km. Mam ju ocistit a potom to skusat a pozerat ze aku ma farbu?
Napísané: Ut Apr 15, 2008 3:58 pm
od užívateľa theruck
ihla je v supatku karburatora, s tou nemusis nic robit asi v tvojom pripade. ta sviecka pokial ti funguje tak ju nemusis cistit. ona sa vypali sama. cistenim by si ju skor mohol pokazit
Napísané: Ut Apr 15, 2008 4:02 pm
od užívateľa chudar
je to jednoduche

rid se barvou svicky

ta ti rekne uplne vse hledne nastaveni smesi

dobra smes-barva svicky cihlove cervena
spatna smes-bila(svetla svicka)=chuda smes, velke riziko zadreni, motor se prehriva, ale jede super
a dalsi spatna smes_cerna(tmava svicka)=bohata smes-lepsi varianta spatne smesi, temer zadne riziko zadreni, ale hur to jede a zere hrozne moc benzinu....
Pokud si oddelal restrikci z karburatoru, tak by jsi mel dat vetsi trysku, pokud sis hraj jen se sroubkem...

jeste k tomu jsou na karbci vesinou 2 sroubky, 1 je vzdusnik, tim se steluje prisun vzduchu na volnobeh a sroubek na smes, pro jemnejsi doladeni smesi, ale pokud to mas uplne rozhozeny, tak je to zbytecny

.... vzdusnik je umistenej vice jako kdyby do stredu karbce a ten na smes je ke kraji k filtru->ten zasroubuj uplne na doraz a povol o 1 az 1,5 otacky...nastartuj, kousek to projed a za jizdy motor vypni, odsroubuj svicku a podivej se jakou ma barvu a podle toho postupuj

jeste neco k jehle> Když dáš zarazku na jehle vys, bude smes v nizkych otackach chudsi ....kdyz das zarazku na jehle niz, bude smes bohatsi v nizkych tockach
Hodne zdaru pri ladeni

Napísané: Ut Apr 15, 2008 4:47 pm
od užívateľa Beella
A nemal by som najprv kupit trisku a s tou to dostelovat? Len este keby som vedel jaku.

Napísané: Ut Apr 15, 2008 5:04 pm
od užívateľa theruck
ne. precitaj si ten navod co som ti poslal a ked ho precitas poriadne a pochopis ho tak ti to bude jasne. ked si to nepochopil tak to zober do servisu alebo kamaratovi co sa tomu rozumie
Napísané: Ut Apr 15, 2008 5:12 pm
od užívateľa Beella
Pochopil som. Dufam. Ta triska mi bude davat len viacej zmesi ale zmes ostane taka aku si ju nastavim pri tejto triske. Pochopil som?

Napísané: Ut Apr 15, 2008 5:21 pm
od užívateľa theruck
vobec ne
pockaj ja ti tu najdem taky obrazok
http://www.scooter-parts.sk/data/tuning_karbu.pdf tu mas este jeden navod v anglictine a ten obrazok som nenasiel. je na nom nakreslene ze do 1/4 plynu zmes zavisi od nastavenia volnobeznej skrutky do 2/3 od nastavenia ihly a na plny plyn ze bohatost zmesi zavisi uz len od trysky
to znamena ze ked to nastavujes tak musis urobit minimalne 2 testy farby sviecky -1. na neutrale 2. na plnom plyne
testuje sa to tak po 3-5 minutach jazdy
alebo pod na chat a tam ti to skusim vysvetlit ked nieco este nevies
Napísané: Ut Apr 15, 2008 5:29 pm
od užívateľa Beella
cakam