Strana 1 z 2
Kymco XCiting 250/300i - prvá výmena motorového oleja?
Napísané: St Jún 04, 2008 12:53 pm
od užívateľa Crossbiker
V servisnej knižke je po 1000km, v manuáli po 300km, inde som zas čáítal po 500km som z toho labuť

kedy ste vy menili?
Napísané: St Jún 04, 2008 12:56 pm
od užívateľa Lapko
po 1000
Napísané: St Jún 04, 2008 12:57 pm
od užívateľa THeBaNDiT
takze si predsalen zakotvil u Xcitinga?

Ja by som sa drzal servisnej knizky...
Napísané: St Jún 04, 2008 1:04 pm
od užívateľa Crossbiker
THeBaNDiT napísal:takze si predsalen zakotvil u Xcitinga?

Ja by som sa drzal servisnej knizky...
no hej ale tá vyzerá byť univerzálna pre všetky produkty Kymco(skútre, chopre, motorky) v manuáli, ktorý je pre kymco XCiting 250/500 sa uvádza 300km

Napísané: St Jún 04, 2008 1:29 pm
od užívateľa dr.snake
Napísané: St Jún 04, 2008 1:36 pm
od užívateľa VLADY
300 je blbosť ja som bol na garančke po tých 1000 ,a olej menili v rámci garančky zadara len som platil samotný olej (100vku).

A v prevodovke by som tiež menil prvý raz po tisícke pretože čo je to už tých 300kilometrov...To sú 4 hodinky jazdenia
Ale zas asi by bolo lepšie brnknúť predajcovi kedy máš prísť na garančku...ak si sa nedohodol len na štemplovaní...

Napísané: St Jún 04, 2008 3:50 pm
od užívateľa FoXiK
300 neni blbost.. motorovy po prvy krat moze menit po 300 ja som mal tak na stvorkolke tiez... a potom sa meni po 1000-1500 ako ktore masiny

pretoze ked je novy motor tak tych 300km tie otrepy opadaju a ten olej potrebuje vymenu ale len prvy krat tie ostatne su uz len preto ze sa ten olej ojazdieva a uz nema take vlastnosti ale ten prvy krat to je Hlavne kvoli tym otrepom

podla toho kde to je napisane ale dal by som na ten manual

Napísané: St Jún 04, 2008 8:07 pm
od užívateľa Bacil-BA
Presne po 1001 km, ako vravel manuál a blikala kontrolka "ChngOil" na displayi. Počkaj pokiaľ aj Tebe zabliká a pojdeš...

Napísané: St Jún 04, 2008 9:23 pm
od užívateľa alcatelko
u chinana (taiwanca) cim skor tym lepsie...takze max po 500 by som menil
Napísané: St Jún 04, 2008 9:31 pm
od užívateľa dr.snake
alcatelko napísal:u chinana (taiwanca) cim skor tym lepsie...takze max po 500 by som menil
presne cim skorej tym lepsie

Napísané: Št Jún 05, 2008 7:14 am
od užívateľa Crossbiker
alcatelko netrep to nič nemá spoločné s Taiwancom. Kymco robí kvalitnejšie než mnohý "značkový" výrobcovia. Mal som aj značkové moto aj čínu tak viem o čom píšem.
hade k tebe sa nevyjadrujem ty píšeš len aby si písal. to akoby som jedol polystyrén. tiež sa nenajem....

Napísané: Št Jún 05, 2008 9:35 am
od užívateľa alcatelko
Crossbiker napísal:alcatelko netrep to nič nemá spoločné s Taiwancom. Kymco robí kvalitnejšie než mnohý "značkový" výrobcovia. Mal som aj značkové moto aj čínu tak viem o čom píšem.
hade k tebe sa nevyjadrujem ty píšeš len aby si písal. to akoby som jedol polystyrén. tiež sa nenajem....

ok vymen po 1000 a potom odfot to co ti od tioal vytecie...aky olej tam mas naliaty? (znacka atd...) doverujes naplno tomu co tam mas naliate? uz len preto...a druhy dovod je konstrukcia motora...moze byt aj z lepsich materialov ako raketoplan ale ked je tak konstrukcne rieseny ani najlepsie materialy nepomozu (moc klznych ulozeni na moj vkus oproti inym motorom)
Napísané: Št Jún 05, 2008 10:03 am
od užívateľa Crossbiker
1.Kratšie výmenné intervali sú tam preto lebo to nemá papierový plnoprietokový filter ale len sitko. 2.XCiting má v motore moc klzných uložení? Však tam je mrte valivych ložísk-pozri si link na zloženie Kymco čo som sem na fórum dal. Tam nejde o opotrebovanie oleja vplyvom kvality motora, ten je myslím minimálne tak dobrý ako v tvojom Peugeote. Ide len o zanesenie vplyvom zabehu.
Napísané: Št Jún 05, 2008 2:43 pm
od užívateľa alcatelko

uz len pre toto...vahadlo sa opiera priamo o vacku...nie cez lozisko...to je jedno z najviac sa opotrebuvanych miest...a neviem ci uz mas aspon olejove cerpadlo (co do 150ccm cinany nemaju) nie to este filter olejovy... a vravim vies aky tam mas olej z vyroby? alebo ti ho rovno pri kupe vymenili? lebo pochybujem ze ti tam naliali daky repsol,mobil alebo agip... preto cim skor tym lepsie
Napísané: Št Jún 05, 2008 3:43 pm
od užívateľa jean
Ale dvojventily majú bežne vačku priamo na vahadle. S dobrým olejom to vydrží v pohode, pokiaľ to nebude klepať na voľnobehu. Kua, ale myslel som, že už aspoň toto bude mať olejový filter, šak to je na hanbu, za také prachy. Tak to má asi aj mazanie len rozstrekom. 500 je ako robená? Dúfam, že aspoň tá má normálne usporiadanie.
Napísané: Št Jún 05, 2008 4:02 pm
od užívateľa Crossbiker
to ma neštve, že to nemá ložiská na vačke DR-ko čo som mal tiež nemalo a motor bol nezmar. pežót možno mal-neviem a ventily klepali-aj po nastavení a bolo počuť ako "strihajú" zvuk jak na Š-Favorit. a že némá olejovéčerpadlo?

a toto je čo mlynček na piškóty?

Napísané: Št Jún 05, 2008 4:12 pm
od užívateľa alcatelko
ja sa nehadam ze nema...som sa pytal ze ci vobec ma...
a celkovo mna nic nie je do toho kedy vymenis olej...cisto len tvoja vec...pytal si sa kedy ho vymenit...povedal som svoj nazor...kedze ty mas zjavne iny ok...ale naco sa potom pytas ked si uz rozhodnuty ze radsej neskor ako skor...mal som odfotit jostov olej po 3000km

alebo skor to co tam miesto oleja ostalo lebo olejom sa to nazvat nedalo...ale vylahcilo mu to motor o dobreho pol kila ked sa vyliali piliny von
vela stastnych kilometrov (kym ho zas vymenis...)

Napísané: Št Jún 05, 2008 4:25 pm
od užívateľa jean
Inak to je zaujímavé, ja som menil teraz po 2000t. teraz a ešte bol len taký zakalený. Metalíza v ňom nebola žiadna. Či jostobb menil prvý raz po 3000t.

?
Napísané: Št Jún 05, 2008 5:01 pm
od užívateľa Crossbiker
alcatelko nehádam sa vymením ho pri 300 za repsol 10W40 a potom znovu pri 1000. len som zisťoval či sa dáš vytočiť

ale vydím, že si kľuďas. tak zatím čaf.
Napísané: Št Jún 05, 2008 5:06 pm
od užívateľa jean
Nechápem, prečo tam nedali papierový filter, keď to má tlakové mazanie

.
Napísané: Št Jún 05, 2008 6:07 pm
od užívateľa VLADY
Aj príruba na filtrík dačo stojí a aj filtrík samotný tiež..a každá ušetrená korunka vo výrobe sa zíde....(napríklad na odmeny managerom alebo vyššie dividendy pre akcionárov....) A aj tak v podstate to vychádza finančne asi rovnako či drahý olej a filter každých cca 10000km alebo lacnejší olej a vyčistiť sítko každých 4000km..,.samozrejme robotu nerátam šak sám sebe sám....

Napísané: Št Jún 05, 2008 10:38 pm
od užívateľa alcatelko
jean napísal:Inak to je zaujímavé, ja som menil teraz po 2000t. teraz a ešte bol len taký zakalený. Metalíza v ňom nebola žiadna. Či jostobb menil prvý raz po 3000t.

?
prvy raz v 3000....

Napísané: Pi Jún 06, 2008 3:34 pm
od užívateľa jean
Vlady, lenže čo potom tie kecy o šetrení životného prostredia, fosílnych zdrojov a podobné kecy? Okrem toho, myslím, že ten motor má lepšiu výdrž, keď je olej jemne filtrovaný.
Alči: Tak to je potom iný geróóój

Napísané: Pi Jún 06, 2008 4:55 pm
od užívateľa VLADY
Ja viem že je to nehospodárne a neekologické lebo v podstate aj ten lacný olej treba vyrafinovať s takými stými nákladmi na energie ako ten drahší ale vysvetli to číňankom....

Napísané: Pi Jún 06, 2008 7:11 pm
od užívateľa Crossbiker
vymenné po 340km za Repsol, pôvodný olej bol čierny-viď. obrázok, piliny tam neboli.
