Strana 1 z 2

Napísané: St Júl 16, 2008 1:17 pm
od užívateľa chudar
ty si vybral jakej sroub z karbce?? :lol: ale ja bych rekl ze k tomu skutru je to odpovidajici rychlost :lol: :lol:

Napísané: St Júl 16, 2008 1:25 pm
od užívateľa Libang
koukni jestli na jednotce CDI (tj taková krabička co z ní vede nekolik drátu)je růžový drát , jestli jo tak ho přestřihni

Napísané: St Júl 16, 2008 2:03 pm
od užívateľa marko358
si robis srandu ten skutrik tak tipujem na 55 mozno trocha viac
a ktomu kablo to myslis fakt vazne??

Napísané: St Júl 16, 2008 2:04 pm
od užívateľa Libang
ano , tí odblokuješ otáčky ....

Napísané: St Júl 16, 2008 2:30 pm
od užívateľa Lapko
Skus pohladat na fore restrikcie... Ono to byva dost casto podobne alebo rovnake na vacsine scootrov. Dlhe alebo slepe koleno na vyfuku, restrikcny kruzok na variatore, pripadne mensia tryska v karburatore. To zuzenie s air boxu by som vratil nazad a aj ten srob z karburatora preistotu alebo upresni ktory a preco si ho vybral pripadne daj fotku kde sa nachadzal... CDI by som vziadnom pripadne nestrihal !

Napísané: St Júl 16, 2008 2:35 pm
od užívateľa THeBaNDiT
2 Lapko: niektore scootre su blokovane prave spominanym zuzenim v airboxe, skrutkou v karburatore a myslim, ze aj CDI maju poniektore blokovane... takze to moze byt aj jeho pripad. (neviem, ci nie su blokovania takto "rozdelene" medzi 2T a 4T vseobecne)

Napísané: St Júl 16, 2008 2:38 pm
od užívateľa Lapko
Prada zas som o nieco mudrejsi... Ale aj tak by ma zaujimalo aka a kde je skrutka v karburatore.
Nasiel som tuna restrikcie sania a je tam spomenute aj to CDI ale skrutka nie. Nemyslis ty nahodou trysku ? http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... restrikce/

Napísané: St Júl 16, 2008 2:48 pm
od užívateľa DamiBiker
MYSLIm ze prave kruzok z variatora ho brzdi

Napísané: St Júl 16, 2008 2:49 pm
od užívateľa alcatelko
na starsich cina 4t bola skrtuka ktora dobila doraz aby sa nedal karb naplno otvorit ale len asi do polky...tu skrutku zrejme ma na mysli

Napísané: St Júl 16, 2008 6:50 pm
od užívateľa jean
Kamarát na jednej 4t 50 from PRC odstavil EGR ventil (univerzálny recept, zatiaľ vždy úspešný :lol:), odvŕtal trocha valčeky aby vario šlo z vyšších otáčok a max. je okolo 60-65.

Napísané: St Júl 16, 2008 8:51 pm
od užívateľa VLADY
Ten šroub je len na karbecoch 4T motorov a je pod horným deklom na karbece ako je membrána čo dvíha ihlu... je to doraz aby ihlu nedvíhalo uplne hore... a teda menej paliva -menší výkon. :roll:

Napísané: St Júl 16, 2008 10:58 pm
od užívateľa denisoo.ga
ERG ventil ak mna by zaujimalo co to je

Napísané: St Júl 16, 2008 11:45 pm
od užívateľa Libang
používá se to u dieselových motorů (že je i na scooteru sjem nikdy neslyšel) k recirkulaci výfukových plynů , tzn že spaliny se znovu pouští do válce ... je to kvůli sníženi emisí

Napísané: St Júl 16, 2008 11:49 pm
od užívateľa alcatelko
u motoriek je to presne na opak a pusta to do vyfuku cisty vzduch na znizenie uhlovodikov v spalinach...

Napísané: St Júl 16, 2008 11:50 pm
od užívateľa Libang
jj díky za objasnění

Napísané: Št Júl 17, 2008 8:44 am
od užívateľa jean
Ku už si dajte povedať, že je to to isté, porovnaj si tlak vo výfuku a v saní :roll:, tiež to funguje ako v nákladáku. Ja som si to nechtiac porovnal, keď mi hadicu prepálilo. Sám číňan to má tak napísané, odkaz z hlavy neviem. To čo ty myslíš je sekundárne vstrekovanie vzduchu do výfuku. A ukážte mi odkaz, kde o tom píše nejaký výrobca, pretože si to neviem predstaviť ako to robí ten pretlak, ktorý je väčší ako ten vo výfuku. Ono totiž na to treba buď turbo, alebo kompresor, viď staršie motory od mercedesu, kde sa to používalo. Tou recirkuláciou totiž spaliny čiastočne idú späť do valca, kde sa znova "prepália" a zároveň znižujú teplotu spaľovania. Na samotnom spaľovaní benzínu sa nepodieľajú, pretože sa berú ako inertný plyn.

Napísané: Št Júl 17, 2008 10:18 am
od užívateľa alcatelko
tak za prve...ked si kuknes na piaggiu ako je otoceny ventil ihned je jasne od kial kam to ide...vo vyfuku nemas stale len pretlak ale aj podtlak...ked ide podtlakova vlna nazad si to potiahne a ked je pretlak ventil to uzavrie...co som stratil jeden starsi katalog bola tam krasna schema ako je to na 4t zapojene...(honda dominator)...povedz mi na co by bola dobra recirkulacia spalin v 4t? okrem zvysenia nespalenych uhlovodikov a brutalneho znizenia vykonu?

Napísané: Št Júl 17, 2008 10:29 am
od užívateľa jean
Druhým prepálením sa aj tie zvyšky spália. Keďže sa jedná o inertný plyn, ďalej sa nezúčastňujú na spaľovaní. A čo myslíš, prečo asi čínske skútre majú vyššiu maximálku, keď sa to odstaví? Práve preto, že sa zvýši výkon. Vieš čo, ja sa tu o tom s tebou hádať nebudem. Skús si zájsť za niekým, čo tomu rozumie a vysvetlí ti to. Toto je celkom analogické s autohifi, tiež im už nikto neodporuje. Spätná vlna síce vznikne, ale rozhodne tam nevznikne podtlak. Ak teda myslíš využitie prekrytia ventilov.

Napísané: Št Júl 17, 2008 10:40 am
od užívateľa alcatelko
prave ze je to inertny plyn...ten je sice fasa v diesloch ale u klasiky to zapricini zle prehorenie zmesy...a tym viac uhlovodikov...a zakladna teoria o prudeni vo vyfuku je o com?... ja viem nemam o tom sajnu...

Napísané: Št Júl 17, 2008 11:57 am
od užívateľa jean
Dobre vzniká tam aj podtlak, ale pri 4t sa prakticky neuplatňuje, myslím pri týchto našich zázrakoch. Čínske skútre vracajú spaliny do valca. Piaggo nech to má ako chce, ten motor som nevidel.

Napísané: Št Júl 17, 2008 2:37 pm
od užívateľa denisoo.ga
a ma to vlastne niaky vpliv na vykon

Napísané: Pi Júl 18, 2008 10:51 am
od užívateľa jean
Má, znižuje ho to.

Napísané: Pi Júl 18, 2008 2:04 pm
od užívateľa denisoo.ga
a ako sa to da odmontovat jednoducho sa odpoji hadicka a zaslepi sa to alebo je vtom neco viac

Napísané: Pi Júl 18, 2008 2:45 pm
od užívateľa jean
Presne tak, a môžeš potom troška laborovať s tryskou, napr. miesto 106 dať 110 a pod. Na čínske stroje to funguje, na značkových neviem. Mám skúsenosti len s troma čínskymi :oops:, ale vždy to pomohlo.

Napísané: Pi Júl 18, 2008 4:24 pm
od užívateľa marko358
jean ked mas skusenost s china motormi prosimta povedz mi na karburatore ako sa nastavuje bohatost zmesi myslim tym ten srob z boku treba potocit dolava alebo do prava ked chcem viac benzinu mal som to rozobrane a nechce sa mi to zas cele rorozoberat len ci sa nepametas a inas ake mas za sebou prestavby rozmyslam nad valcekmi spojkovimi pruzinkami mozno kontrastka neskor mozno filter a trisku