Strana 1 z 1
nastavenie ihly
Napísané: Ut Aug 05, 2008 11:35 am
od užívateľa miro2100
vymenil som karburator 17,5 DellOrto a neviem ako mam nastavit ihlu-dal som ju do stredu ,no niekedy pri volnobehu a pridani na plny plyn ho na chvilu zadusi a poítom ide
Napísané: Ut Aug 05, 2008 12:25 pm
od užívateľa VLADY
Tak u skús dať aj hore a aj dole a uvidíš rozdiel...ťažko povedať či je na vine ihla pri rozbehu....možno je aj hlavná triska príčinou toho dusenia...a ozaj mal si motor dobre zohriaty? keď si to skúšal?
Napísané: Ut Aug 05, 2008 11:35 pm
od užívateľa miro2100
motor jasne ze bol zohriaty ,ale teraz som nasiel na fore 2 rozne nazory,no podla mna je ten spravny,ze ked ihlu nastavim na na celkom hornu zarazku-to znamena ,ze je ihla celkom dole ,ide menit paliva do valca a naopak ked segerku nastavim na spodnu risku -cize ihla je hore -vtedy ide viacej paliva do valca -je ta moja domienka pravdiva.Dik za odpoved.
Napísané: St Aug 06, 2008 4:32 am
od užívateľa konti
čím je ihla vyššie (nižší zárez) tým dostáva viac paliva, takže asi si to napísal správne
Skús dať ihlu na 2. zárez a kus povoz aká bude sviečka
Napísané: St Aug 06, 2008 6:14 pm
od užívateľa VLADY
Ale ide o bohatosť zmesy.... a ihla dáva len palivo a to sa primiešava k vzduchu čo ide cez difuzer - a ťažko povedať či sa to dusí pri tom priadní že má málo alebo vela....ale vo všeobecnosti ak sa prudko pridá plyn tak sa zmes ochudobní ... preto je na 4T AC pumpa ktorá tam strekne prídavné palivo ...Aspoň ja mám taký poznatok...tak ak sa mýlim tak sorry

Napísané: So Aug 09, 2008 8:29 am
od užívateľa theruck
ked sa to dusi pri pridani plynu tak je ihla moc vysoko
Napísané: St Aug 13, 2008 4:32 pm
od užívateľa miro2100
po nejakych 15-20km som pozrel na sviecku a dost je svetla-cize chudobna zmes,este jedna poznamka ,menil som karburator 17,5 DellOrto,mam to od kamarata a hlavna tryska je 85 no mala by tam byt 90-moze to sposobovat tryska ,ze je chudobna zmes.Neviem posudit ci 85 a 90 moze robit taky rozdiel .Dik za radu
Napísané: St Aug 13, 2008 5:50 pm
od užívateľa VLADY
Samozrejme že môže ... prečo by boli inak odstupňované tak jemne...
Napísané: Pi Aug 15, 2008 1:06 pm
od užívateľa theruck
miro2100 napísal:po nejakych 15-20km som pozrel na sviecku a dost je svetla-cize chudobna zmes,este jedna poznamka ,menil som karburator 17,5 DellOrto,mam to od kamarata a hlavna tryska je 85 no mala by tam byt 90-moze to sposobovat tryska ,ze je chudobna zmes.Neviem posudit ci 85 a 90 moze robit taky rozdiel .Dik za radu
nevies posudit ale vies ze tam ma byt 90? a to mas odkial?
Napísané: Pi Aug 15, 2008 6:18 pm
od užívateľa miro2100
theruck napísal:miro2100 napísal:po nejakych 15-20km som pozrel na sviecku a dost je svetla-cize chudobna zmes,este jedna poznamka ,menil som karburator 17,5 DellOrto,mam to od kamarata a hlavna tryska je 85 no mala by tam byt 90-moze to sposobovat tryska ,ze je chudobna zmes.Neviem posudit ci 85 a 90 moze robit taky rozdiel .Dik za radu
nevies posudit ale vies ze tam ma byt 90? a to mas odkial?
Nove karburat.maju hlavnu trysku 90 DellOrto a preto si myslim ,ze min.90 by ta mala byt ,pripadne vacsia
Napísané: Pi Aug 15, 2008 6:52 pm
od užívateľa lil_b
miro2100 napísal:theruck napísal:nevies posudit ale vies ze tam ma byt 90? a to mas odkial?
Nove karburat.maju hlavnu trysku 90 DellOrto a preto si myslim ,ze min.90 by ta mala byt ,pripadne vacsia
velkosť trysky sa neda podla mna povedať ako z katalogu ak nie je všetko original, čiže si vymenil karb, nie je všetko original, tak kup sadu a skušaj

o tom to je, to je ten tunning/ladenie, ne vymeniť sklička v blinkroch

goodluck
Napísané: Ut Aug 26, 2008 2:12 am
od užívateľa 4BALL
Prepacte velmi sa do toho nerozumiem, vie mi niekto povedat, oznacit kde sa nachadza ta ihla ?

Napísané: Ut Aug 26, 2008 11:36 am
od užívateľa raplik
hmm tipnem si..... vo vnutri v supatku

Napísané: Ut Aug 26, 2008 12:05 pm
od užívateľa miro2100
tak som cez vikend trosku laboroval s ihlou a nakoniec dal som segerku na najvyssi zarez,to znamena ,ze ihla je celkom dolu a slape to jak ocko.
Napísané: Ut Aug 26, 2008 12:43 pm
od užívateľa FoXiK
tak to mam tusim aj ja
tu mas tu ihlu ( supatko hadam viec co je .. ten valcek )v nom je ihla ktora sa s nim zdviha a pusta benzin cez hlavnu trysku

Napísané: Ut Aug 26, 2008 3:11 pm
od užívateľa 4BALL
no super uz to mam diky
