Strana 1 z 2

Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Št Apr 30, 2009 9:11 pm
od užívateľa deltoro5784
Zaujímalo by ma kolko otáčok vydrží sériová kľkuka na Keewayoch. A samozrejme môžete sem napísať aj iné modely skútrov pre ostatných keby to niekto hladal.
A ešte podotázka ten obmedzovač čo je na keewayoch tak do kolko rpm je to nastavené? Alebo je to nastavené tak aby kluka vydržala?

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Ne Máj 03, 2009 9:15 am
od užívateľa matopn
ta, zaelzi aj an krutiacom momente nie len an otackach

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Po Máj 04, 2009 6:40 pm
od užívateľa Shorty
ja mam tiez keeway tuning ten co mam v podpise a na mieste som to vytocil na 10300 otacok ale pri jazde je to urcite menej a zatim pohodka 8)

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Ut Máj 05, 2009 10:59 pm
od užívateľa chudar
no myslim že by mohla vydžet i delší dobu tech 10500-11000 otáček

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 9:25 am
od užívateľa alcatelko
otacky by mala vydrzat tych 11tis bez problemov...lenze nevydrzi vyssi vykon a moment...

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 9:27 am
od užívateľa deltoro5784
alcatelko napísal:otacky by mala vydrzat tych 11tis bez problemov...lenze nevydrzi vyssi vykon a moment...
Takže odporúčaš vymeniť kluku keď som menil valec? Mám tam 70 ccm Poliny sport liatinu 8-10 PS
P.S akú kluku by si odporučil aby to vydržalo? + ložiská? a čo ešte tam treba meniť? Ďakujem

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 9:35 am
od užívateľa alcatelko
na keeway mas velky vyber...bud motoforce alebo malossi...motoforce teda mizerna kvalita tak ostava malossi...a loziska ntn...

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 10:24 am
od užívateľa Mitko
Alci tým "že maš velky vyber" chcel naznačiť že na keeway, motorro ako aj CPI nemaš inu volbu ako malossi kluku. na kluku počitaj s investiciou 190eur. hold za kvalitu sa plati. ale zase lepšie je dať hned na začiatku niečo kvalitne ako 2-3 krat meniť niečo lacnejšie a nekvalitne. ked si to spočitaš tak nekvalita ta skoro vždy stoji viac penazi.

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 12:03 pm
od užívateľa chudar
ja bych dal S6 HPC, ta stoji 130e a je perfektní :wink:

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 12:13 pm
od užívateľa alcatelko
na keeway? od kedy ju robia?
da sa dat aj minarelkova ale vtedy treba vymenit vsetko co je na kluke...(volnobezka,vario,remenica,rotor zapalka...)

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 12:49 pm
od užívateľa optik
deltoro5784 napísal: Takže odporúčaš vymeniť kluku keď som menil valec? Mám tam 70 ccm Poliny sport liatinu 8-10 PS
P.S akú kluku by si odporučil aby to vydržalo? + ložiská? a čo ešte tam treba meniť? Ďakujem
Nooo presne si sa dostal do takej situacie ako je pred rokom a pol, kedze treba vymenit vsetko co je na kluke - ako pise Alcatelko, tak je potom jednoduchsie vymenit cely motor... a to neodporucam :) lebo sa budes trapit ako ja :D

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 1:04 pm
od užívateľa Mitko
jj optik ma pravdu. Na tuning keeway ak chceš zachovať aku taku spolahlivosť nie je nejak na vyber. myslim že s tou malossi klukou nešlapneš vedla. aj ked je to trošku darhšie ale zase aj to niečo vydrži a v kombinacii s malossi sport valcom je tam životnosť aj nejaka. s dobrymi klabkami a karbom + vario a nejke doladovanie sa podla mna da nejakych 90km/h GPS dosiahnuť pri rozumnej spotrebe. ako už "optik" povedal vymena motora za napr nejaku tal. značku je super až do mementu kym nepride na rad elektroinštalacia činska ktora si nie velmi rada rozumie s vymenenym motorom (aspon tak sa mi zda že toto mal optik na mysli pri svojej odpovedi) inak da sa dať aj LC chladenie z minareli ako tak pasuje Alci hovoril potom už len dať nejaky vhodny chladič a nejaky polini corsa valec a nejakych 13konikov je na svete......otazne je či to vydrží keeway karter???? vzhladom k tomu že "optik" pisal že ked porovnal spracovanie keeway kartra a piaggio tak to bolo nejak dosť kvalitativne rozdielne citujem: "čo som na keeway kartri pilil ručne na piaggio muselo isť flexou"

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 2:59 pm
od užívateľa chudar
alcatelko napísal:na keeway? od kedy ju robia?
da sa dat aj minarelkova ale vtedy treba vymenit vsetko co je na kluke...(volnobezka,vario,remenica,rotor zapalka...)
ja nevim jestli ji delaj nebo ne :lol: ale je dobrá :D :D

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 10:37 pm
od užívateľa Csicsko550
laci sak 6ko daval na HPCcko seriove zapalko nie?

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: St Máj 06, 2009 11:05 pm
od užívateľa alcatelko
6ko menil rotor...viem kedze som mu vsetko na to zhanal...potrebujes rotor z minarelky lebo keeway ma iny kuzel...

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Št Máj 07, 2009 1:21 pm
od užívateľa deltoro5784
Este jedna otázka, keď nechám pôvodnú kluku a tá prdne tak automaticky zničí aj piest s valcom?
A môže sa niečo stať aj mne keď budem akurát vo vysokej rýchlostí? (zablokovanie kolesa a následný pad poprípade niečo iné)

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Št Máj 07, 2009 4:12 pm
od užívateľa matopn
zalezi ako ju znicis moze sa stan aj valcu a piestu daco ale nemusi a nemalo by sa ti nic stat aj ked to je vo velkej rychlosti anto tam mas spojku

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Št Máj 07, 2009 10:47 pm
od užívateľa Csicsko550
neviem preco si myslia ludia ze ked sa zadre valec alebo nieco tak ze zablokuje koleso,tuto nemas retaz,a tym padom ako ti motor zhasne tak to mas asi rovnake ked ides rychlo a vypnes zapalovania

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Pi Máj 08, 2009 11:32 am
od užívateľa matopn
alebo ako na bicykli ked prestanes slapat tak sa ti zasekne koleso? nato tam ej volnobezka variator a spojka aby sa ti nezaseklo ved aby by to malo vyznam

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Pi Máj 08, 2009 12:05 pm
od užívateľa deltoro5784
Dobre dík len som chcel vedieť lebo s tým nemám skúsenosti,aspoň môžem pokojnejšie spávať

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Pi Máj 08, 2009 12:34 pm
od užívateľa alcatelko
spojka rozopne az pri nizsich otackach...ked sa to kusne poriadne tak zablokuje kolo a pusti az ked takmer stojis (ako ked za jazdy pustis plyn tak spojku vypne az v nizkej rychlosti...)...mas viac druhov zadreti...ked mas vylagrovanu kluku tak to najskor zacne strasne vibrovat...vecsinou to vyderie drazky do valca...ale ak rupne lozisko na ojnici tak sa to zvykne kusnut nacisto a naraz (skrizi sa piest...ak je nekvalitna kluka tak ju obcas aj roztrhne)

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Ne Máj 10, 2009 12:41 am
od užívateľa chudar
matopn napísal:alebo ako na bicykli ked prestanes slapat tak sa ti zasekne koleso? nato tam ej volnobezka variator a spojka aby sa ti nezaseklo ved aby by to malo vyznam
volnobezka je pouze kvuli starteru :wink: ...jinak zablokovat kolo se nemuze...jde to přirovnat k tomu že když jedeš tak máš ,,zařazenou rychlost" a když ubereš plyn tak je tam ,,neutrál"

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Ne Máj 10, 2009 12:19 pm
od užívateľa palo1128
Neutrál máš až keď ti rozopne spojku.

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Ne Máj 10, 2009 12:43 pm
od užívateľa VLADY
Ale ak sa kúsne piest tak samozrejme tým aj zadné koleso ale len na chvílku lebo spojka sa hneď rozopne a potom sa už nezopne lebo motor sa už netočí....Ale príjemné to asi nebude hlavne niekde v zátačke v náklone ....ešte som to nezažil :no:

Re: Koľko otáčok vydrží sériová kluka?

Napísané: Ne Júl 03, 2011 11:46 am
od užívateľa motec1
Síce 2.roky stará téma ale zaujíma ma toto
Este jedna otázka, keď nechám pôvodnú kluku a tá prdne tak automaticky zničí aj piest s valcom?
A môže sa niečo stať aj mne keď budem akurát vo vysokej rýchlostí? (zablokovanie kolesa a následný pad poprípade niečo iné)

spojka rozopne az pri nizsich otackach...ked sa to kusne poriadne tak zablokuje kolo a pusti az ked takmer stojis (ako ked za jazdy pustis plyn tak spojku vypne az v nizkej rychlosti...)...mas viac druhov zadreti...ked mas vylagrovanu kluku tak to najskor zacne strasne vibrovat...vecsinou to vyderie drazky do valca...ale ak rupne lozisko na ojnici tak sa to zvykne kusnut nacisto a naraz (skrizi sa piest...ak je nekvalitna kluka tak ju obcas aj roztrhne)
Podľa mňa ide o to, či ti roztrhne ojnicu alebo nie ??? Či to vydrží ojničné ložisko na kľuke alebo hore v oku u piesta, môže byť spôsobené aj zlým mazaním. Ide o to či tie športové kľukovky majú ojnicu z lepšieho materiálu , alebo je to len komerčný ťah.
PS: nebavím sa o High-end.