Aerox - Karburator Gurtner PY12
Napísané: Ut Mar 16, 2010 3:12 pm
Zdravim,
po nahodeni vyfuku som mal chudobnu zmes, tak som objednal trysku 95, kedze podla zakulisnych informacii som tam mal mat original trysku 86. Samozrejme som tam ale mal trysku 61. Potom ma potesil Beella, ktory mal doma sadu trysiek a aj ich doniesol. Infarktove stavy prisli, az ked som zistil, ze tie M6 trysky su ine ako M6 v Gurtneri. Tryska v Gurtneri ma zavit po celej svojej dlzke a je zasrobovana tak, ze z tej rurky nic netrci. M6 trysky ktore som mal k dispozicii mali zavit iba na polovici dlzky a rozsirenu hlavicku. Alcatelko poradil, aby som z tej hlavicky kus odzrezal, lebo potom pravdepodobne plavakovu komoru nezavrem. Nejako sa mi ale podarilo ju zavret a skuter aj nastartoval. Zmes je OK. Problem je v tom, ze motorku dusi. Ak motorka stoji hodinu a nastartujem, ide na stojane ok. Akonahle sa chcem pohnut, iba chrci, pomaly sa pohnem a ked dosiahne nejakych 6000 otacok tak uz ide normalne. Po 200m jazdy uz je vsetko ok, motor ide ako ma v celom spektre otacok. Ked zastavim na 10 minut a nastartujem, ide tiez velmi dobre. Ked ale postoji dlhsie, situacia sa opakuje. Moze to byt tou hlavickou? Z tej rurky tryska trci o celu dlzku hlavicky.
po nahodeni vyfuku som mal chudobnu zmes, tak som objednal trysku 95, kedze podla zakulisnych informacii som tam mal mat original trysku 86. Samozrejme som tam ale mal trysku 61. Potom ma potesil Beella, ktory mal doma sadu trysiek a aj ich doniesol. Infarktove stavy prisli, az ked som zistil, ze tie M6 trysky su ine ako M6 v Gurtneri. Tryska v Gurtneri ma zavit po celej svojej dlzke a je zasrobovana tak, ze z tej rurky nic netrci. M6 trysky ktore som mal k dispozicii mali zavit iba na polovici dlzky a rozsirenu hlavicku. Alcatelko poradil, aby som z tej hlavicky kus odzrezal, lebo potom pravdepodobne plavakovu komoru nezavrem. Nejako sa mi ale podarilo ju zavret a skuter aj nastartoval. Zmes je OK. Problem je v tom, ze motorku dusi. Ak motorka stoji hodinu a nastartujem, ide na stojane ok. Akonahle sa chcem pohnut, iba chrci, pomaly sa pohnem a ked dosiahne nejakych 6000 otacok tak uz ide normalne. Po 200m jazdy uz je vsetko ok, motor ide ako ma v celom spektre otacok. Ked zastavim na 10 minut a nastartujem, ide tiez velmi dobre. Ked ale postoji dlhsie, situacia sa opakuje. Moze to byt tou hlavickou? Z tej rurky tryska trci o celu dlzku hlavicky.