Strana 1 z 1

Výkon Minarelli AC

Napísané: Ne Jan 02, 2011 2:27 pm
od užívateľa jardajbc
Ahoj chlapci, podělte se se mnou o dosažené tuningové výsledky na Minarelli AC. Já jsem odzkoušel pouze Streetrace 70ccm/litina/, DO 19, Multivar a LV ZX plus pružinky atd k doladění. Max.byla 106km/h dle GPS v leže- rovinka.
Pak Airsal T6 70ccm a už jen 94km/h. Možná chci moc. Uveďte své hodnoty. Díky.

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ne Jan 02, 2011 9:15 pm
od užívateľa alcatelko
malossi sport 70, 17.5mm karb, kevlar remen, giannelli go street vyfuk inac seria a max cca 85km/h vs 72km/h cista seria

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Po Jan 03, 2011 6:58 pm
od užívateľa theruck
ja som nemeral s GPS ale aprilia rally AC hebo nicasil,seriova kluka, 17,5 mm karb, hebo variator, polini pruzinky do spojky, navrtany aribox a ukazovalo to 120km/h ale tipujem ze to islo tak 95 km/h realnych.

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Po Jan 03, 2011 11:04 pm
od užívateľa Maty
NIcasil na seriovej kluke kokso pekne musela dostat na bendžo :D

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Jan 04, 2011 8:45 am
od užívateľa jardajbc
On to LeoVince pustí max do 9400ot a klika je nová takže v pohodě. Lepší krouták a výkon v tomto případě byl u ty litiny Streetrace. Tam mi praskla segerovka na pístním čepu a válec už nebyl ani na výbrus. Tak jsem zkusil nikasil.
Bohužel i po doladění válečků v multivaru nebyl výsledek takový jako u litiny. Chtělo by to pustit více do otáček ale to už právě chce lepší kliku, jiný fuk a řešit chlazení AC. Proto se ptám na ty výkony s nikasilem AC.

Kluci pište!!!Určitě nás jezdí na Minarelli AC 70ccm hodně.
* odstránená citácia. posledný príspevok sa necituje ! deltoro5784

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Jan 04, 2011 9:27 am
od užívateľa deltoro5784
Ja som mal čínsku kópiu minarelli AC. Valec NiSi airsal T6, kľuka malossi RHQ, 21 karb. street výfuk top performances išlo mi to 86 tacho (asi 80 reál). U mňa bol hlavnou brzdou ten výfuk. S laďákom by to dalo o 10 km/h viac.

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Jan 11, 2011 8:10 pm
od užívateľa ondrej.h
Ahojte. Ja som mal na mojom Keeway Fact (Malossi sport 70 liatina, vario Multivar, kevlar Malossi, seria 12 karbec) maximálku 83-tacho. Teraz cez sviatky som mal trocha čas, tak som sa pustil do "malej" generalky motora. Vymenil som kľuku, ložiska, odstavil som olejové čerpadlo, dal nový piest, piestny čap, ojničné ložisko, nové tesnenia, nové valčeky+ vodítka do varia, nové spojkové pružinky+ kontrastnú pružinu Malossi.Teraz som kúpil na Minibikemanii karburátor Motorforce 17,5 + ručné tiahlo sytiča Stage6 na Minareli horizontal, sadu trisiek M6 60-82 na doladenie a vzduchový filter Malossi Redsponge. Už sa teším, až to všetko naladím a vyskúšam. Som zvedavý, či sa zmení maximálka pri zmene karburátora 12 na 17,5. :twisted:

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Jan 11, 2011 8:12 pm
od užívateľa ice_cream71
podla mna si mal zobrat aj vacsie trycky nieco okolo 90-110

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Jan 11, 2011 9:18 pm
od užívateľa ondrej.h
V original 12-tke karburátore som mal trisku 58 a šlapalo to celkom fajn. V karborátore Motorforce 17,5 je daná originál triska 90 a to sa mi zdá trocha veľa, nakoľko mám na scootri street fuk. A čo som sa pýtal chalanov zo Scootlandu, hovorili, že pri ladení podobných setupov sa pohybujú na veľkosti trisky cca 72. Tak uvidím v reále, lebo trisky+ vzduchový filter príde až najskôr v piatok. Potom dám vedieť, ako som dopadol s ladením... :)

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Jan 11, 2011 9:21 pm
od užívateľa ice_cream71
hej hej ja mam 17,5 dell orto seriovi a ked som mal setup valec polini 70ccm plus street vyfuk sito plus tak 68 tryska a ked som nato nasadil open filter som mal 110 trysku :D ale slapalo to jak uderene

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Jan 11, 2011 9:51 pm
od užívateľa nemethf
MFR+polini forrace +21do,kluka rms racing,polini spc,malossi poloremenica a malossi kevlar remen,namerane na gps 116 km/h.otacky 11200
teraz s novym vyfukom este som nemeral.

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Jan 11, 2011 10:40 pm
od užívateľa ondrej.h
Viem, že je to mimo tejto témy(ospravedlňujem sa) :oops: , ale treba podľa Vás zabiehať novú kľuku s ložiskami a novým piestom? Keď áno,tak ako? Dík za rady a skúsenosti.

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: St Jan 12, 2011 12:46 am
od užívateľa m4rk0
treba treba ....a tak ze niak 500 km ho nemozes zatazovat

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: St Jan 12, 2011 10:17 am
od užívateľa theruck
ondrej.h napísal:Viem, že je to mimo tejto témy(ospravedlňujem sa) :oops: , ale treba podľa Vás zabiehať novú kľuku s ložiskami a novým piestom? Keď áno,tak ako? Dík za rady a skúsenosti.
co chces na kluke zabehavat? uzi si ju kym je este dobra :) a co sa tyka piestu tak zavisi od toho na akom valci. nicasil zabehnes ked nechas skuter bezat 10 minut na stojane. liatinu malossi za 200 km normalnej jazdy

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Št Jan 13, 2011 2:25 pm
od užívateľa ondrej.h
Ahojte. Tak som sa dočkal. Dnes mi prišiel filter Malossi Redsponge+trisky na doladenie karburátora. Dal som tam 70. Scooter super chytil :Yahoo!: , konečne mi odpadnu stresy zo studených štartov, kedy si sytič občas žil svojím vlastným životom a bol s ním neustále problém. :evil: Scooter som nechal bežať cca 1h na stojane na voľnobeh troška som doladil karburátor a keď bude lepšie počasie, vyskúšam ho aj na ceste. Šťastný som ako blcha, že to fachá, lebo som mal trocha strach z výmeny kľuky, aby som niečo nepokazil. O prípadnej zmene rýchlosti po výmene karburátora z 12 na 17,5 dám samozrejme vedieť.Prajem Všetkým pekný deň. :)

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: So Feb 12, 2011 4:58 pm
od užívateľa ondrej.h
Takže konečne sa oteplilo a mohol som vyskúšať a popreháňať toho môjho číňanka. Ako som spomínal scooter pri manuálnom sytiči pekne chytil, ale všimol som si, že karburátor dáva veľmi bohatú zmes, nakoľko mi z výfuku prskalo veľa nespáleného benzínu a aj príruba výfuku pri motore bola celá mokrá od nespáleného benzínu. Skúšal som aj menšiu trisku 62, ale stále to veľmi prskalo aj keď dom dal dole airbox. Ruku som mal hneď mokrú od zmesi. Maximálka bola cca taká istá ako s 12 Mikuni. Ešte som mal trocha problém s dĺžkou plynového lanka, lebo sa mi zdalo krátke a buď bolo šúpatko ok dole pri voľnobehu a pri plnom plyne sa úplne neotvorilo, alebo naopak, keď som ho nadstavil na plné otvorenie pri plnom plyne zasa voľnobeh bol veľmi vysoký z dôvodu neúplného zavretia šúpatka. Chcem sa spýtať, či ste pri výmene origo karburátora za Dellorto 17,5 museli upravovať aj dĺžku plynového lanka a ako ste to riešili? Takže zatiaľ ostávam pri origo karburátore Mikuni 12 nakoľko pri ňom má zmes ok a odnikiaľ mi neuteká nespálená zmes. Skúste mi poradiť kde môže byť zrada. :sorry: Vďaka...

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Po Feb 14, 2011 9:00 pm
od užívateľa theruck
ty si asi prvy clovek co nastavuje karburator podla toho co mu ide z vyfuku...

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Po Feb 14, 2011 9:05 pm
od užívateľa frantisek290
joj chalaniska ja sa vam pochvalim s mojou max na jar teraz na starom variu uz dost zle vyzera aj polremenica remen vyformovany do U na skutry bez brzd cca 100metova rovinka len taky fukot 70km/h (gps) tych 100metrov je aj s brzdnou drahou nohamy :D

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Po Feb 14, 2011 9:41 pm
od užívateľa rspeed
... akurat ze mas LC a to v serii pojde v poho 80 GPS - aspon moja hyena ... toto je tema o AC ....

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Feb 15, 2011 12:06 am
od užívateľa ondrej.h
Samozrejme som nenadstavoval karburátor podľa toho, čo mi ide z výfuku, ale aj to určite niečo svedčí o bohatosti zmesy, ak je výfuk celý mokrý od nespálenej zmesy a airbox je plný oleja. Klapky som samozrejme kontroloval ako prvé. Ako som spomínal hádzalo to veľa benzínu s olejom naspäť do airboxu, tak som tam dal naspäť origo 12 karbec. Sviečka krásne tehlová a žiaden olej v airboxe a výfuk len troška od oleja na konci, ale myslím, že to je v norme. Stále premýšlam o tom, či nie je lepšie použiť väčší karbec až u ladených výfukov, ktoré potrebujú hodne točiť, no a ja mám len Gianelli smille-street fuk a ten netočí až také točky. Ale rád sa nechám poučiť od skúsenejších... :)

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Feb 15, 2011 12:12 am
od užívateľa gianmarco1
somarina. potrebujes to len poriadne vyladit. mal som tiez problem s vacsim karburatorom. chce to len skusat a skusat. vyfuk s tym nema nic spolocne.

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Ut Feb 15, 2011 12:53 am
od užívateľa ondrej.h
OK. Skúsim teda ešte polaborovať. 8)

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: Pi Feb 18, 2011 11:09 pm
od užívateľa theruck
ja myslim ze mas pravdu s tym vyfukom. ked to skratka netoci tolko co poradny ladak tak tam neni ani taky prietok. ak ti to ide uspokojivo na tej 12tke tak ju tam nechaj. a odomna kup vyfuk ;) http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =45&t=9285

Re: Výkon Minarelli AC

Napísané: So Feb 19, 2011 11:36 am
od užívateľa ondrej.h
Vďaka, ale ostávam pri svojom street fuku. Má pekný krútiaci moment a spotreba= pohoda. Ale dík za ponuku. :)
Ešte otázočka: neprerábali ste niekto náhodou Mikuni 12 karbec z Keewaya na manuál sytič? Alebo neviete, či sa dá niekde zohnať origo manuál sytič, čo by tam pasoval? Vďaka za typ...