TEST VARIATOROV

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
Erikos
cyklista
cyklista
Príspevky: 176
Dátum registrácie: Ne Aug 16, 2009 8:08 am
Skúter: niiiiiiiiiiiiiiiic
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

TEST VARIATOROV

#1 Príspevok od užívateľa Erikos » Ne Apr 03, 2011 8:26 pm

Konecne! Uz sa patrilo aby to niekto spravil...

http://blog.scootland.cz/2011/04/velky- ... atoru.html
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
11erzo11
motorkár
motorkár
Príspevky: 2773
Dátum registrácie: Ne Aug 23, 2009 3:07 pm
Skúter: Aprilia SR 50 LC Light Tuning 2004
Bydlisko: Rišňovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#2 Príspevok od užívateľa 11erzo11 » Ne Apr 03, 2011 8:36 pm

paradna vec toto...Stage 6 je lepší ako multivar
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Porkyyy
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 721
Dátum registrácie: Po Apr 06, 2009 11:19 am
Skúter: Keeway Focus 70 2T LC
Bydlisko: Stropkov
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#3 Príspevok od užívateľa Porkyyy » Ne Apr 03, 2011 8:44 pm

zaujimave no ... ale poliny speed control tam nedaju och ... alci dufam ze niekedy spravi rozsiahlejsi test :)
Srdcom TuneR

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#4 Príspevok od užívateľa PeterZ » Ne Apr 03, 2011 9:21 pm

Lepší/horší......... to záleží na naladení a na tom či séria/alebo nie a aj aký je setup - teda nedá sa jednoznačne povedať jak 11erzo11 napísal.

Užívateľov profilový obrázok
Erikos
cyklista
cyklista
Príspevky: 176
Dátum registrácie: Ne Aug 16, 2009 8:08 am
Skúter: niiiiiiiiiiiiiiiic
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#5 Príspevok od užívateľa Erikos » Ne Apr 03, 2011 9:23 pm

presne
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
11erzo11
motorkár
motorkár
Príspevky: 2773
Dátum registrácie: Ne Aug 23, 2009 3:07 pm
Skúter: Aprilia SR 50 LC Light Tuning 2004
Bydlisko: Rišňovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#6 Príspevok od užívateľa 11erzo11 » Ne Apr 03, 2011 10:04 pm

no sak jasne aj to je pravda ale sak uvidime no :unknown:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
m4rk0
motorkár
motorkár
Príspevky: 2579
Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 9:21 pm
Skúter: Gilera Runner 70 SP Replica Simoncelli
Bydlisko: BA lll
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#7 Príspevok od užívateľa m4rk0 » Ne Apr 03, 2011 11:06 pm

erzo toto je testovane na serii a bez niakeho extra ladenia ..to nikdy nemozes povedat ze stage 6 je lepsi tam pisali ze na 70cc by sa este viac prejavil jeho vykon
Runner 70 sp simoncelli
viac tu --- >http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =42&t=8232

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#8 Príspevok od užívateľa theruck » Po Apr 04, 2011 3:25 pm

zaujimave ze v tychto testoch vyhraju vzdycky tie nosne znacky ktore dany tester dovaza/predava. volakedy ked fungoval AYK tak bolo vsetko najlepsie Hebo, ked ST zacal vozit S6 tak zrazu boli najlepsie S6 a teraz dokonca uz aj motoforce.

tie testy su pre tych co si potrebuju dokazat ze aj motoforce im staci lebo nemaju na kvalitny variator. to ze si za 1000 km budes musiet kupit nove valceky za 14 eur to uz je nepodstatne.
osobne si myslim ze ovela lepsi test by bol subjektivny podla pocitu a nie merany. ja tomu jednoducho neverim.

okrem toho ovela zmysluplnejsie by bolo merat opotrebovanie variatora/valcekov po nejakych 3000 km nie tu nahanat nejakeho pol vydychaneho kona v 6000 otackach ked si dam na spojku ine pruzinky tak to bude cele o niecom inom.

tieto vysledky nieco znamenaju iba na tom konkretnom skutri v tom setupe (cierna hebo kontrastka) a na tom vasom to moze byt a asi aj bude uplne ina pesnicka.

naco je dobre porovnanie ked v kazdom variatore boli ine valceky rozmermi aj hmotnostou?

kedze variator nieje suciastka ktora zvysuje vykon tak meranie vykonu je hovadina jak zabradlie na dverach.
ked chceli nieco merat mohli skusit aspon 3 sady na kazdom aby bolo vidno ako to ovplyvni maximalku pripadne rozbeh.

cele zle :)

Užívateľov profilový obrázok
modreOKO
motorkár
motorkár
Príspevky: 2472
Dátum registrácie: Po Aug 31, 2009 8:12 pm
Skúter: Yamaha AEROX - Modroocko :)
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: TEST VARIATOROV

#9 Príspevok od užívateľa modreOKO » Po Apr 04, 2011 3:36 pm

tak :good:
Yamaha AEROX - r-*projekt*polini corsa 0,7deci,21DO,multivar,elektr.vodna pumpa,Xkevlar...+++najmenej kazivý scooter z fóra

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#10 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Apr 04, 2011 5:57 pm

variator nemeni vykon motora na kluke, ale do urcitej miery meni vykon motora na zadnom kolese...
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#11 Príspevok od užívateľa Damo555 » Po Apr 04, 2011 7:13 pm

lepšie povedane prenaša vykon z kľuky na zadne koleso
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: TEST VARIATOROV

#12 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Apr 05, 2011 8:05 pm

ked uz tak vario ovplyvnuje krutiaci moment...z momentu sa potom dopocitava vykon na zadnom kolese...cize smerodajny udaj by mali byt krivky krutiaceho momentu...s6 variator na piaggio je uplny antituning...kym vsetci vyrobcovia u sportovych varii zvecsuju alebo aspon zachovavaju rozmery valcekov pre co najlepsie vyuzitie rozsahu varia a znizenie ich opotrebenia tak stage 6 zmensi valceky a celkovy rozsah pohybu varia (v podstate je to prestavba na vario co sa na piaggia montovalo v rokoch 1992-1996, resp je to minarelli vario upravene pre pouzitie na piaggio kluku)

myslim ze temto test potvrdil ze malossi to ma najviac zmaknute...motoforce vsadza na vykon za cenu divneho priebehu (rovnako ako motoforce liatina valec ma vykon polini corsy ale uplne nepouzitelny priebeh vykonu kedy az do 10000 otacok je priebeh skoro zhodny so seriovym valcom a len v maxime zrazu vyskoci a vykonom trhne ostatne liatinky za cenu pouzitelnych 1000otacok)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"